Black Festive Outfit

By 1:32 μ.μ. , , , , ,

GR: Καλησπέρα κορίτσια. Αν και έχω στο μυαλό διάφορα outfits τους τελευταίους μήνες, δεν καταφέρνω να είμαι πάντα συνεπής. Ωστόσο, κατάφερα να σας δείξω το σημερινό εορταστικό look και είμαι πανευτυχής. Το συγκεκριμένο φόρεμα είναι το χριστουγεννιάτικο δώρο του αγοριού μου. Με γνωρίζει τόσο καλά έτσι ώστε από την αρχή μου πρότεινε να το συνδυάσω με τις μαύρες μου γόβες για ένα ολόμαυρο αποτέλεσμα και όπως ήταν αναμενόμενο ακολούθησα την συμβουλή του. Επιπλέον, υπάρχει ένα νέο lookbook video στο κανάλι του Stylishly Beautiful στο οποίο πρόκειται να δείτε το σημερινό outfit και άλλες 3 προτάσεις από την ομάδα του site για τους αγαπημένους μας αναγνώστες. Ελπίζω να σας αρέσει τόσο το look μου όσο και το βίντεο και να μας αφήσετε τα σχόλια σας!!

EN: Good afternoon ladies. Even though, I have some outfit ideas on my mind the last two months, I can’t be punctual. However, I managed to show you the today’s festive outfit and I’m really happy about it. It totally fits my taste as it’s the perfect ladylike look. This beautiful dress is a Christmas gift from my boyfriend. He knows so much of me that from the very first moment he suggested to wear it with my pair of black pumps for a total black look and as expected I followed his idea. Moreover, there is a brand new lookbook video on Stylishly Beautiful’s channel with this particular outfit and 3 more suggestions to our beloved readers. I hope you like both my look and the video and tell me your thoughts about them!!





Blazer: Local Store
Dress: GAP
Necklace: H&M
Rings: Accessorize
Shoes: Sante Shoes

Don't forget to participate in my giveaway!!
Hugs and kisses
Claire 


Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

9 σχόλια

  1. Cute dress :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφο το φόρεμα! Μπράβο στο αγόρι σου!
    Και ασφαλώς ταιριάζει 100% με τις γόβες!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, όμορφη! Καλές γιορτές!! Να περάσεις υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Beautiful look and shoots!
    Thank you for this lovely post!
    Wish you a Merry XMas!
    http://helenamybeauty.over-blog.com/2015/12/joyeux-noel-merry-christmas.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Love the dress, great look xoxo

    http://thefurthestthingfromperfect.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Love the dress, great look xoxo

    http://thefurthestthingfromperfect.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχο outfit! Αυτό το φόρεμα σου πάει πάρα πολύ! xx

    www.thefashionmint.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κλέο σου είπα πως μου άρεσε πολύ το φόρεμα <3 Επίσης λάτρεψα και την goth πινελιά με το τσόκερ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ μου άρεσε αυτό το φόρεμα και ήταν ωραία τσαχπινιά που συνδυάσες το πουά του φορέματος, με το λευκό πουά στη φόδρα του σακακιού σου! <3

    Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)