Blue & Grey

By 6:23 μ.μ. , , , , , , , , ,

GR: Καλησπέρα σας. Κάποιοι έχετε γυρίσει ήδη στην καθημερινή σας ρουτίνα αλλά εγώ βρίσκομαι ακόμα εκτός πόλης. Λόγο υποχρεώσεων κατάφερα να ξεκλέψω λίγες μόνο μέρες για να ξεκουραστώ και να δω το αγόρι μου. Έτσι, το σημερινό outfit είναι σχεδόν 2 εβδομάδων πριν όταν ακόμα έκανε κρύο. Ελπίζω αυτήν την φορά να είναι όντως η τελευταία που σας δείχνω κάποιο από τα χιλιάδες πουλόβερ μου (είπαμε είμαι λάτρης αυτών). Θα προσπαθήσω να επιστρέψω με κάποιο ανοιξιάτικο σύντομα.. Μέχρι τότε, περιμένω τα σχόλια σας για το σημερινό look!!

EN: Hello everybody. Some of you have already returned to your daily routine, but I am still out of city. Because of some business I only managed to get a few days to relax and spend some time with my boyfriend. So, today's outfit is about 2 weeks old, when it was still cold. I hope this time is the last to show you some of my thousands sweaters (you know how much I love them). I will try to come back next time with a most proper outfit for this season. Till then, I am waiting for your comments of today's look!!
Coat: Bonachero
Sweater: Handmade
Shirt: Zara
Jeans: Pink Woman
Boots: Voi & Noi
Bow: Local Store

Photos by Markella - Do You Speak Gossip
Hugs and kisses
Claire
   
Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

8 σχόλια

  1. τέλειο outfit για μια ακόμη φορά.. το φιογκάκι στα μαλλιά σου είναι τόσο χαριτωμένο .. φιλάκια πολλά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. This look is lovely, like you! I like the boots and the bag, also, the coat makes all very elegant! I got to know that the weather is better now, so be prepared for spring outfits! I loved the bow on the hair! You are still out of the city, how nice! Enjoy your time a lot!
    DenisesPlanet.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ μου άρεσε η τσαχπινιά με το φιογκάκι!!
    Αχ, αυτός ο καιρός! Άνω-κάτω μας έχει κάνει!
    Πάντως νομίζω πως είναι ένα πολύ όμορφο ντύσιμο, κατάλληλο να φορεθεί από το πρωί μέχρι το βράδυ!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κούκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κούκλα, κούκλα, κούκλα!
    Φτου σου Κλεονικάκι! :)
    Τέλειο το outfit (πόσο γραφική μπορώ να γίνω; ), αλλά μου τράβηξε την προσοχή ο φιόγκος!

    Buenas noches!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά, ο φιόγκος είναι ΟΛΑ τα λεφτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Super cute/chic outfit :) The bow hair accessory adds a girly element! Lovely :)

    http://fashionofad.blogspot.com/

    xo xo
    Olie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλειο Outfit! Αλλά ο φιόγκος στα μαλλιά έκλεψε την παράσταση! :)

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)