Green & Stripes

By 1:59 μ.μ. , , , , , ,

GR: Καλησπέρα σας. Όταν απέκτησα το συγκεκριμένο παλτό σκέφτηκα μόνο έναν συνδυασμό όπως έχετε δει ήδη εδώ. Θεώρησα ότι θα δυσκολευτώ να το συνδυάσω αλλά λίγες βδομάδες αργότερα έκανα άλλα δύο outfits μ'αυτό. Η θερμοκρασία έχει ανέβει αισθητά οπότε δε νομίζω να το ξαναδείτε φέτος αν και ανυπομονώ να το φορέσω και του χρόνου (ναι, είμαι τέτοιο κορίτσι). Το σημερινό λοιπόν outfit, είναι απλό και κομψό χάρις στο μπλουζάκι με τις ρίγες. Εκείνη την ημέρα φυσούσε κιόλας οπότε το φουλάρι ήταν απαραίτητο. Όπως πάντα περιμένω τα σχόλια σας!!

EN: Hello everybody. When I got this coat I could only think of one combination as you have already seen here. I believed it was going to be difficult to combine it but a few weeks later I came up with another two outfits. As temperature rises, I suppose there won't be more looks including it but I can't wait to wear it again next winter (Yes, I'm that kind of girl). Today's look is simple but chic because of the beautiful striped top. It was a little bit windy so I couldn't get out without a scarf. As always I'm waiting for your thoughts!! 
 Coat: Sheinside (find it here)
Top: Pink Woman
Jeans: Local Store
Boots: Voi & Noi
 
Photos by Markella - Do You Speak Gossip
Hugs and kisses
Claire
   


Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

10 σχόλια

  1. I always like your style so much, cause it's feminine, casual chic and looks comfortable - exactly the way I like! I loved the top with stripes, the coat, the boots, all! Nice pictures and I am glad you are going to have nice weather soon! You look very beautiful, I like the color of the lipstick!
    DenisesPlanet.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το παλτό και η τσάντα είναι καταπληκτικά!!! Πολύ ωραίο outfit!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ψάχνω μποτάκια αυτήν την περίοδο και τα δικά σου είναι πραγματικά υπέροχα!

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η τσάντα είναι to die for! Επίσης αγαπώ τις ρίγες με αυτή την απόχρωση του πράσινου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ όμορφο outfit! μου αρέσουν πολύ οι ρίγες :) φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μα είναι πολύ ωραίο αυτό το παλτό <3 κι εγω Κλεο περιμένω το χειμώνα για να ξαναβάλω κάποια πράγματα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάντα προτιμώ μαύρα ρούχα ή τουλάχιστον σχεδόν πάντα..
    Αυτό το παλτό όμως μου αρέσει πολύ, πολύ ωραίο χρώμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολυ ομορφο παλτο και το συνολο γενικοτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. σου πάει πολύ αυτό το χρώμα! όσο για την τσαντούλα...δεν έχω λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το παλτό σου το ζηλεύω! Είναι τέλειο! Ξέρεις πόσο πολύ αγαπάω όλες τις πράσινες αποχρώσεις κι αυτό κάνει τόσο ωραία αντίθεση με τα μαλλιά σου!
    Όσο θυμαμαι πόσο πολύ κρυώσαμε εκείνη την μέρα! Μπρρρ.... Δεν ανυπομονώ καθόλου για τον χεμώνα, αν και θα μου λείψει κι εμένα λίγο το mint παλτό μου! :)

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)