Little black dress

By 12:29 μ.μ. , , , , , ,

GR: Καλημέρα σε όλους!! Πριν λίγο καιρό, με το αγόρι μου επισκεφτήκαμε ένα σαλέ, το Σφένδαμος Wood Village για καφέ και μίνι φωτογράφηση. Θα υπάρξει ένα ολόκληρο ποστ αφιερωμένο σ'αυτό μιας και είναι ένας πανέμορφος προορισμός που πρέπει να επισκεφτείτε. Την συγκεκριμένη μέρα αν και δεν είχε χιόνια είχε πολύ κρύο, πράγμα που δε με εμπόδισε από το να σας δείξω το νέο μου μικρό μαύρο φόρεμα. Ο πρώτος και πιο απλός τρόπος είναι ένα τελείως μαύρο look. Σε κάποιες φωτογραφίες το συνδύασα με μια εσάρπα σε σαμπανιζέ απόχρωση για να δώσω λίγο χρώμα στο outfit μου. Τα μόνα αξεσουάρ ήταν ένα ζευγάρι χρυσά σκουλαρίκια αλλά σε μια βραδινή έξοδο σίγουρα θα προτιμούσα ένα κολιέ. Πως σας φαίνεται λοιπόν, σας αρέσει; Περιμένω τα σχόλια σας!!

EN: Good morning everybody!! A few days ago, my boyfriend and I went at Sfendamos Wood Village, a chalet, for coffee and some photos. There will be a travel post dedicated to it because it's a very beautiful destination which everyone must visit. Even though it was a cold day, I wanted to show you my new little black dress. I chose to wear it in a total black look which is very simple. I also took some photos wearing a throw in champagne shade. I wore only a golden pair of earrings but for a night out I will definitely wear a necklace with it. So, do you like it? I'm waiting for your thoughts!!
 


Coat: Bonachero
Dress: Pink Woman

Sunglasses: H&M
 Throw: gift
Shoes: Local Store

Hugs and kisses
Claire   

Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

12 σχόλια

  1. πολύ όμορφο outfit, το φορεματάκι τέλειο.. Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. που γυρίζεις με την πλάτη έξω κορίτσιιι?? :Ρ
    Και τι ωραία τσάντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο το φορεματάκι :)

    Φιλάκια πολλά,
    http://beautyydust.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ όμορφο σύνολο, μπράβο και στον Βαγγέλη <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Loved the dress with the yellow scarf! Something about yellow and black together always looks good! Think Alexander Mcqueen is to blame for that!

    Check out my blog, I've been interviewing some amazing fashion bloggers!
    https://www.getwhichit.com/home/blog/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Oh yes, I love it dear Kleoniki! I really love black outfits, and in the past I would wear all in black, but now I would do like you did, with a necklace later and a wider scarf in a contrast color, like you did! You look lovely ad very adorable! The coat is beautiful, the bag as well and I liked the way you were the dress, with tights and booties! Very beautiful!
    DenisesPlanet.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Amazing! You write so interesting posts and make very beautiful photos! Like your blog!

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφο φόρεμα και υπέροχες φωτογραφίες!!

    Υ.Γ.Λατρεύω τα μαλλιά σου <3

    Φιλιά,Εύα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ ωραίο και στυλάτο, αλλά πες μυ, δεν κρύωνες παιδί μου;;;;; χιχιχ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάρα πολύ όμορφο και έχει εκπληκτική πλάτη! :)

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)