Radiant Matt Lasting Lip Color | Review

By 3:29 μ.μ. , , , , ,


GR: Καλησπέρα κορίτσια. Ελπίζω να είχατε ένα υπέροχο σαββατοκύριακο. Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που ξεκίνησα να φοράω τολμηρά και έντονα κραγιόν. Ένας από τους πρόσφατους "εθισμούς" μου είναι τα ματ κραγιόν και όπως φαντάζεστε χάρηκα ιδιαίτερα όταν μου δόθηκε η ευκαιρία να δοκιμάσω το Matt Lasting Lip Color της Radiant Professional. Προς το παρών έχω μόνο την παθιασμένη κόκκινη απόχρωση Νο 8 και το υπέροχο φούξια Νο 30. Έχει πλούσια κρεμώδη υφή και χρειάζεται ελάχιστα λεπτά για να δημιουργήσει ματ τελείωμα. Είναι αρκετά σταθερό και παραμένει αναλλοίωτο για πολλές ώρες χωρίς να λερωθείτε στην περιοχή γύρω από τα χείλη ακόμα και αν φάτε ή πιείτε κάτι.
Συνοψίζοντας, πλέον δεν ανησυχώ ποτέ για την εμφάνιση μου όταν το φοράω γιατί μου παρέχει ακριβώς αυτό που θέλω, ένα φωτεινό ματ και μεγάλης διάρκειας αποτέλεσμα!! Εσείς το έχετε δοκιμάσει;; Περιμένω τα σχόλια σας!!



EN: Hello ladies. I hope you had a beautiful weekend!! It hasn't been so long since I started wearing more daring and intense lipstick shades. One of my latest "addictions" is matte lipsticks so you can imagine how happy I was when I got the Matt Lasting Lip Color from Radiant Professional. I have it in the passionate red shade No 8 and in the amazing fuchsia one No 30. It has a rich creamy texture and it takes only a few minutes to dry and create a matte finish. It's really stable and it remains untouched for many hours without smudging the area around your lips even if you eat or drink something.
To sum up, I never worry about my look when I'm out and having it on because it provides exactly what I want, a vibrant matte and long-lasting result!! Have you tried it yet? I'm waiting for your comments!!


Hugs and kisses 
Claire
Follow me on: FACEBOOK, INSTAGRAM, BLOGLOVIN

You Might Also Like

3 σχόλια

  1. πόσο πολύ θέλω να αποκτήσω κάποιες αποχρωσεις....
    ο μονος λογος που δισταζα ηταν γιατι ηθελα να ακουσω γνωμη,μετα το review σου, σιγουρευτηκα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. These colors look so pretty! :) Would love to try them out too.

    www.isabellaschoice.com | Isabella x

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)