NUXE Prodigieux Huile de Douche | Review

By 2:27 π.μ. , , , ,

GR: Καλησπέρα σε όλους. Είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω το NUXE Prodigieux Huile de Douche καθώς βρισκόταν μέσα στο συνδρομητικό κουτί Σεπτεμβρίου της Birchbox. Πριν λίγες μέρες θυμήθηκα ότι δεν σας έχω δείξει όλα τα προϊόντα που περιείχε το κουτί γι'αυτό και ανέβασα μια φωτογραφία στο Instagram (μπορείτε να την δείτε εδώ) πριν ανεβάσω το σημερινό review. Ξεκινώντας από το πρώτο πράγμα που με εντυπωσίασε, το άρωμα του είναι ένας συνδυασμός από άνθη πορτοκαλιάς, μανόλια και βανίλια. Είναι ονειρικά γλυκό και φρέσκο. Το Prodigieux Huile de Douche περιλαμβάνει έλαιο αμυγδάλου οπότε μπορείτε να φανταστείτε πόσο απαλά καθαρίζει την επιδερμίδα σας. Μετά από κάθε μπάνιο, την αφήνει λεία, απαλή και απίστευτα αρωματισμένη. Επιπλέον, θα παρατηρήσετε ένα διακριτικό satin τελείωμα το οποίο το κάνει ιδανικό για χρήση για ειδικές περιστάσεις. Πραγματικά το αγάπησα μιας και μου άλλαξε όλη την ρουτίνα και δεν σταμάτησα να το χρησιμοποιώ όταν ήθελα να χαλαρώσω ή να μου φτιάξει την διάθεση. Μοιάζει με ένα ακριβό προϊόν πολυτελείας αλλά η τιμή του θα σας εκπλήξει ευχάριστα. Προτείνω ανεπιφύλακτα να το δοκιμάσετε αλλά αν το έχετε κάνει ήδη περιμένω τα σχόλια σας!!


EN: Hello everybody. I had the chance to try the NUXE Prodigieux Huile de Douche as it was inside my September's subscription box by Birchbox. I remembered that I didn't actually show you what products were inside my box just a few days ago so I uploaded a photo on Instagram (you can see it here) before posting today's review. Starting from the first thing that impressed me, its perfume is a combination of orange blossom, magnolia and vanilla. It's a dreamy, sweet and fresh one. The Prodigieux Huile de Douche contains almond oil so you can imagine how gently it cleans your skin. After every bath, it leaves it soft, smooth and delicatly perfumed. Moreover, you will notice that it has a discreet satin finish which makes it a perfect skin care product for special occasions. I absolutely loved it because it changes my whole bath time experience and I kept using it when I wanted to relax or make my day. It looks as if it was one of the usually unreasonably expensive luxury products but its price is going to be a huge surprise for you all. I totally recommend you to give it a try but in case you already did, I'm waiting for your thoughts!! 

Hugs and kisses
Claire 
Follow me on: FACEBOOK, INSTAGRAM, BLOGLOVIN

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Λατρεύω τα μπουκαλάκια που έχουν τέτοια αρώματα! <3
    Σου ανεβάζουν την διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)