A walk on Hyde Park | Outfit

By 3:53 μ.μ. , , , , , , , ,



GR: Καλησπέρα σε όλους και καλό μήνα!! Όπως σας ανέφερα και στο travel post, η πιο χαλαρή μου μέρα στο Λονδίνο ήταν αυτή που επισκέφτηκα το Hyde Park. Αν και ο καιρός ήταν συννεφιασμένος και είχε ψύχρα, απόλαυσα αυτήν την βόλτα στο έπακρο. Εννοείται είχα από την αρχή στο μυαλό μου να φωτογραφίσω το outfit μου εκεί και ευτυχώς το αγόρι μου δε μου χάλασε το χατίρι. Το look μου ήταν ζεστό, απλό και λιγάκι κομψό. Επίσης, τα νέα μου μαύρα μποτάκια αποδείχτηκαν απίστευτα άνετα καθώς τα φορούσα για πάρα πολλές ώρες χωρίς να νιώσω κάποιο πόνο ή κούραση. Δεν θα φλυαρήσω περισσότερο, ελπίζω να σας αρέσει το outfit μου οπότε περιμένω τα σχόλια σας!!


EN: Good afternoon everybody. I hope we have an amazing month!! As I already told you in my previous travel post, my most relaxing day in London was when I went a walk on Hyde Park. It was a cloudy and cold day but I really enjoyed it. Hyde Park was full of flowers and leaves and it was like a fairytale. My boyfriend was kind enough to take some photos of me even though he was very tired that day. My look was casual-chic but still warm. Also, my new black ankle boots were unbelievably comfortable. I won’t babble any longer; I hope you like my look so I’m waiting for your thoughts!!





Jacket: Pink Woman
Shirt: H&M
Jeans: Pink Woman
Bag: Achilleas Accessories
Boots: Migato

Don't forget to participate in my giveaway!!
Hugs and kisses
Claire 

Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

8 σχόλια

  1. Πολύ όμορφο outfit, μ'αρέσει πολύ το πουκάμισο!

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΩΩΩω όμορφο μελαγχολικό Λονδίνο.... Μπράβο στο αγόρι που έκανε το φωτογράφο... Μου άρεσε η τρίτη από το τέλος πόζα που είναι πιο παιχνιδιάρικη... :) Φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου άρεσε τρελά το outfit, εσύ, οι πόζες σου, το τοπίο με τα πεσμένα φύλλα στο φόντο σου! Δηλαδή... όλα!!!
    ;-)
    ΣΜΟΥΤΣ πολλά, κοριτσάκι μου! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το outfit με το μαλλί σε συνδυασμό, άψογα!!! καλό μήνα Κλαίρη μου, φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ καλό outfit, ό,τι πρέπει για εξορμήσεις στο όμορφο Λονδινάκι! Πολύ ωραίες φωτογραφίες επίσης, αγαπώ Hyde Park!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όμορφο σύνολο απλό αλλά σικ!
    Αγάπησα τα μποτάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάρα πολύ όμορφο σύνολο και τι όμορφο background με τα πεσμενα φύλλα κάτω! <3

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)