Korres Nectarine rich moisturizing mask | Review

By 4:44 μ.μ. , , , , , ,

GR: Καλησπέρα κορίτσια. Όπως ίσως γνωρίζετε, δεν είμαι μεγάλη λάτρης των μασκών προσώπου. Αγαπώ το γεγονός ότι έχουν πολλά οφέλη αλλά συνήθως ή ξεχνάω ή δεν έχω ελεύθερο χρόνο για να χρησιμοποιήσω κάποια. Όλα αυτά τα χρόνια, έχω διατηρήσει ωστόσο την χρήση μιας μάσκας με πράσινο άργυλο για βαθύ καθαρισμό οπότε μετά χρειάζομαι μόνο μια καλή ενυδάτωση. Η νέα μάσκα με νεκταρίνι του Korres είναι το πιο κατάλληλο προϊόν για αυτήν μου την ανάγκη. Έχει βελούδινη υφή η οποία ενυδατώνει και καταπραΰνει την επιδερμίδα. Είναι εμπλουτισμένη με εκχύλισμα από νεκταρίνι, γνωστό για τις αντιοξειδωτικές του ιδιότητες και ένα μείγμα ελαίων από γλυκό αμύγδαλο και macadamia με θρεπτικές ιδιότητες. Η συγκεκριμένη συσκευασία περιέχει 18ml και μου κράτησε για 4-5 χρήσεις. Την επέλεξα γιατί μπορώ εύκολα να την πάρω μαζί μου σε ταξίδια. Μετά από κάθε χρήση αφήνει ένα όμορφο άρωμα -όπως καταλαβαίνετε και από το όνομα της- θυμίζει νεκταρίνι. Νιώθω την επιδερμίδα μου πιο λεία, απαλή όπως και πιο ενυδατωμένη από ποτέ. Σίγουρα θα συνεχίσω να την χρησιμοποιώ ειδικά αν την βρω σε μεγαλύτερη συσκευασία. Την έχετε δοκιμάσει; Περιμένω τα σχόλια σας!!

EN: Good afternoon ladies. As you may already know, I’m not a mask-addict. I mean, I love their benefits but sometimes I forget to use them or I don’t have enough time to. All of these years, I’m using a green clay mask for a deep cleaning so after that I need a good moisturizing. The new Korres mask with nectarine is the most suitable product for this job. It has a velvety texture that hydrates and soothes the skin. It’s enriched with nectarine extract, known for its high antioxidant properties and a cocktail of sweet almond and macadamia seed oils with nourishing properties. This particular package contains 18ml but lasts for 4-5 uses. I chose it for my trips. After every use, it leaves a lovely perfume which reminds me nectarine. My face skin feels softer, smoother and more hydrated than I ever felt!! I’m going to continue using it and as soon as I find it in a bigger package, I will definitely buy it. Have you tried it yet? I’m waiting for your thoughts!!
Hugs and kisses
Claire

Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

19 σχόλια

  1. Έχω δοκιμάσει κάποιες από τις μάσκες του Korres και έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη! Η αλήθεια είναι πως θα θέλαμε συσκευασίες με μεγαλύτερη ποσότητα για όλες τις μάσκες! Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τη συγκεκριμένη δε την έχω δοκιμάσει αλλά στο παρελθόν είχα διάφορες μάσκες από Κορρέ και μ'άρεσαν πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εμενα παλι , οσες απο αυτες τις μασκες δοκιμασα, δεν με ενθουσιασαν! με αφησαν αδιαφορη! επεστρεψα και παλι στην apivita! οι ποσοτητες ειναι πραγματικα μικρες, αξιζουν για ταξιδια.ωραια αναρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν την έχω δοκιμάσει τη συγκεκριμένη, αλλά από τη μάσκα ματιών της ίδιας σειράς έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. I am looking for a good mask for ages - I think I don;t use one for 4 years :) And this one with nourishing properties and nectarine (that I love :) seems to be great! Besides, Korres is always amazing! A very good brand!
    DenisesPlanet.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόσο μ' αρέσουν οι φωτογραφίες στα review σου ρε Κλεονίκη!
    Ούτε εγώ τις χρησιμοποιώ συχνά αλλά όταν το κάνω βλέπω τεράστια διαφορά! Φιλιά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολυυυυυυ ωραία φαίνεται και σίγουρα θα μοσχοβολάει! Θέλω να τη δοκιμάσω αν είμαι fan της apivita στις μάσκες! Φιλάκια!
    http://thebeautymixer.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ λατρεύω τις μάσκες της Κορρές! Η συγκεκριμένη θα είναι τέλεια και για μετά την ηλιοθεραπεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν τη γνώριζα τη συγκεκριμένη μάσκα.
    Πρέπει να μυρίζει πολύ ωραία όπως λες.
    Φιλιά!
    Stella from a A Shiny Place

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ λατρεύω τις μάσκες από apivita και ειδικά αυτή με την θαλάσσια λεβάντα, έτσι δεν εχω δοκιμάσει από καμία άλλη εταιρεία! Με παρακινησες όμως και νομίζω ότι θα την δοκιμάσω! Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες σου! Φιλιά, Κωνσταντίνα από froufroukaiaromatabykandt.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. A einai poli mikroula, vgazei poli liges xrisis! Alla akougetai endiaferousa!
    Ki egw ta teleutaia xronia den xrisimopoiw maskes gia to derma mou...

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έχω τον άργυλο του Κορρέ και είναι φανταστική. Θα πάρω κι άλλες σίγουρα. Πάντως εμένα η μικρή συσκευασία δεν με πειράζει, είναι οικονομική και μπορώ μόλις τελειώσει να πάρω άλλη για να δοκιμάσω.
    Πολύ ωραίο post
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δοκίμασα μόνο το scrub ρου Κορρε με ακτινίδιο και ξετρελάθηκα! Θα την βάλω στη λίστα μου πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τις βρίσκω πολύ βολικές αυτές τις μικρούλες συσκευασίες, ειδικά για καλοκαίρι είναι ό,τι πρέπει, μη φεύγεις για ΣΚ και κουβαλάς τρεις βαλίτσες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν έχω δοκιμάσει παρά μόνο αυτή για τα μάτια.Εννοείται πως θα τις δοκιμάσω όλες σιγά σιγά...Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το νεκταρίνι είναι από τα αγαπημένα μου και όσον αφορά τη μυρωδιά κυρίως! Οπότε σίγουρα θα τη δοκιμάσω!

    www.fashionframed.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. σήμερα να σου πω την αλήθεια την έψαχνα σε ηλεκτρονικά φαρμακεία.
    Θα τη δοκιμάσω σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν έχει τύχει να δοκιμάσω ακόμα κάποια μάσκα του korres αλλά έχω διαβάσει πολλά καλά σχόλια!
    Σίγουρα θα φροντίσω να τις δοκιμάσω και ειδικά για ταξίδια πρέπει να είναι ότι πρέπει!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)