October Favorites 2015

By 4:33 μ.μ. , , , , , , ,

GR: Καλησπέρα σε όλους. Όπως ήδη γνωρίζετε, δεν είμαι πολύ συνεπής σ'αυτήν την στήλη. Δεν μου αρέσει να σας δείχνω συνέχεια τα ίδια προϊόντα οπότε γράφω τέτοιο post μόνο όταν έχω κάποιο νέο και καλό που θα μπορούσα να σας μιλήσω γι'αυτό. Δε ξέρω για εσάς αλλά εγώ έχω μπει σε χειμωνιάτικη διάθεση γι'αυτό και ξεκίνησα να φοράω πιο σκούρες αποχρώσεις στο μακιγιάζ μου. Το Make up for ever professional rouge artist intense στην ματ No 8 απόχρωση είναι το κλασσικό και αγαπημένο κόκκινο κραγιόν. Λατρεύω την ck one volumizing mascara μιας και είναι η μόνη που αγόρασα παραπάνω από μια φορά όπως και το βερνίκι νυχιών της ίδιας εταιρίας για την απίστευτη διάρκεια του.  Αρκεί να διαβάσετε το review της μάσκαρα και θα καταλάβετε το γιατί. Η Vichy Idealia Yeax είναι η τωρινή μου κρέμα ματιών και το συγκεκριμένο Scrub’em and leave’em body buff είναι η δεύτερη συσκευασία που χρησιμοποιώ. Σας έχω μιλήσει πρόσφατα αρκετά αναλυτικά και για τα δύο οπότε δεν θα πω κάτι περισσοτερο, απλά διαβάστε τα review τους εδώ and εδώ αντίστοιχα. Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα? Περιμένω τα σχόλια σας!!

EN: Good afternoon everybody. As you already know, I am not so prone to this column. I don’t want to constantly show you the same products so I write only when I have something new and good enough to talk about. I’m officially in winter mood so I started using more warm shades on my make-up looks. The Make up for ever professional rouge artist intense in matte No 8 shade is my all-time favorite red lipstick. I absolutely adore the ck one volumizing mascara as it’s the only one I bought more than once and ck one nail polish for its amazing duration. Should you read mascara’s review and you will be convinced. The Vichy Idealia Yeax is my current eye cream and this particular Scrub’em and leave’em body buff is the second package that I use. I talked you about them recently so there is no reason to add extra comments, just check out their detailed review here and here respectively. Have you tried any of the above products yet? I’m waiting for your thoughts!!

Hugs and kisses
Claire 

Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

8 σχόλια

  1. Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα, αλλά θέλω όπως & δήποτε με την πρώτη ευκαιρία να δοκιμάσω κάτι από soap & glory!
    Ακούω από παντού τα καλύτερα!

    Καλό βραδάκι Κλεονικάκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το σκραμπ το εχω και αγαπώ!γενικα τα σκραμπ της sg ειναι φοβερα και μυρίζουν τελεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δυστυχώς, ούτε εγώ έχω δοκιμάσει κάποιο από αυτά...
    (Η απόχρωση του κραγιόν είναι σσσσούπερ!!!)
    Σμουτς πολλά, Κλεονικάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το μάτι μου έπεσε πάνω στο μπλε μανό!!!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το μπλε βερνίκι είναι υπέροχο, κατευθείαν εκεί έπεσε το μάτι μου! ;) Φιλιά Κλαίρη! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μη μας δειχνεις soap&glory. Ζηλευουμε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μη μας δειχνεις soap&glory. Ζηλευουμε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πρέπει να δοκιμάσω την μάσκαρα και την κρέμα ματιών τώρα που μου τελειώνει η δική μου! :)

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)