Fall 2015 wishlist

By 8:21 μ.μ. , , , , ,

GR: Καλησπέρα σας. Έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε που έγραψα ένα τέτοιο ποστ. Πάντα βρίσκω όλο και κάτι νέο που να θέλω να αποκτήσω αλλά προσπαθώ να αντισταθώ. Παρόλ'αυτά, αυτό το Φθινόπωρο σκέφτομαι αντί για παλτό να αποκτήσω μια κάπα και ένα ακόμα μαύρο φόρεμα. Ένα όμορφο καρό πουκάμισο δεν πρέπει να λείπει από κανενός την ντουλάπα. Και τέλος, πιθανότατα θα προτιμήσω να αποκτήσω μια τσάντα σε πράσινη απόχρωση μιας και αγαπώ υπερβολικά το μπλε και το μαύρο αυτήν την εποχή οπότε μια αλλαγή δε βλάπτει. Εσείς τι έχετε στην δική σας λίστα; Η δική μου πως σας φαίνεται; Περιμένω τα σχόλια σας!!


EN: Good afternoon everybody. It’s been too long since I wrote a wish list post so it’s about time to do so. I always find something new to badly want but I try to resist. So, this Autumn I’m thinking that I only need a cape and one extra, little, black dress. A plaid shirt shouldn’t be missing from any wardrobe. Last but not least, I will probably prefer a bag in a green shade because I’m way too much into blue and black this season. What do you think? What is going to be in your wish list? I’m waiting for your thoughts!!



Left to right: 1 - 2 - 3 - 4

Hugs and kisses
Claire 

Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

3 σχόλια

  1. Η τσαντούλα μου μπήκε στο μάτι!
    χαχα!
    Φιλί γλυκό, όμορφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φφφφφφ τι μας κανεις και προσπαθούμε να κάνω οικονομία η καψερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλα είναι υπέροχα αλλά ειδικά το φόρεμα είναι εξαιρετικό! :)

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)