London Haul Vol 2

By 11:48 π.μ. , , , , , , ,

GR: Καλησπέρα κορίτσια. Για άλλη μια φορά, δεν κατάφερα να αντισταθώ και ψώνισα κάποια πράγματα κατά την διάρκεια του ταξιδιού μου (δείτε το πρώτο post με αγορές από το Λονδίνο εδώ). Δυστυχώς είχα το ίδιο "πρόβλημα" με την προηγούμενη φορά οπότε ψώνισα μόνο ότι τράβηξε την προσοχή μου. Ψώνισα κυρίως στην Oxford Street και στην Covent Garden περιοχή. Αρχικά εντόπισα κάποιες χριστουγεννιάτικες συλλογές στα The Body Shop και την Lush.Στο πρώτο, ερωτεύτηκα ένα σετ από την σειρά Frosted Plum. Λάτρεψα τόσο πολύ το άρωμα τους που την επόμενη μέρα τα αγόρασα και σε κανονικό μέγεθος αλλά τα άφησα στο σπίτι του αγοριού μου για τις μελλοντικές επισκέψεις μου. Από την Lush αγόρασα ένα Candy Mountain bubble bar και ένα Cinders bath bomb καθώς και τα δύο είχαν ονειρικό άρωμα. Επιπλέον, αγόρασα ένα ακόμα μολύβι ματιών από την Kiko σε μπλε απόχρωση (No 810) και ένα χειλιών σε ροζ απόχρωση (No 708). Επισκέφτηκα τα Boots περισσότερο γιατί ήθελα να αγοράσω μια πούδρα Rimmel Stay Matte ως back-up αλλά κατέληξα να αγοράσω μερικά προϊόντα της Aussie σε travel size όπως την 3 minute miracle color deep treatment και την κρέμα Trevor Sorbie curls & wives firm hold curl. 
Το αγόρι μου μου έδωσε λίγο νωρίτερα το χριστουγεννιάτικο δώρο μου και δεν ήταν άλλο από ένα πανέμορφο φόρεμα της GAP. Δε σας το δείχνω σήμερα μιας και πρόκειται να το δείτε σε γιορτινό outfit σε λίγες βδομάδες. Επίσης αγόρασα και τα συγκεκριμένα δαχτυλιδάκια από την Accessorize και κάπως έτσι τελείωσα τα ψώνια μου. Όπως καταλαβένετε, πρόκειται να ακολουθήσουν μερικά υπέροχα reviews οπότε μείνετε συντονισμένες!!


EN: Hello girls. Once again, I couldn’t resist doing a little bit of shopping (check out my first haul here) during my trip. I unfortunately had the same “problem” as my first time in London, so I just bought a few things that caught my attention.  I mainly shopped in Oxford Street and Covent Garden so you can imagine what I got. I found some Christmas limited edition collections at The Body Shop and Lush. At The Body Shop, I fell in love with a gift set from the Frosted Plum line. I adored its perfume so I went back and I also got them in full size but I left them in my boyfriend’s house for my future trips. At Lush, I got one Candy Mountain bubble bar and one Cinders bath bomb, as both have the most amazing and dreamy aroma I have ever found in a Lush product. Moreover, I got a Kiko smart eye pencil in blue shade (No 810) and a lip pencil in pink shade (No 708). I also visited Boots because I wanted to buy a Rimmel Stay Matte powder as a back-up but I ended up buying some travel size Aussie products like the 3 minute miracle color deep treatment and the Trevor Sorbie curls & wives firm hold curl cream, too.
As for my fashion acquisitions, I got an early present from my boyfriend, a lovely dress from GAP but I’m going to show it to you in a festive outfit in a few weeks and these rings from Accessorize. As you can see, there will be some amazing reviews in the future so stay around girls!!

Don't forget to participate in my giveaway!!
Hugs and kisses
Claire 

Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

 

You Might Also Like

12 σχόλια

  1. Πολύ ωραία όλα!! Την καινούργια σειρά της Body Shop ανυπομονω να την μυρίσω και ελπίζω να μου αρέσει!
    Μακαρι να είχα ΚΙΚΟ και Lush στην Ελλάδα...θα γινόταν χαμός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. λατρεύω LUSH!!!! με γεια, καλοφόρετα όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αααα τί όμορφα... Αυτά από Lush πιστεύω είναι αρκετά κοντά στα προϊόντα από Fresh Line και στην πολιτική της :)Πολύ ωραίες και φωτεινές φωτογραφίες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχα πράγματα!! Αυτά τα προιόντα απο τη σειρά frosted plum τα γλυκοκοιτάζω κι εγώ! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ αυτά τα ΚΙΚΟ!! Πανέμορφα όλα, να τα χαρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφες οι νέες σου αγορές!! Τα lush πρέπει να είναι καταπληκτικά, έχω δοκιμάσει μόνο το άρωμα σε στερεη μορφή. Τα body butters του Body shop είναι ήδη στη wishlist μου!! Καλοφόρετα όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με γεια όλα! :)
    Την συγκεκριμένη σειρά από TBS θέλω να πάω να τη μυρίσω & μου φαίνεται πως όλο & κάτι θα πάρω!
    Τα smart pencils για τα μάτια έχουν διάρκεια? Γιατί έχω ένα για τα χείλη, αλλά θέλω να μάθω τι παίζει & με των ματιών.

    Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)