Reveal your stripes | Outfit

By 3:38 μ.μ. , , , , , , ,

GR: Καλησπέρα σε όλους. Όπως γνωρίζετε, αγαπώ τόσο τις ρίγες όσο και τις αποχρώσεις του μπλε. Όταν απέκτησα την συγκεκριμένη μπλούζα, ήξερα ακριβώς πως θα την συνδύαζα στο μέλλον. Επιπλέον, για κάποιον περίεργο λόγο τα μαλλιά μου στο σημερινό post είναι ωραία και φυσικά οπότε δε μπορούσα να μην σας δείξω αυτό το outfit. Πως σας φαίνεται; Περιμένω τα σχόλια σας!!

EN: Hello everybody. As you already know, I love stripes and blue shades. When I bought this particular light sweater, I knew exactly how I would combine it. Moreover, for unknown reasons my hair is really great in today’s post so I couldn’t resist showing it to you. What do you think about it? I’m waiting for your comments!!





Jacket/Sweater: Pink Woman
Shirt: H&M
Jeans: Pull & Bear
Sunglasses: H&M
Rings: Accessorize
Bag: Doca
Boots: Pull & Bear

Photos by Markella - Do You Speak Gossip
Hugs and kisses
Claire 
Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

6 σχόλια

  1. Όπως πάντα...τόσο όμορφη και γλυκιά!
    Μου αρέσουν πολύ τα outfits που επιλέγεις!

    Φιλιά,Εύα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο outfit, σου πηγαίνει πολύ :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρέσεις πολύ!
    Άνετη, κομψή, στυλάτη!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κοριτσάκι μου! Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είσαι πανέμορφη! Το outfit είναι ότι πρέπει και άνετο και κομψό! Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου αρεσει ο συνδυασμος στο ντυσιμο σου!
    Η μπλουζα ειναι υπεροχη και τα μαλλια σου πολυ ομορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάρα πολύ όμορφος συνδυασμός! Κούκλα όπως πάντα! <3

    Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)