Benefit They're real mascara | Review

By 2:57 μ.μ. , , , ,

GR: Καλησπέρα κορίτσια. Χθες συνειδητοποίησα ότι δεν έχω κάνει review σχεδόν για κανένα προϊόν που αγόρασα από το Λονδίνο στο πρώτο μου ταξίδι. Γι'αυτό σήμερα θα μιλήσουμε για την διάσημη μάσκαρα της Benefit την They're real. Την απέκτησα σε travel size των 4gr αλλά μου κράτησε αρκετό καιρό. Θέλησα να την δοκιμάσω γιατί την έχουν εκθειάσει πολλές bloggers παγκοσμίως. Αρχικά, δίνει όντως αρκετό όγκο και μάκρος στις βλεφαρίδες σου αλλά όχι τόσο όσο υπόσχεται η εταιρία. Παρόλ'αυτά, τις διαχωρίζει και δεν μουτζουρώνεσαι στην περιοχή γύρω από τα μάτια όσες ώρες και αν την φοράς. Το ειδικά σχεδιασμένο βουρτσάκι της βοηθάει πραγματικά να "πιάσεις" και την πιο μικρή βλεφαρίδα. Έτσι, μπορείς να πετύχεις ένα έντονο αποτέλεσμα που μπορείς να το δουλέψεις όσο επιθυμείς. Συνοψίζοντας, πρόκειται για μια καλή και ακριβή μάσκαρα. Μου άρεσε το αποτέλεσμα της, ειδικά η διάρκεια της.  Ωστόσο, δεν μπορώ να πω με σιγουριά αν θα την αγόραζα στο μέλλον σε κανονικό μέγεθος κι αυτό περισσότερο λόγο σχέσης τιμής-αποτελεσματικότητας. Εσείς την έχετε δοκιμάσει; Περιμένω τα σχόλια σας!!

EN: Good afternoon ladies. Yesterday, I realized that I haven’t written a review about the products I got from London in my first visit. Today I want to share with you my opinion about the famous They're real mascara by Benefit. I got it in a travel size which contains 4gr of product and it lasted for almost 3 months. I thought giving it a try because many beauty bloggers around the world have written great reviews. Firstly, it really gives a great volume and length but not as much as the company promises. Despite that, it separates my lashes and it doesn’t smudge my eye’s area. Its specially designed brush helps you catch every single lash. You can achieve a buildable intense result that is going to last for hours. To sum up, it’s a great and pricey mascara. I like its result and duration. However, I can’t certainly say that I will buy it in full size in the near future because of the relation between its price and effectiveness. Have you tried it yet? I’m waiting for your thought! 

 
Don't forget to participate in my giveaway!!
Hugs and kisses
Claire 

Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

18 σχόλια

  1. Την αγαπώ, λατρεύω το αποτέλεσμα "ψεύτικων βλεφαρίδων" αλλά μου στέγνωσε πολύ γρήγορα και κάνει πολύ σκληρές τις βλεφαρίδες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την είχα καιρό στην κορυφή της wishlist μου λόγο του ότι έχω ακούσει πολλά καλά λόγια από πολλές!
    Πρόσφατα μου έκαναν δώρο ένα σετάκι με αρκετά προϊόντα Benefit σε travel size και ομολογώ ότι ακόμα δεν την έχω ανοίξει γιατί έχω αρκετές μάσκαρες ανοικτές αλλά μου φαίνεται θα το κάνω άμεσα!
    Στα Sephora βάζουν συχνά εκπτώσεις οπότε ίσως να συμφέρει καλύτερα έτσι για full size.
    sistersbeaute.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγώ είμαι πιστή στις μάσκαρες της maybelline!! :) φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ενω μου αρεσει το αποτελεσμα που δινει , παντα θα δω κομματακια σε καποια φαση κατω απο τα ματια μου το οποιο ειναι πολυ ενοχλητικο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. I really like this mascara - its not my favorite and I agree - I wouldnt spend the money on full size either. But its a very good mascara!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Moυ αρέσει πολύ αυτή η μάσκαρα, ειδικά για τις μέρες που θα κρατήσω το μακιγιάζ μου όλη μέρα καθώς δεν μουτζουρώνει. Δεν δίνει το πιο εντυπωσιακό αποτέλεσμα που έχω δει σε μάσκαρα αλλά μπορείς να τη χτίσεις. Δεν ξέρω αν θα την ξανααγοράσω στο μέλλον, ίσως πάρω την roller lash από την benefit. Την έχεις δοκιμάσει;
    Πολλά φιλιά
    Marylooo
    από: http://marylooo.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν την έχω δοκιμάσει αλλά εδώ και αρκετό καιρό έχω "κολλήσει" με την αδιάβροχη Volumizing της Εrre Due...
    (Και πάνω που ήθελα να ρωτήσω: Από Λονδίνο δεν κάναμε αγορές???! χαχα!)
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ, όμορφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. I had similar results -- it gave me nice length, but no volume whatsoever. Which is what I want most in a mascara!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. I never tried this mascara before, but would like to see how it works on my skimpy lashes. My daughter has been looking for a good mascara. I think she would like this!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. I don't like this mascara a lot but it's so loved here in the UK!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. I wasn't much of a fan of this mascara, and I found it really hard to get off at night. I much prefer their Bad Gal lash formula!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Isnt this a great mascara!? I have so many sample sizes from orders and beauty boxes lol never bought the full product before!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. I love this mascara it is brilliant, though I prefer the wand from Roller lash with the formula x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Την έχω δοκιμάσει και εγώ αυτή τη μάσκαρα, μου αρέσει αρκετά, πιστεύω ότι μπορεί να δώσει ένα καλό αποτέλεσμα ανάλογα βέβαια και με το φυσικό μήκος της βλεφαρίδας που έχει η κάθε κοπέλα. http://www.studyaboutfashion.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. την αγοράζω εδώ και δύο χρόνια και είμαι απόλυτα ευχαριστημένη! Ειδικά άμα την πετύχω με έκπτωση αξίζει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Προσωπικά τη λατρεύω, μα στεγνώνει πράγματι πολύ γρήγορα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ive heard many mixed reviews for this. a travel sized one is always great

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έχω ακούσει τα καλύτερα για αυτήν αλλά δεν με έχει τραβήξει ακόμα να την αποκτήσω γιατί οι απόψεις διίστανται όπως φαίνεται!

    Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)