An afternoon at the port | Outfit

By 4:46 μ.μ. , , , , , ,

GR: Καλησπέρα σε όλους. Όσοι με διαβάζετε καιρό θα έχετε παρατηρήσει την αδυναμία μου για τα πουλόβερ. Μην ανησυχείτε, δεν αγοράζω συνέχεια κάποιο νέο απλά τυχαίνει η ντουλάπα της μητέρας μου και της αδελφής μου να μου προσφέρουν και άλλες επιλογές. Το συγκεκριμένο πουλόβερ μου αρέσει πρώτον λόγο απόχρωσης (διακριτική αλλά ταυτόχρονα κομψή) και δεύτερον γιατί η γραμμή του είναι πιο φαρδιά.  Ήταν η ιδανική επιλογή για να δώσω λίγο χρώμα στο ολόμαυρο σύνολο που σχεδίαζα να φορέσω εκείνη την ημέρα στην βόλτα μου γύρω από το λιμάνι. Αν και βρισκόμαστε και επίσημα στον Χειμώνα, δεν μπορώ να αποχωριστώ τα χρωματιστά κομμάτια της ντουλάπας μου ακόμα. Εσείς μπορείτε;; Περιμένω τα σχόλια σας!!


 EN: Good afternoon everybody. Those who keep an eye on my blog for a long time will have already notice my love for sweaters. Don’t worry; I am not always buying something new. I just have more options as I can pick whatever I want from my mother’s and sister’s wardrobes, too. I like this crème sweater because of its shade (discreet but still chic) and its loose line. It was the ideal choice in order to give a bright touch to the almost total black look that I was planning to wear that day in my walk around the port. Even though winter is finally here, I still can’t stay away from my wardrobe’s colorful pieces. What about you? I’m waiting for your thoughts!!



Jacket: Romwe
Sweater: Vintage
Jeans: Local Store
Bag: Achilleas accessories
Shoes: Voi&Noi

Photos by Markella - Do You Speak Gossip

Hugs and kisses
Claire 
Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

7 σχόλια

  1. και μένα μου αρέσουν τα χρωματιστά, ακόμη και το χειμώνα εννοείται! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε, ναι μωρέ! Λίγο χρωματάκι ακόμα και το Χειμώνα!
    Μου άρεσε η επιλογή σου! Εννοείται!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά όμορφη! (Και στη φωτογράφο!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λατρεύω τα ασπρόμαυρα σύνολα! Πολύ ωραίος συνδυασμός! Λιώνω που βλέπω την Θεσσαλονικούλα στο φόντο! Μου έλειψε πάρα πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλά Κλέο εκτός από το γεγονός πως μου αρέσει πολύ το σύνολο, λάτρεψα το backround! Υπέροχα χρώματα, δεν έχω λόγια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίο ντύσιμο, πραγματικά το πουλόβερ ταίριαξε απόλυτα με τα υπόλοιπα και σε φώτισε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο σύνολο το jacket και τα μποτάκια το κάνουν πιο ροκ!
    Σου πάει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραίες βγήκανε οι φωτογραφίες και πολύ χάρηκα! :) τέλειο το σύνολο και να επαναλάβουμε το brunch! ;)

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)