A road-trip in Volos | Travel

By 3:57 μ.μ. , , , , , , ,

GR: Καλησπέρα σας. Πριν λίγες μέρες, επισκέφτηκα τον Βόλο σε ένα πολύ σύντομο ταξίδι μαζί με την Μαρκέλλα και το αγόρι της. Κατά μία έννοια πέρασα το μεγαλύτερο μέρος των φοιτητικών μου χρόνων εκεί μιας και συνήθιζα να την επισκέπτομαι 3-4 φορές τον μήνα όταν σπούδαζε εκεί το αγόρι μου. Είναι η αγαπημένη μου πόλη (μετά την Θεσσαλονίκη) οπότε φαντάζεστε πόσο χαρούμενη ήμουν που κατάφερα να την επισκεφτώ ξανά. Ένα μέρος της ημέρας το περάσαμε γυρίζοντας λιγάκι στην πόλη, βγάζοντας φωτογραφίες και τραβώντας πλάνα για το πρώτο μας vlog video για το κανάλι του Stylishly Beautiful. Καταφέραμε να χαλαρώσουμε προς το απογευματάκι όταν κάτσαμε για καφέ με τον Γιώργο και την Ράνια. Ελπίζω οι παρακάτω φωτογραφίες και το vlog να σας δώσουν μια καλή ιδέα για την ίδια την πόλη αλλά και το πώς περάσαμε την μέρα μας!!

EN: Hello everybody. A few days ago, I went on a one-day trip in Volos with Markella and her boyfriend. I used to visit this city a lot when my boyfriend was studying there so you can imagine how happy I was for visiting it once again. Firstly, we took our time to walk around the city; we took some photos and filmed some footage for a vlog video for Stylishly Beautiful’s channel. In the afternoon, we went for a coffee with some other bloggers (George and Rania). I hope the photos and the vlog video below will give you a good view of the city and the amazing time we had there!!





Photos of me by Markella - Do You Speak Gossip.
Rest of the photos by me 
Hugs and kisses
Claire 


Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

7 σχόλια

  1. Έχω να επισκεφθω το βόλο (εκτος απο το λιμανι)15χρονια!!! Θα ήθελα πολύ να κάνω μία εκδρομή εκεί ξανά...ωραίο post!/φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχω πάει ποτέ στο Βόλο, όμως οι φωτογραφίες σας με βάζουν σε πειρασμό!
    I like you, girls!!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κοριτσάκι μου γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ούτε και γω έχω πάει Βόλο, αλλά δείχνει όμορφη πόλη!! έχω ακούσει μόνο ότι έχει καταπληκτικά τσιπουράδικα!! πολύ όμορφες φωτογραφίες, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ωραια τα ταξιδια!
    Να περνας όμορφα κοριτσι :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπώ την πόλη μου!
    Υπέροχο το post σου...
    Λάτρεψα τις φωτογραφίες!

    Πολλά φιλιά,
    Μαρία από http://www.youtube.com/c/Alternativebeautybymaria_1993

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΔΕν εχω επισκεφτει ποτε τον βολο! Μου αρεσαν ομως πολυ οιφωτογραφιες σου Κλεονικη μου! ^_^
    http://london-vibes.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι όμορφες φωτογραφίες! Ειδικά η προ-τελευταία με τη χαμηλή λήψη στις ράγες, και η τελευταία η δική μας! <3

    Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)