Beauty Cooking Body Scrub | Review

By 1:50 μ.μ. , , , , ,

GR: Καλησπέρα σας. Ελπίζω όλοι να έχουμε μια όμορφη εβδομάδα. Όπως έχω αναφέρει ήδη στο παρελθόν, αγαπώ τα φυσικά προϊόντα. Ειδικά της Beauty Cooking τα οποία είναι φτιαγμένα με αγάπη, φροντίδα και προσοχή. Χρησιμοποιώ το Body Scrub με πορτοκάλι και σοκολάτα τους τελευταίους δύο μήνες. Είναι εμπλουτισμένο με φυσικά και ενυδατικά έλαια, κακάο και αλόη. Αρχικά, θέλω να σταθώ στο γεγονός ότι έχει την πιο γλυκιά και ονειρική μυρωδιά που έχω βρει ποτέ σε τέτοιου είδους προϊόν. Είναι αναζωογονητική και ανεβάζει την διάθεση. Θα αφήσει την επιδερμίδα απίστευτα λεία και απαλή καθώς απολεπίζει καλά χωρίς να προκαλεί ερεθισμούς. Το χρησιμοποιώ δύο φορές την εβδομάδα σε συγκεκριμένες περιοχές και νιώθω την επιδερμίδα μου ενυδατωμένη όλη την ημέρα. Το προτείνω ανεπιφύλακτα σε όσες αρέσουν τα φυσικά προϊόντα ομορφιάς. Το έχετε δοκιμάσει;; Ή θα το δοκιμάζατε ποτέ;; Περιμένω τα σχόλια σας!!

EN: Good evening. I hope everybody has a beautiful week. As I told you before, I love natural beauty products. Most of all, I love Beauty Cooking’s products which are made with love, care and attention. I have been using the Body Scrub with orange and chocolate the past two months. It’s enriched with natural and moisturizing oils, cocoa and aloe. Firstly, I shall mention that it has the sweetest and most dreamy scent I have ever found in a product like that. It’s revitalizing and uplifts your mood. It will leave your skin incredible smooth and soft because it exfoliates well without irritating it. I use it twice a week and I feel my skin hydrated all day long. I strongly recommend it if you are into nature products!! Have you tried it? Or would you give it a try? I’m waiting for your thoughts!!

Hugs and kisses
Claire
 
Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

8 σχόλια

  1. Xωρίς να το έχω δοκιμάσει, νιώθω πως θέλω οπωσδήποτε να το δοκιμάσω μόνο και μόνο για άρωμα!!!
    Και σοκολάτα και πορτοκάλι???! WOW!!!
    Καλή εβδομάδα, ομορφιά μου!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πορτοκάλι και σοκολάτα ε;;;;; μμμμμ..... εγώ λατρεύω την φραουλα τους αλλα κ αυτο δεν ειναι καθολου κακη ιδέα... γενικά θεωρώ ότι εχουν απιστευτη ποιοτητα! υπεροχο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σοκολάτα και πορτοκάλι... μμμ, βλέπω να το τρώω!

    beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. που να αντισταθείς σε τέτοια μυρωδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το σοκολάτα-πορτοκάλι με κάλυψε αρκετά για να το αγοράσω, πάνω στην ώρα που έψαχνα για νέο scrub! #love

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Portokali kai sokolata? Prepei na mirizei iperoxa! Oxi den to exw dokimasei alla tha to ithela poli! An eixe kai portokali me kanela tha trelainomoun akoma perissotero :P

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)