Winter Blues

By 2:52 π.μ. , , , ,

GR: Καλησπέρα κορίτσια. Ένας από τους συνδυασμούς χρωμάτων που αγαπώ είναι αυτός του λευκού με μπλε. Αν και δεν φοράω συχνά λευκά ρούχα τον χειμώνα, το συγκεκριμένο πουλοβεράκι έγινε ένα από τα βασικά κομμάτια της ντουλάπας μου. Σ'αυτό βασίστηκα όταν επέλεξα το συγκεκριμένο outfit, το οποίο κατέληξε περισσότερο ως άνετο και sporty-chic από ότι υπολόγιζα. Παρόλ'αυτά το αγάπησα!! Όπως πάντα, περιμένω τα σχόλια σας.


EN: Good evening ladies. One of my favourite color combination is the white-blue one. Although, I don't often wear white clothes during the winter, this particular sweater managed to become one of my wardrobe's basic pieces. Therefore, I created today's look based on this which is more sporty-chic than what I was planning to wear that day. I still love it!! As usual, I'm waiting for your lovely comments.



Jacket: Pink Woman
Top: Primark
Trousers: Local store
Necklace: Present
Bag: Doca
Sneakers: Adidas Stan Smith

Photos by Anatoli - From An.ni with love
Hugs and kisses
Claire 
Follow me on: FACEBOOKINSTAGRAMBLOGLOVIN

You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Πολύ ωραίο το σύνολο σου Κλεονίκη μου! Σου πάει πάρα πολύ! Λατρεύω το φόντο <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ ωραίο το σύνολό σου Κλαίρη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κούκλα όπως πάντα! Σου πάει πολύ το λευκό αλλά και το μπλε! Το φόντο, απλά υπέροχο! ♥

    Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)