First outfit of 2016

By 10:26 μ.μ. , , ,

GR: Καλησπέρα σας. Ελπίζω να έχουμε όλοι μια όμορφη βδομάδα. Αυτό είναι το πρώτο outfit του έτους αν και οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν μέσα Δεκεμβρίου. Δε μπορείτε να φανταστείτε πόσο χαρούμενη είμαι που επιτέλους έχουμε λιγάκι κρύο. Τώρα μπορώ να δημιουργώ διάφορους συνδυασμούς με τα αγαπημένα μου πουλόβερ. Αν και επιθυμώ να αποκτήσω ένα δύο νέα, σήμερα σας δείχνω το κλασσικό μαύρο που έχω. Ελπίζω να σας αρέσει. Όπως πάντα, περιμένω τα σχόλια σας!!

EN: Good afternoon everybody. I hope we have an amazing week. I’m back with the first outfit of the year even though these photos were taken in the middle of December. You can’t imagine how happy I am that winter is finally here. Now, I have the opportunity to create an outfit with layers with sweaters as a base piece. I also want to buy one or two new ones but for now I’m showing you a look with the classic black one. I hope you like it. As usual, I’m waiting for your thoughts!! 




Coat: Bonachero
Sweater: Handmade
Shirt: H&M
Jeans: Pink Woman
Bag: Local Store
Boots: Voi & Noi
Sunglasses: Ray-Ban

Photos by Markella - Do You Speak Gossip
Hugs and kisses
Claire
Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

5 σχόλια

  1. Εδώ είναι λες κ έχουμε Άνοιξη!
    Τέλειο το πουλοβεράκι σε συνδιασμό με το πουκαμισάκι!
    Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιάαααα. Με πολλά δημιουργικά ποστ... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή χρονιά με υγεία!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου άρεσε πολύ το παλτό σου και η μπορντό τσάντα!
    Καλή εβδομάδα!
    Stella from a Looks & Travels

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)