London - November edition | Travel

By 4:05 μ.μ. , , , , , , ,

GR: Καλησπέρα σε όλους. Στις αρχές του μήνα επισκέφτηκα για άλλη μια φορά το μαγευτικό Λονδίνο.  Λάτρεψα τον μουντό καιρό του και την ψύχρα που είχε. Σ’αυτό το ταξίδι μου είχα σκοπό από την να χαλαρώσω και να απολαύσω την πόλη. Έτσι, περπάτησα στην Leicester square και στην Oxford street όπου την μέρα μπορείς να επισκεφτείς διάφορα μαγαζιά όπως το m&ms world (πρόκειται για τον παράδεισο των m&ms), το Lush κ.α ενώ το βράδυ θα εντυπωσιαστείς από τον πανέμορφο χριστουγεννιάτικο στολισμό αυτών των δύο κεντρικών σημείων της πόλης. Μία ακόμα επίσκεψη στην Trafalgar square ήταν από την αρχή στο πρόγραμμα μου όπως και στην Εθνική Πινακοθήκη. Για πρώτη φορά όμως επισκέφτηκα το Hyde Park, στο οποίο έβγαλα και μερικές outfit photos και το Harrods σαν κλασσική γυναίκα. Αυτό που ευχαριστήθηκα περισσότερα απ’όλα είναι η βόλτα μου στο Covert Garden το οποίο ήταν και αυτό στολισμένο. Έκανα λίγα ψώνια και απόλαυσα γεύμα στο Shake Shack και 2 λαχταριστές σοκολάτες από το ιταλικό κατάστημα Venchi. Σας τα προτείνω και τα δύο ανεπιφύλακτα!! Θα ακολουθήσουν post σχετικά με τι αγόρασα από το Λονδίνο και ένα outfit οπότε μην ξεχάσετε να ξαναπεράσετε τις επόμενες μέρες!! Όπως πάντα, περιμένω τα σχόλια σας!!


EN:Good afternoon everybody. As you already know, I visited London again a few days ago. I really love its dull and cool weather. I decided this time to relax and enjoy my time there. Firstly, I went for a walk and shopping at Leicester square (where you can find some shops like the m&m’s world - the m&m’s paradise), and Oxford Street. Both of them have amazingly beautiful Christmas decoration. I also went at Trafalgar square and National Gallery. For a first time, I went a walk to Hyde Park where I took some outfit photos. The most enjoyable day was when I went to Covert Garden which has a lovely Christmas decoration, too. I did my shopping, I had lunch at Shake Shack and bought chocolates from the famous Italian shop Venchi. I totally recommend both of them to you!! The next posts will be about the things I got from London and an outfit one, so make sure to come back again to read them. As usually, I’m waiting for your thoughts!!








Don't forget to participate in my giveaway!!
Hugs and kisses
Claire 
Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

13 σχόλια

  1. Aaaaax το υπέροχο Χριστουγεννιάτικο Λονδίνο!!
    Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο μου λείπει κι εμένα να επισκεφτώ και πάλι τις αγαπημένες μου Αγγλία και Σκωτία!!
    Ελπίζω να πέρασες super! Οι φωτογραφίες σου Κλεονίκη μου είναι υπέροχες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχες φωτο από το Λονδίνο! Κι εσύ, όπςω πάντα, μια κούκλα! Θα περιμένω και τα επόμενα σχετικά ποστ! Καλή εβδομάδα Κλεονίκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ,μου θύμισες το δικό μου ταξίδι στο ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ Λονδίνο,πριν 2 χρόνια τα Χριστούγεννα!!!!!!!!!!!!!!!
    Και ζήλεψα λιγάκι.........η πιο τέλεια πόλη!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ανυπομονώ για περισσότερα ποστ και φωτό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφες φωτογραφίες! Και υπέροχος ο στολισμός στο Covent Garden. Είναι διαφορετικός απ'ότι όταν πήγα εγώ!
    Αχ πόσο θα ήθελα να ξαναπάω τέτοια περίοδο. Είναι μαγευτικά και στεναχωριέμαι που δεν μπορεσα να δω περισσότερα και λόγω καιρού δεν είχα πάει στο Hyde Park. Ελπίζω να έχω την ευκαιρία να πάω στο μέλλον!

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το Λονδίνο είναι μια υπέροχη πόλη, ειδικά στολισμένο τώρα που πλησιάζουν οι γιορτές!!! Δεν έχω καταφέρει να το επισκεφθώ ακόμη βέβαια! Σ' ευχαριστούμε για τις υπέροχες φωτογραφίες και το χριστουγεννιάτικο κλίμα! :)

    Diana P. | Cups & Roses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι μια πόλη που θέλω να επισκεφθώ σύντομα! Τράβηξες πολύ ωραίες φωτογραφίες, αξιοζήλευτες και ελπίζω να έχω και εγώ την τύχη σου! Τα ταξίδια είναι τόσο ωραια :)

    http://studyaboutfashion.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίες φωτογραφίες. Ελπίζω να πέρασες Τέλεια . Περιμένω το haul απο ψωνια Αγγλιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφο Λονδίνο!!!
    Σίγουρα πέρασες πολύ ωραία!
    Stella from a Looks & Travels

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ πολύ όμορφες φωτογραφίες!!!! πόσο πολύ θέλω να πάω!!!!!! φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπάμε Λονδίνο!! Είναι σίγουρο ότι πέρασες τέλεια και ελπίζω να το επισκεφθώ και εγώ σύντομα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όνειρο μου να το επισκεφτώ κάποια στιγμή και σίγουρα πριν γίνει αυτό θα ξαναγυρίσω να κρατήσω σημειώσεις για το τι θα πρέπει να δω εκεί σίγουρα!
    Με τις υπέροχες φώτος σου μας μετέφερες εκεί σαν να είμαστε κι εμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι όμορφες φωτογραφίες! Πολύ το νοστάλγησα το Λονδίνο! Πρέπει να πήγαμε και την ίδια χρονική στιγμή περίπου!
    http://london-vibes.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)