Life in London | Outfit

By 1:16 π.μ. , , , , , , ,

GR: Καλησπέρα σε όλους. Το σημερινό ποστ δεν αφορά μόνο το outfit μου αλλά θα μπορούσε κανείς να το πει ως life update μιας και θα αναφερθώ στις πρόσφατες αλαγές που έγιναν στην ζωή μου. Εάν δε το έχετε παρατηρήσει ήδη, μετακόμισα στο Λονδίνο πριν λίγους μήνες. Δε θα αναφερθώ σε πολλές λεπτομέρειες μιας και θέλω να κρατήσω κάποια πράγματα προσωπικά. Ωστόσο, θα έλεγα ότι ήταν μια καλή πρόκληση για μένα μιας και είναι η πρώτη φορά που μένω μόνη μου και μακρυά από την οικογένεια μου. Δεν είμαι ακριβώς μόνη βέβαια μιας και μετακόμισα στο σπίτι του αγοριού μου (μία ακόμα πρώτη εμπειρία) αλλά κυριολεκτικά ξεκίνησα μια νέα ζωή. Ακόμα προσπαθώ να προσαρμοστώ σ'αυτές τις αλλαγές και να οργανώνω καλύτερα τον χρόνο μου. Η δουλειά μου με κρατάει απασχολημένη τις περισσότερες μέρες τις βδομάδας και τις υπόλοιπες ώρες χρειάζεται να ασχοληθώ με τις δουλειές του σπιτιού και να ξεκουραστώ. Θα βάλω τα δυνατά μου όμως να μην εγκαταλείψω το blogging αφού ξέρετε πόσο πολύ το αγαπώ, οπότε θα χρειαστεί να κάνετε λίγη υπομονή αν δεν γράφω συχνά. 
Τέλος, το καλοκαίρι εδώ στο Λονδίνο είναι αρκετά διαφορετικό και πιθανότατα αυτό είναι το πιο καλοκαιρινό outfit που θα με δείτε να φοράω φέτος χαχαχ.. Ελπίζω να σας αρέσει!!

EN: Good evening everybody. Today’s post is not a simple outfit but it would also be a life update one with all my life’s changes of the past few months.  If you haven’t already noticed it, I moved in London. I won’t refer to many details because I would like to keep some things in private. However, I would say that this was a really great challenge for me as it’s my first time living alone and away from my family. I’m not exactly alone because I moved in with my boyfriend (another first experience) but I literally started a new life. I’m still trying to adapt all these changes and organize my time. My work keeps me busy during most of the week and the rest hours I have to deal with housekeeping stuff and take some rest. I will try my best to not give up blogging because you know how much I love it, so please be patient if I’m not posting very often. 
Last but not least, the summer here in London is very different from the Greek one so this is probably the most summery outfit that you’re going to see from me hahaha.. I hope you like it!


Top/Trousers: Pink Woman
Necklace: Accessorize
Sunglasses/Bag: H&M
Shoes: Voi & Noi

Photos by Anatoli - From An.ni With Love


Hugs and kisses

Claire

Follow me on: FACEBOOK, INSTAGRAM, BLOGLOVIN
 

You Might Also Like

9 σχόλια

  1. τι ωραια εμπειρια! καλη αρχη στη νεα σ ζωη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πόσο όμορφες φωτογραφίες <3 αγαπάμε Λονδινάκι <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλη αρχή στο νέο σου ξεκίνημα! Ευχομαι ολα να σου έρθουν βολικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλή αρχή σου εύχομαι, να περνάς όμορφα! ωραίο το σύνολο, φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλα καλά να σου πάνε, κοριτσάκι μου!
    Το "καλοκαιρινό" σου outfit είναι σούπερ!!
    :-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή αρχή Κλεονίκη μου! Σου εύχομαι να περνάς τέλεια! Υπέροχο συνολάκι.. Φιλιά πολλά
    http://p-s-kate.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ αχ μας λείπειςςςς!!!! Να περνάς καλά στο Λονδίνο!!! <3 <3 <3

    Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)