September Favorites 2015

By 5:57 μ.μ. , , , , , , , , , ,

GR: Καλησπέρα σε όλους. Έχει περάσει αρκετός καιρός από την τελευταία φορά που σας έδειξα τα αγαπημένα προϊόντα του μήνα. Η αλήθεια είναι ότι χρησιμοποιώ ασταμάτητα κάποια συγκεκριμένα προϊόντα τους τελευταίους μήνες. Το Kiko smart eye pencil (No 813) είναι μαλακό και έχει απίστευτη απόδοση και διάρκεια. Το κραγιόν Mac All Fired Up μου το χάρισε η αδελφή μου και είναι αυτή η τέλεια κόκκινη-ροζ απόχρωση που κολακεύει κάθε κορίτσι. Όσον αφορά τις μάσκαρες, η Radiant professional make up Magna Lash έχει σχεδόν τελειώσει ενώ η Ck one volumizing είναι νέο απόκτημα. Μου αρέσουν πολύ και οι δύο -όπως μπορείτε να δείτε και από τα review τους εδώ and εδώ αντίστοιχα- ειδικά αυτήν από την ck one μιας και είναι η δεύτερη φορά που την αγοράζω. Για το τέλος άφησα την περιποίηση σώματος. Δεν χορταίνω το φρέσκο και φρουτένιο άρωμα των ανθισμένων ελληνικών αμπελιών. Χρησιμοποιώ το αφρόλουτρο Αμπέλι Σαντορίνης του Korres με την κρέμα σώματος του για ενυδάτωση και αναζωογόνηση. Σας τα προτείνω ανεπιφύλακτα. Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα; Περιμένω τα σχόλια σας!!


EN: Hello everybody. It’s been too long since I showed you my favorite products of the month. I have been continuously using some specific products in my make-up looks all of these months. The Kiko smart eye pencil (No 813) is soft and has an amazing duration and intensity. I’m going to buy more colors in the near future.The Mac All Fired Up lipstick was given to me by my sister as a gift and it’s the perfect red-pink shade that flatters every girl.  As for mascaras, the Radiant professional make up Magna Lash is almost finished and the Ck one volumizing is my newest purchase. I love them both –as you can see in their reviews here and here respectively- especially the one from ck one since it’s the second time that I bought it. Last but not least, when it comes to skincare I can’t get enough of the fresh and fruity scent of blossoming greek vineyards. I’m using Korres shower gel with Santorine Vine with its body lotion for a moisturizing and refreshing result and I totally recommend them to you. Have you tried any of the above products, yet? I’m waiting for your thoughts!! 
Hugs and kisses
Claire 

Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

16 σχόλια

  1. Τη μάσκαρα της Radiant όλο λέω να τη δοκιμάσω αλλά έχω τόσες πολλές που περιμένω να μου τελειώσει κάποια!
    Τα προϊόντα του κορρε πρέπει να έχουν υπέροχη μυρωδιά!!
    http://studyaboutfashion.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπερ-λατρεύω το Αμπέλι Σαντορίνης!! Όσο για τη μάσκαρα της Radiant, αν και μου άρεσε πολύ, μου στέγνωσε πολύ γρήγορα!! Καλό μήνα κορίτσι <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. I've never heard of All Fired Up from MAC but its definitely on my radar now. Such a pretty colour! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ive never seen that MAC lipstick before but it looks to be an amazing shade x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πόσο ξεχωρίζει το κραγιόν στη φωτό! Υπέροχη απόχρωση και θα δείχνει φοβερή και στο φακό ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η μάσκαρα της Radiant μου τελειώνει κι εμένα. Θα θελα πολύ να ξαναδοκιμάσω την ck γιατί δεν θυμάμαι το αποτέλεσμα είναι αλήθεια. Ίσως την πάρω στις εκπτώσεις με κάποιο νέο foundation. :)
    Όσο για το All Fired up, με τις λίγες φορές που το έχω φορέσει ως τώρα εχει γίνει σίγουρα και δικό μου αγαπημένο! :)

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νομίζω ότι αυτό που μου τράβηξε την προσοχή είναι του Κορρε. Αγαπημένη εταιρεία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. These are such great favorites. I LOVE all the Korres products alot and MAC is always a great favorite!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. The Kiko eye pencil sounds lovely, I really want to try some of their products! I love the sound of the Korres products, too.

    Jess xo
    http://just-jesss.blogspot.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Korres is a brand I have seen in our bathroom, so it must be pretty good if the wife has allowed it some space!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. i would love to try korres! heard many great things about it as a brand

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτη την απόχρωση του MAC κρaγιον την έχω βαλει στο μάτι ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)