April Favorites 2016

By 2:17 π.μ. , , , , , , , ,

GR: Καλησπέρα σε όλους. Επέστρεψα μένα αγαπημένο θέμα. Αν και δεν έχω πολλά καινούργια προϊόντα να σας δείξω, στο σημερινό ποστ θα δείτε κάποια που πραγματικά λάτρεψα να χρησιμοποιώ τον Απρίλιο ή και περισσότερο καιρό. Ξεκινώντας με την περιποίηση των μαλλιών, χρησιμοποίησα συνδυαστικά το σαμπουάν Garnier Fructis grow strong και το Miraculous oil για δυνατά, ενυδατωμένα και απίστευτα απαλά μαλλιά. Το Roger & Gallet Bois d’Orange είναι το απόλυτο ανοιξιάτικο άρωμα με νότες από εσπεριδοειδή. Είναι ένα φρέσκο, γλυκό και λιγάκι έντονο άρωμα. Για το τέλος άφησα δύο προϊόντα μακιγιάζ που αγάπησα να χρησιμοποιώ μέσα στον Απρίλιο. Αν και δεν είναι η πρώτη φορά που τα δοκιμάζω, τα συγκεκριμένα στην φωτογραφία μου στάλθηκαν από την εταιρία και πρόκειται για την Radiant Magna Lash mascara και το Matt lasting lip color (No 30). Μπορείτε να διαβάσετε τις εντυπώσεις μου για την μάσκαρα εδώ. Όσο για το προϊόν χειλιών, έχει ένα ακαταμάχητο φούξια χρώμα και ματ μεγάλης διάρκειας τελείωμα. Το προτείνω ανεπιφύλακτα. Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποια από τα παραπάνω προϊόντα; Περιμένω τα σχόλια σας!!


EN: Hello everybody. I’m back with one of my favorite posts. I don’t have many new products to show you but in today’s post there are some that I really loved using on April and after. Starting from hair care products, I used the Garnier Fructis grow strong shampoo in combination with the Miraculous oil for strong, amazingly soft and hydrated hair. The Roger & Gallet Bois d’Orange is the absolute spring perfume with citrus notes. It’s fresh, sweet and a little bit intense. Last but not least, I have two make-up products that I really loved in April. It wasn’t the first time that I tried them but these particular were sent to me by Radiant. I’m talking about the Radiant Magna Lash mascara and the Matt lasting lip color (No 30). You can read my impression about the mascara here. As for the lip product, it has a beautiful fuchsia shade and incredible matte long-lasting finish. I totally recommend you to give it a try. Have you tried any of them yet? I’m waiting for your thoughts!!

Hugs and kisses
Claire
 
Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

9 σχόλια

  1. η μάσκαρα ήταν και στα δικά μου αγαπημένα :) τα matte lipsticks από την radiant δεν είμαι σίγουρη ακόμα αν μου αρέσουν ή όχι. Δεν τα βρίσκω τόσο σταθερά και μου ξηραίνουν κάπως τα χείλη. Σαν απόδοση όμως είναι μοναδικά!!! Χμ χμ. :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην αρχή και εγώ νόμιζα ότι δεν ήταν σταθερό αλλά πλέον μου στρώνουν πολύ ωραία!! ίσως επειδή βάζω και μολύβι από κάτω χαχαχ :)

      Διαγραφή
  2. Μόνο για το Miraculous oil έχω άποψη και μάλιστα την καλύτερη!
    Το αγαπώ!
    Τα υπόλοιπα δεν τα έχω δοκιμάσει...
    Ένα ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ μεγάλο, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ!! Μπορεί να μην είναι αποκλειστικά για βαμμένα μαλλιά αλλά δε το αλλάζω με τίποτα
      Πολλά φιλιά κοπέλα μου!!

      Διαγραφή
  3. Την Magna Lash την λατρεύω.. Θα συμφωνήσω όμως με την Έφη, τα υγρά κραγιόν της Radiant δεν έχουν και πάρα πολύ καλή διάρκεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμ εμένα μ'αρέσει και με βολεύει η διάρκεια τους γιατί μου φαίνεται μεγάλη αλλά είναι υποκειμενικό πάντα :)

      Διαγραφή
  4. To Miraculous oil είναι όντως εξαιρετικό και μου ξυπνάει μνήμες από διακοπούλες, γιατί είναι αυτό που επιλέγω συνήθως για να πάρω μαζί μου! Η Magna Lash επίσης πολύ αγαπημένη αλλά το σαμπουάν Fructis εμένα δε μου έκατσε καλά και μου έκανε ένα μικρό ερεθισμό.. αλλά ίσως ήταν συμπτωματικό, δεν ξέρω.. Θέλω κολασμένα το άρωμα!!! Είχα δοκιμάσει ένα λαδάκι της σειράς και το άρωμά του ήταν θεϊκό, οπότε θα το τσεκάρω σίγουρα!!

    Φιλιά πολλά όμορφη <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ε? Εγώ δεν παρατήρησα κάποιον ερεθισμένο αλλά που και που χρησιμοποιώ και ένα της Aussie οπότε ίσως γι'αυτό!! :)
      Το άρωμα είναι δώρο και δεν περίμενα να το ερωτευτώ αλλά πλέον δε το αποχωρίζομαι!!
      Πολλά φιλιά κορίτσι <3

      Διαγραφή
  5. Έχω δοκιμάσει το λαδάκι και τη μάσκαρα, αλλά θέλω πολύ να δοκιμάσω και αυτήν την απόχρωση στο υγρό κραγιόν! :)


    Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)