An outfit appropriate for office

By 3:56 μ.μ. , , , , ,

GR: Καλησπέρα σας. Ήμουν αρκετά αφηρημέρνη τις τελευταίες μέρες λόγο της ονομαστικής μου γιορτής την Τρίτη και ενός μικρού ταξιδιού εκτός πόλης. Βρίσκομαι ακόμα εκτός αλλά επιτέλους βρήκα υπολογιστή για να ανεβάσω το σημερινό post μου!! Συνήθιζα να φοράω ένα παρόμοιο outfit όταν εργαζόμουν σε γραφείο γιατί είναι λίγο πιο επίσημο και ταυτόχρονα θηλυκό. Το συγκεκριμένο φόρεμα μπορεί να συνδυαστεί μόνο με κάποιο πουκάμισο ή μπλούζα. Έτσι, χωρίς να το σκεφτώ πολύ δημιούργησα αυτό το look ειδικά για τις εργαζόμενες κοπέλες. Πως σας φαίνεται;; Περιμένω τα σχόλια σας!!

EN: Good afternoon everyone. Τhe last few days I was too distracted because of my name day this Tuesday and my little trip. I'm still away but I finally found a laptop to upload today's post!! I used to wear a similar outfit when I was working because it is formal and feminine. This particular dress can be combined only one way, with a shirt or a top. Without thinking about it too much, I created this outfit dedicated to working girls. What do you think about it? I'm waiting for your thoughts!!
Coat: Bonachero
Dress: Local Store
Shirt: Zara
Necklace: Avon
Boots: Local Store

Photos by Markella - Do You Speak Gossip 
Hugs and kisses
Claire
Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

13 σχόλια

  1. Και για το γραφείο και για βολτούλα, σούπερ είναι!!!
    Πολύχρονη, κοριτσάκι μου!!! Δεν ήξερα πως γιόρταζες!
    ΌΌΌΌΌ,τι επιθυμείς!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. You look so elegant, dear Kleoniki :) Office looks suit you so much! I also like the time of the photoshooting, since the lights make ur background special!

    fashionofad.blogspot.gr

    xo xo
    Olympia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κλεονίκη πολύ όμορφο το outfit που έκανες και σου πηγαίνει πολύ!! Το παλτο φοβερο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Oh, I didn't know it was your nameday! Please accept my belated greetings on that, all the best wishes, always! I loved your dress and your shirt! I think it looks sweet and very appropriate for an office! You look really elegant and beautiful!
    DenisesPlanet.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απλό, λιτό & απέριττο, αλλά άκρως κομψό & πανέμορφο! :)
    Υπέροχος συνδυασμός για άλλη μια φορά Κλεονικάκι!

    Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Love it!!! <3


    Thanks for visiting my blog!

    www.mariannapapagiannopoulou.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάρα πολύ όμορφο look Κλεονίκη μου! Σου πάει πολύ αυτό το στυλ. <3

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. φσσσσσσ, φοβερό!!!!ότι πρέπει για γραμματέας του Κρίστιαν Γκρέι!!! χιχιχ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)