Summer casual

By 1:38 μ.μ. , , , , , , ,

GR: Καλησπέρα σε όλους. Λόγο γενεθλίων και κάποιων άλλων υποχρεώσεων, παραμέλησα λίγο το blog αλλά επέστρεψα με νέο outfit. Είναι casual και άνετο. Ιδανική επιλογή για απογευματινή βόλτα τις μέρες που η θερμοκρασία πέφτει λιγάκι προς το βραδάκι. Το συγκεκριμένο το φωτογράφησα πριν 3 εβδομάδες περίπου αλλά δεν βρέθηκε άλλη κατάλληλη στιγμή για να σας το δείξω. Ελπίζω να σας αρέσει!! Όπως πάντα, περιμένω τα σχόλια σας!!


EN: Hello everybody. I didn't have any free time to write a new post from the previous week because of my birthday and some others obligations but here I am with a brand new outfit. It's casual and comfort. It's an ideal choice for these days when the temperature drops through the evening till night. This particular look is a little bit old but I haven't found the right time to share it with you, until now. I hope you like it!! Like always, I'm waiting for your thoughts!!
Top: Local Store
Jeans: Pink Woman
Shoes: Voi & Noi
Sunglasses: H&M

Don't forget to participate in my giveaway!!

Hugs and kisses
Claire 

Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

7 σχόλια

  1. Πολύ γλυκό outfit..
    Μαρέσει η ροζ πινελιά!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα τι παιχνιδιάρικες πινελιές είναι αυτές?! :)
    Υπέροχο το outfit & ο συνδυασμός τσάντας-παπουτσιών-μπλούζας σου φτιάχνει τη διάθεση με τα χρώματα!

    Καλό απογευματάκι Κλεονικάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάρα πολύ ωραίο αυτό το look .. :) Πολύ ωραία και η τσαντούλα σου.. έχω μια παρόμοια σε λίγο πιο έντονο ροζ από τη Follie.. πολύ γλυκό το χρώμα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. για ακόμη μια φορά....υπέροχη η τσάντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο! Έκανες ωραίους χρωματικούς συνδυασμούς! Σου πάει πολύ!

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραια τσαντουλα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)