15 favorite products of 2015 – Part 2

By 10:30 μ.μ. , , , , , , , ,

GR: Καλησπέρα κορίτσια. Επέστρεψα με το δεύτερο μέρος των αγαπημένων μου προϊόντων για το 2015 αλλά μην ξεχάσετε να διαβάσατε και το πρώτο. Την χρονιά που μας πέρασε χρησιμοποίησα αρκετά την την κρέμα σώματος Αμπέλι Σαντορίνης του Korres και το σαμπουάν Aussie Miracle Moist. Λατρεύω τα αρώματα τους και την απαλότητα που αφήνουν στο σώμα και τα μαλλιά μου αντίστοιχα. Επιπλέον, μια νέα προσθήκη που ανταποκρίθηκε απόλυτα στις ανάγκες μου είναι το Messinian Spa Intimate Feminine Wash. Μάθετε περισσότερα στο αναλυτικό review του. Όσο για την περιποίηση του προσώπου έχω δύο προϊόντα που δε θα βαρεθώ ποτέ. Το Bioderma Sebium H2O είναι το ιδανικό προϊόν για να αφαιρέσω το μακιγιάζ μου. Ενώ η μάσκα με πράσινο άργιλο της Apivita καθαρίζει την επιδερμίδα σε βάθος και απομακρύνει την περιττή λιπαρότητα. Το Jurlique Love Balm κάνει θαύματα για τα σκασμένα μου χείλη. Τους χειμερινούς μήνες δε θα κατάφερνα να φοράω τα ωραία μου κραγιόν χωρίς αυτό. Δε θα μπορούσα να μην αναφέρω και ένα προϊόν για την ακμή. Πρόκειται να γράψω σύντομα review για την κρέμα Ac-norm medilike effect 3 της Frezyderm αλλά μπορώ να σας πω ότι πρόκειται για μια εξειδικευμένη κρέμα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναλλακτικά στην θέση των φαρμακευτικών κρεμών. Είναι πιο ελαφριά για το δέρμα από ότι τα συνηθισμένα βαριά φάρμακα αλλά το ίδιο αποτελεσματική. Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω; Ποια ήταν τα δικά σας αγαπημένα για το 2015; Περιμένω τα σχόλια σας!!

EN: Good afternoon ladies. I’m back with the second part of my favorite products of 2015 but make sure to read the first one, too. The past year, I mainly used the Korres Santorini Vine body milk and the Aussie Miracle Moist shampoo. I love their sweet perfumes and the soft feeling they leave on my body and my hair respectively. Moreover, one of the new additions that fulfilled my needs was the Messinian Spa Intimate Feminine Wash. Learn more about it in its detailed review. As for my skin care, there are two products that I will never be sick and tired of. The Bioderma Sebium H2O is the ideal product for taking off my make-up. The Apivita face mask with green clay aims to clean your skin and help you get rid of the unnecessary oiliness. The Jurlique Love Balm can perform miracles for my chapped lips. Especially during the winter, it is my ally in helping me continue wearing my lipsticks. I couldn’t leave you without a product dedicated to acne. I’m planning to write a review about the Frezyderm Ac-norm medilike effect 3 cream so for now I can say that it is a specialized cream which can be used as an alternative therapy for acne. It’s lighter for the skin than the usual powerful medicines but it’s really effective. Have you tried any of them yet? What are your favorite products of this year? I’m waiting for your thoughts!!



Hugs and kisses
Claire


Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Θέλω να δοκίμασω μεσινιαν σπα οπωσδήποτε!!!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λατρεμένο Bioderma αλλά και η μάσκα από Apivita!
    Την μαύρη σειρά από Frezyderm δεν την έχω τιμήσει ακόμα αλλά είναι στην wishlist μου!
    Καλή χρονιά!
    www.sistersbeaute.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. I'm really curious about that Korres body milk, sounds interesting! Love Bioderma as well :)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)