Floral playsuit

By 5:51 μ.μ. , , , ,

GR: Καλησπέρα σε όλους. Η ολόσωμη φόρμα είναι το απόλυτο καλοκαιρινό κομμάτι. Είναι άνετη και μπορείς να κάνεις τόσους πολλούς συνδυασμούς για διάφορες περιστάσεις. Όταν είδα την συγκεκριμένη, ήξερα από την αρχή ότι θα την χρησιμοποιούσα για ένα δροσερό look για την παραλία. Υπήρχαν δύο εναλλακτικές, η μία ήταν η πιο χαλαρή με το μαγιό αλλά επέλεξα την δεύτερη δηλαδή με ένα top από μέσα. Σας αρέσει;; Περιμένω τα σχόλια σας!!

EN: Good afternoon everybody. The jumpsuit is the absolute summer piece. It's very comfortable and allows you to create many combinations for various occasions. When I saw this particular jumpsuit I knew that I would use it for a cool beach look. There was two options. Number one was a more relaxing with only my swimwear and number two which was finally preferred to be shown had to be worn with a top from inside. Do you like? I'm waiting for your thoughts!! 


 Playsuit: SheIn (Find it here)
Top/Sunglasses: Local Store

Hugs and kisses
Claire 

Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

7 σχόλια

  1. Η αλήθεια είναι ότι ψάχνω κι εγώ μια φόρμα να με κερδίσει με την πρώτη ματιά γιατί το θεωρώ άκρως καλοκαιρινό και άνετο!! Υπέροχες οι φώτος σου!! :)
    Καλό υπόλοιπο καλοκαίρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. I just love this look!
    You re so pretty in these pictures!
    Thank you for sharing.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όπως είπες το απόλυτο καλοκαιρινό κομμάτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Auto to playsuit einai poli glikouli kai akrws kalokairino kai sou paei poli!
    Poli omorfes oi fwtografies sou! Pame mia volta me to skafos? :P

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι υπέροχο σύνολο! Σου πάει πολύ Κλεονίκη! Έχει φανταστικά χρώματα το playsuit! :)

    www.fashionizein.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)