Office chic outfit

By 4:05 μ.μ. , , , , , , ,

GR: Καλησπέρα και καλό μήνα σε όλους. Το σημερινό outfit είναι μια από τις αγαπημένες μου ιδέες για look κατάλληλα για γραφείο. Αν και εργάζομαι λίγες ώρες την εβδομάδα, μου αρέσει να συνδυάζω πουκάμισο με σακάκι. Είναι κλασσικός συνδυασμός αλλά πολύ κομψός οπότε δε με πειράζει που είναι λιγάκι σεμνός για την ηλικία μου. Επιπλέον, τα νέα μου μποτάκια σίγουρα το αναβαθμίζουν, δεν συμφωνείτε;; Ποιο είναι το δικό σας ιδανικό look για γραφείο; Περιμένω τα σχόλια και τις προτάσεις σας!!


EN: Good afternoon everybody. I hope we have an amazing month!! Today’s outfit is one of my favorite ideas for an appropriate office look. Even though I merely work as a part-timer, I really love combining a shirt with a blazer. It’s a classic combination but yet so chic that being a little bit modest doesn’t bother me. Plus, my new ankle boots totally upgrade it, don’t they? What is your ideal office look? I’m waiting for your thoughts and suggestions!!




 Shirt: H&M
Jeans: Pink Woman
Neclace: Local shop
Bag: Achilleas Accessories
Boots: Migato

Photos by Markella - Do You Speak Gossip
Hugs and kisses
Claire 
Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

14 σχόλια

  1. A great outfit and I love the shirt with the necklace, it looks so good x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. oh that necklace is to die for!!!!! <3 <3 I wish it was from a chain brand I could find here as well! i would totally buy it!!
    I also love your red hair with the green blouse, i use green stuff a lot for the nice contrast it gives with the hair!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μ'αρέσει πολύ, δεν είναι συντηρητικό για την ηλικία. Μου κάνει επίσημο, αλλά κατάλληλο για την ηλικία :) Το πουκαμισάκι πολύ ωραίο!

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Beautiful Outfit :))
    Xx
    http://fashionfinissima.blogspot.com.br/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ στυλάτο outfit για κάθε μέρα! like it ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. The boots that you're wearing are absolutely gorgeous! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. I LOVE that outfit! Everything about it is so spot on! If I wasn't 8 months pregnant, I'd totally rock that this season, lol!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το πουκάμισο το είδα χθες στο h&m. Teleio outfit!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραία τα μποτάκια και το κολιέ, όπως σου έγραψα και στο facebook μου αρέσει αυτό το στυλ ντυσίματος! Φιλιά Κλαίρη! :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το πουκάμισο το είδα χθες στο h&m. Teleio outfit!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  11. Πολυ ομορφο outfit!
    Οτι πρεπει για την δουλεια, ειδικα τα μποτακια ειναι πανεμορφα, εχουν τοσο - οσο υψος!
    Φιλια!
    Έλενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συντηρητικό δεν μου φαίνεται για την ηλικία σου σεμνό αλλά σωστό για την δουλειά ενός γραφείου!
    Σου πάει πολύ το συγκεκριμένο "πράσινο" του πουκαμίσου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)