Black & Red | Outfit

By 1:43 π.μ. , , , , , ,

GR: Καλησπέρα σε όλους. Δεν είμαι αρκετά συνεπής το τελευταίο διάστημα αλλά έχουν αλλάξει πολλά πράγματα στη ζωή μου πλέον και χρειάζεται πρώτα να βάλω τα πάντα σε μια σειρά. Όταν αυτό γίνει, υπόσχομαι να γράψω πιο συχνά. Όσον αφορά το σημερινό look, το φόρεσα λίγο πριν το Πάσχα αλλά ταιριάζει ακόμα με τις τωρινές θερμοκρασίες. Πρόκειται για ένα κομψό και αρκετά θηλυκό outfit και ελπίζω να σας αρέσει όσο και σε μένα. Όπως πάντα, περιμένω τα σχόλια σας!

EN: Hello everybody. I’m not very punctual the last few weeks but there are some things in my life that have changed so right now I’m trying to put everything in order. When this is done, I will write more often I promise.  As for today’s look, I wore it before Greek Easter but with the current low temperature I don’t think that it’s irrelevant. It’s mostly a chic, feminine look and I hope you like it as much as I did. As usual, I’m waiting for your thoughts!!





Jacket: Romwe
Dress: Pink Woman
Bag: Achilleas Accessories
Boots: Migato

Photos by Markella - Do You Speak Gossip
Hugs and kisses
Claire 
Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

3 σχόλια

  1. Α δεν κατάλαβα ότι είναι φόρεμα. Νόμιζα είναι φούστα μπλούζα. Πάντως το κόκκινο σου πάει πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σου πήγαινε πολύ αυτό το look!
    Αχ μου έχεις ήδη λείψει πολύ! <3


    Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίο το δερμάτινο με το κόκκινο τοπ!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)