March Favorites 2015

By 3:52 μ.μ. , , , , , , , , , , , ,


GR: Καλησπέρα σε όλους. Μέσα στον Μάρτιο χρησιμοποιούσα κάποια συγκεκριμένα προϊόντα όσον αφορά την περιποίηση του προσώπου και του σώματος. Χρησιμοποιούσα και συνεχίζω μέχρι και σήμερα δύο κρέμες προσώπου, την Kiehl's Blue Herbal Moisturizer και την Radiant 24h cream with SPF15. Την πρώτη την προτιμώ όταν έχω έντονη λιπαρότητα. Με βοηθάει να την ελέγξω και να κρατήσω το μακιγιάζ μου αναλλοίωτο. Την δεύτερη την επιλέγω εκείνες τις μέρες που νιώθω ξηρή την επιδερμίδα μου μιας και προσφέρει πολύ καλή ενυδάτωση. Θα διαβάσετε αναλυτικό review και για τις δύο πολύ σύντομα!! Χρησιμοποιούσα συνδυαστικά και τις μάσκες Apivita express gold με μύρτιλο και Korres μάσκα εναντικής ενυδάτωσης με νεκταρίνι. Η πρώτη απολεπίζει απαλά την επιδερμίδα και δίνει φυσική λάμψη. Η δεύτερη ενυδατώνει σε βάθος και καταπραΰνει τυχόν ερεθισμούς. Τις αγαπώ και τις δύο τόσο για την αποτελεσματικότητα τους όσο και για το υπέροχο άρωμα τους!! Για το τέλος άφησα μια κρέμα σώματος που απέκτησα πρόσφατα από την συλλογή του αρώματος Bottega Veneta Knot. Έχει λιγάκι πικάντικο άρωμα και κρατάει την επιδερμίδα ενυδατωμένη για αρκετές ώρες. Θα μάθετε περισσότερα πιθανότατα στο επόμενο review post. Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω;; Περιμένω τα σχόλια σας!!


EN: Good afternoon everybody!! I was using some specific products for my skin care routine in March. I used them every day during March and I'm still using two face creams, the Kiehl's Blue Herbal Moisturizer and the Radiant 24h cream with SPF15. The first is suitable for the days my skin has too much oiliness. It helps me to control it and to keep my make-up look untasted. I prefer to use the Radiant cream when I feel my skin dry because it provides great hydration. There will be a review for both of them very soon!! I also used together the Apivita express gold with bilberry mask and the Korres nectarine rich moisturizing mask for better results. The first exfoliates gently the skin and gives a natural glow. The second hydrates deeply and soothes well the skin. I love them both for their effectiveness and beautiful scent!! Last but not least, my newest body lotion is the one from the Bottega Veneta Knot perfume collection. It has spicy scent and keeps my skin hydrated for hours. You are going to find out more about it in the next review post. Have you tried any of them yet? I'm waiting for your thoughts!!


Don't forget to participate in my giveaway!!
Hugs and kisses
Claire 
Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

15 σχόλια

  1. Κρέμα της Radiant δεν έχω χρησιμοποιήσει αλλά η βάση για το Make up και η βάση για τις σκιές ματιών που έχω με έχουν αφήσει απόλυτα ικανοποιημένη που σκέφτομαι να πάρω και τη κρέμα!
    Θα περιμένω και το review σου φυσικά γλυκιά μου!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Very nice products! I really would love to try the Kiehl's moisturizer and the Korres nectarine moisturizing mask - for a long time I don't use any mask, and Korres is a great brand! (I love Greek products!)
    DenisesPlanet,com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μόνο τη μάσκα του Κορρέ με νεκταρίνι έχω δοκιμάσει και προσυπογράφω πως κάνει εκπληκτική δουλειά!!!
    ;-)
    Καλή εβδομάδα, ομορφιά μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θέλω κ εγώ να αγοράσω μία μάσκα, θα έχω υπόψιν τη δική σου.
    Φιλιά!
    Stella from a A Shiny Place

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οκ για άλλη μια φορά δεν έχω δοκιμάσει τίποτα! :p Από τις μάσκες τις apivita έχω αυτή με θαλάσσια λεβάντα που είναι καλή και την καινούρια σειρά του korre θέλω να τη δοκιμάσω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ ωραία τα προϊόντα που δείχνεις! Περιμένω με ανυπομονησία το review για την Kiehl's! Και θα πάρω άμεσα τη μάσκα με νεκταρίνι ακούγεται πολύ καλή!! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. H maska tou korre akougetai para poli endiaferousa. Tha tin exw ipopsin mou! Nomizw ksereis poia exw dokimasei! ;) xixi

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα από αυτά αλλά στο παρατσάκ ήμουν να αγοράσω τη μάσκα της apivita!
    Που θα πάει! Θα την πάρω κάποια στιγμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφα τα αγαπημένα σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τώρα τελευταία μ' αρέσει να δοκιμάζω scrubs οπότε μιας και έχω αυτό της Apivita θα κοιτάξω και εκείνο του Κορρέ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νομιζω οτι με εψησες για την Kiehl's ;)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αυτες οι νέές μάσκες του κορρε ειναι όνειρο <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κοριτσάκι μου γλυκό!!! Καλή Ανάσταση σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  15. Καλημέρα, πολύ ενδιαφέροντα τα προϊόντα, όχι δεν έχω δοκιμάσει κανένα

    δυσυτυ΄χως εκτός φυσικά από τις μασκούλες της apivita που αγοράζω φανατικά!

    Πρόσφατα αγοράσα από το φαρμακείο που ψωνίζω online http://www.goadvance.gr/peripoiisi-proswpoy/kremes-proswpoy/ τη μασκούλα της ελληνικής εταιρείας that's better, μου φάνηκε πάρα πολύ καλή! την έχεις δοκιμάσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)