April Favorites 2015

By 2:00 μ.μ. , , , , , , , , , , ,

GR: Καλησπέρα κορίτσια και καλό μήνα. Τις περισσότερες μέρες του Απριλίου ήμουν εκτός πόλης λόγο των πασχαλινών διακοπών και δε χρησιμοποίησα πολλά προϊόντα. Πάντα προτιμώ να παίρνω μαζί μου τα απαραίτητα με 2-3 έξτρα ανάλογα τις ανάγκες της επιδερμίδας και των μαλλιών μου. Αρχικά, προσπαθώ να τελειώσω την κρέμα Schwarzkopf Gliss hair repair with liquid keratin. Μετά από κάθε χρήση παρατηρώ ότι τα μαλλιά μου είναι πιο λεία και απαλά και μετά από καιρό οι άκρες φαίνονται πιο υγιείς. Το άρωμα του μου θυμίζει ενός ακριβού προϊόντος και την λατρεύω. Το Avon natural body care shower gel έχει μια διακριτική μυρωδιά από άνθη κερασιάς. Καθαρίζει αρκετά καλά την επιδερμίδα και την αφήνει απίστευτα απαλή και αναζωογονημένη. Μπορείς να διαβάσεις review για το συγκεκριμένο αλλά σε παρόμοιο άρωμα εδώ. Το Bottega Venete knot Eau de Perfum είναι το αγαπημένο μου αυτό το διάστημα και πρόσφατα έγραψα ένα review στο οποίο θα μάθετε τα πάντα γι'αυτό. Τα Clinique chubby stick intense στο No 08 (grandest grape) και το Mac Rebel lipstick είναι τα πιο φορεμένα προϊόντα χειλιών του μήνα. Έχουν σχετικά παρόμοιες αποχρώσεις και είναι ιδανικά για κάθε ώρα της ημέρας. Το chubby stick μου αρέσει λόγο της ενυδάτωσης που προσφέρει και του χρώματος που αφήνει στα χείλη. Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω;; Περιμένω τα σχόλια σας!!

EN: Hello ladies. I hope we have an amazing month. Most of April I was out of town because of Easter holidays, so I didn’t use that many products. I always prefer taking with me the essentials plus 2 or 3 products depending on my skin and hair needs. Initially, I’m trying to finish the Schwarzkopf Gliss hair repair with liquid keratin. When using it, I noticed that my hair is smooth and soft and there is no look of damage especially on the edges. Its smell reminds me a high end product’s one and I totally love it. The Avon natural body care shower gel has a delicate cherry blossom perfume. It’s really good in cleaning and it also leaves the skin amazingly soft and refreshed. You can read a complete review about this in a similar scent here. The Bottega Venete knot Eau de Perfum is my favorite this period and you can read all about it in this detailed review. The Clinique chubby stick intense on No 08 (grandest grape) and the Mac Rebel lipstick are the most worn lip products of this month. They have similar shades and are suitable for any time of the day. The chubby stick moisturizes my lips and leaves them a discreet color. Have you tried any of the above? I’m waiting for your thoughts!!

Hugs and kisses
Claire

Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

18 σχόλια

  1. Αχ, το rebel της Mac είναι θεϊκό!!!!!!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κούκλα!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. I have MAC Rebel and it's one of my favorite colors!!! =D

    xoRosie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία αγαπημένα! Το Gliss το έβαλα κι εγώ στα αγαπημένα μου!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ όμορφα τα αγαπημένα σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπώ κι εγώ τη συγκεκριμένη μάσκα της Gliss και από μυρωδιά δεν παίζεται!! Όσο για το Rebel τι να πω;; Υπερ-αγαπημένο!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. i love mac rebel lipstick :)

    Shareena | www.forever-you.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. To Gliss ακουγεται πολύ καλό!

    Ελπιζω να περασες ομορφα την Πρωτομαγιά :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. I love that cherry blossom shower gel from Avon. It's one of my all time faves <3

    Louise x

    With love from Lou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Love a favourites post! I really must pick up MAC rebel as it just looks stunning on everyone who I've seen wearing it x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. σούπερ τα προϊόντα χειλιών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τελειο ποστ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Θα χαιρόμουν πολύ αν γινόσουν μέλος στο Blog μου! Σε ευχαριστώ πολύ!!! http://makeupbeauty-taniadelys.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπημένα τα chubby sticks της clinique!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι ωραία πραγματάκια έχεις! Την υγρή κερατίνη την έχω και εγώ και πραγματικά το άρωμα του είναι υπέροχο! Απλά παρατήρησα πως εάν ξεφύγω στην ποσότητα βαραίνει τα μαλλιά! Φιλάκια!
    http://thebeautymixer.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)