Summer Favorites 2016

By 1:59 π.μ. , , , , , ,

GR: Καλησπέρα σε όλους. Αποφάσισα να κάνω ένα post με τα αγαπημένα προϊόντα του καλοκαιριού όλα μαζεμένα μιας και χρησιμοποιώ ασταμάτητα κάποια συγκεκριμένα και δεν νομίζω να σταματήσω στο άμεσο μέλλον. Όπως πάντα, η ρουτίνα περιποίησης των μαλλιών μου είναι απλή μιας και το Herbal Essences Hello Hydration shampoo είναι ακριβώς αυτό που χρειάζομαι. Ενυδατώνει σε βάθος και έχει ένα υπέροχο άρωμα καρύδας που μένει για μέρες στα μαλλιά. Επίσης δε θα μπορούσα να μην είχα αγαπήσει και το αφρόλουτρο Roger & Gallet Bois DOrange Invigorating shower gel μιας και έχω ήδη το άρωμα από την ίδια σειρά. Λατρεύω να τα χρησιμοποιώ συνδυαστικά για μεγαλύτερη φρεσκάδα. Το αφρόλουτρο είναι απαλό με την επιδερμίδα και την αφήνει απαλή και μυρωδάτη. Αν και είναι καλοκαίρι, εδώ στο Λονδίνο ο καιρός δεν είναι ιδιαίτερα ζεστός οπότε χρειάστηκα μια καλή ενυδατική κρέμα χεριών.Η κρέμα χεριών της Roger & Gallet προέκυψε μια αρκετά καλή επιλογή μιας και προσφέρει τόση ενυδάτωση όση χρειάζομαι. Θα υπάρξει αναλυτικό review στο μέλλον για κάθε νέο προϊόν που σας ανέφερα σήμερα. Για το τέλος άφησα την νέα μασιά ισιώματος, την Irresistible Me Diamond Hair styler, η οποία έγινε αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μου. Μάθετε το γιατί στο λεπτομερέστατο review της. Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω;; Περιμένω τα σχόλια σας!!


EN: Hello everybody. I decided to write only one post about summer favorite products because I keep using some specific ones and I know that this won’t change for the whole summer. As usual, my hair routine is simple as the Herbal Essences Hello Hydration shampoo is all I need. It hydrates deeply and has a lovely coconut scent that lasts for hours.  I also fell in love with Roger & Gallet Bois D’Orange Invigorating shower gel’s aroma as I own the perfume from the same line. It’s only natural to use them in combination and maximize the freshness I feel after every use. The shower gel is gentle with the skin and leaves it soft and amazingly fragranced. Even though it’s summer, here in London the weather is cold and I was in the need for a good hand cream. The Roger & Gallet hand and nail balm turned to be a good choice because it offers as much nourishment as I want. There will be a detailed review for both Roger & Gallet’s products in the near future. Last but not least, my new hair straightener, the Irresistible Me Diamond Hair styler, is a must-have tool in my routine. If you want to know why, you just have to read its review. Have you tried any of the above? I’m waiting for your thought!  


Hugs and kisses
Claire
Follow me on: FACEBOOK, INSTAGRAM, BLOGLOVIN

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Η ενυδατική χεριών είναι πολύ καλή. Κι εγώ την λάτρεψα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. anything with coconut I have been super obsessed lately with and buying xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)