What's in my make-up bag

By 1:49 π.μ. , , , , , , ,

GR: Καλησπέρα σε όλους. Σε αντίθεση με τον τίτλο του post, δε θα σας μιλήσω για ολόκληρη την συλλογή καλλυντικών μου αλλά για το νεσεσέρ που έχω στην τσάντα μου. Καθημερινά, λείπω από το σπίτι αρκετές ώρες γι’αυτό και χρειάζομαι κάποια βασικά προϊόντα μαζί μου. Ξεκινώντας από το μακιγιάζ μου, για ένα διακριτικό αποτέλεσμα χρειάζομαι μόνο την Radiant Magna Lush μάσκαρα, το Kiko Ultimate Pen Lond Wear eyeliner, το κραγιόν της calvin klein και το Sleek Matte Me lip cream, και τα δύο σε μπεζ απόχρωση. Το Impulse body fragrance και το Victorias Secret Goddess Fragrance τα χρησιμοποιώ για να φρεσκαριστώ μέσα στην ημέρα και να έχω όμορφο άρωμα. Όσον για την φροντίδα των χεριών μου, φροντίζω να έχω πάντα μαζί μου μια λίμα και την κρέμα χεριών Roger & Gallet Fleur de Figuier. Αν και δε μου αρέσει πολύ, χρησιμοποιώ λαστιχάκια για να μαζέψω τα μαλλιά μου. Τέλος, δε θα μπορούσα να φύγω από το σπίτι χωρίς κάποια φάρμακα όπως για πονοκέφαλο ή πονόκοιλο. Αλλά το πιο σημαντικό για μένα είναι τα χάνζαπλαστ μιας και έχω την κακιά συνήθεια να κόβομαι συχνά. Εσείς τι καλλυντικά έχετε συνήθως στην τσάντα σας;; Περιμένω τα σχόλια σας!!


ΕΝ: Good evening everybody. In comparison with this post’s title, I’m not going to talk to you about my whole make-up collection but just for the make-up bag I’m carrying in my bag. Every day I’m out of home for many hours so I need to have some basic products with me. Starting from my make-up, for a simple and not intense result the Radiant Magna Lush mascara, the Kiko Ultimate Pen Lond Wear eyeliner, the ck lipstick and the Sleek Matte Me lip cream both in nude shade are more than enough for me. The Impulse body fragrance and the Victoria’s Secret Goddess Fragrance are the best way to refresh and have a nice smell all day long. As for my hand/nail care I have the Roger & Gallet Fleur de Figuier hand balm and a nail file. Plus, an anti-bacterial hand gel is necessary in different cases. Even though I don’t like it, I use bobbles to tie my hair. Last but not least, I couldn’t leave my house without the basic medicines like something for a headache or a stomachache. But the most important is plasters as I have the bad habit to cup myself really often. What cosmetics do you usually have in your bag? I’m waiting for your comments!!



Hugs and kisses 
Claire
Follow me on: FACEBOOK, INSTAGRAM, BLOGLOVIN

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Μια χαρά σε βρίσκω! Hand sanitizer θέλω να προμηθευτώ γιατί ξέμεινα!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα, κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτο που θα χωρεσω σιγουρα και στο πιο μικρο τσαντακι τωρα το καλοκαιρι ειναι ενα liposan (αφυδατωνομαι και στη ζεστη και στο κρυο) και ενα σπρευ νερου για να μην φευγει το μακιγιαζ και να φευγουν οι γυαλαδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)