W7 In The Nude palette | Review

By 5:21 μ.μ. , , , , ,

GR: Καλησπέρα σε όλους. Εδώ και 2 μήνες χρησιμοποιώ αποκλειστικά μόνο την W7 In the nude palette και καιρός ήταν να γράψω το review!! Ξεκινώντας από την συσκευασία, είναι μια όμορφη μεταλλική που προστατεύει τις σκιές και την κάνει ιδανική για μεταφορά σε κάποιο ταξίδι μαζί μας. Περιέχει και ένα αρκετά πρακτικό πινελάκι και θα βρεις 12 σκιές σε μπεζ και καφέ αποχρώσεις. Προτιμώ ιδιαίτερα τα σκούρα χρώματα, ειδικά για smokey μακιγιάζ. Δεν έχουν όλα ματ υφή, κάποια έχουν shimmery και κάποια σατινένιο τελείωμα. Έχουν αρκετά καλή απόδοση χρώματος εκτός από κάποιες ανοιχτόχρωμες σκιές. Επιπλέον, είναι εύκολες στο να τις δουλέψεις στο μακιγιάζ σου και εάν χρησιμοποιήσεις και κάποια βάση θα παρατείνεις ακόμα περισσότερο την διάρκεια τους.
Συμπερασματικά, αν και κάποιες bloggers αναφέρουν ότι είναι ένα πολύ καλό αντίγραφο της Naked 3 παλέτας, εγώ δεν μπορώ να εκφέρω άποψη πάνω σ'αυτό μιας και δεν την έχω δοκιμάσει. Παρόλ'αυτά είναι σίγουρα ένα προϊόν που είναι αρκετά καλό συγκριτικά με την (προσιτή) τιμή του. Είναι μια πολύ καλή προσθήκη στην συλλογή μου και την λατρεύω!! Εσείς την έχετε δοκιμάσει;; Περιμένω τα σχόλια σας!!

EN: Hello everyone. I haven't stopped using the W7 In the nude palette for almost two months and it's about time to write its review!! Starting from the package, it is a beautiful metallic one which makes it perfect for protecting the eyeshadows well and taking it with you on travels. It contains a very handy brush and it has 12 nude and brown shades. I mostly love the dark ones and I prefer them especially for a smokey make-up look. All of the shades are not matte, some are shimmery and some have satin finish. They have great pigmentation apart from some of the lightest shades. They are also easy to work with and if you use an eyeshadow base they will last all day long.
In conclusion, some bloggers say that it's a good dupe for Naked 3 but I haven't tried it yet so I won't agree with that for now. I believe this palette is a great value for money though!! It is an amazing addition in my collection and I love it!! Have you tried it yet? I'm waiting for your thoughts!!

Στην πίσω πλευρά έχει το όνομα της κάθε σκιάς..
Hugs and kisses
Claire
   
Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

22 σχόλια

  1. Πολύ ωραια χρώματα! Θέλω και εγώ να την δοκιμάσω κάποια στιγμή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την πήρα σχετικά πρόσφατα και οι εντυπώσεις μέχρι στιγμής είναι οι καλύτερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι, ελπίζω να συνεχίσει να σου αρέσει :)

      Διαγραφή
  3. Ωραία χρώματα! Δεν την έχω δοκιμάσει, αλλά αυτα τα nudάκια μου αρέσουν τρελά :)
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα άρχισαν να μου αρέσουν όταν απέκτησα αυτήν την παλέτα :)

      Διαγραφή
  4. πολύ ωραία όντως. Απο που την πήρες Κλέο ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να την βρεις στο site Bebeauty.gr σε καλή τιμή :)

      Διαγραφή
  5. πρόσφατα την πήρα και γω..αλλά δεν πρόλαβα να τη δοκιμάσω...πολύ ομορφες φωτογραφίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου.. Ελπίζω να βολέψει και σένα!! ^_^

      Διαγραφή
  6. Την έχω & εγώ & χρησιμοποιώ κυρίως το Fashionista, είναι τόσο όμορφο! :)

    Καλό βραδάκι Κλεονικάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ υπέροχο είναι το fashionista χιχιχ
      Φιλάκια κορίτσι :D

      Διαγραφή
  7. I have heard of that brand and palette, but I never bought it - and I think it looks great! It had many nice shades that look elegant and classy!
    DenisesPlanet.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Την έχω δοκιμάσει και έχω μείνει ευχαριστημένη!!! Nice review

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αν και δε θα έλεγα ότι πολυφοράω ροζ στα μάτια, τη συγκεκριμένη παλέτα τη θέλω!! :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αφότου ξεπέρασα το σύνδρομο "Καλουτά" και σταμάτησα να βάζω όλο αποχρώσεις του γαλάζιου στα μάτια, ανακάλυψα τι ωραία που μου πάνε τα Nude. Αυτή η παλέτα με φωνάζει ολοκάθαρα, ναι την ακούω. Πολύ όμορφη, σίγουρα θα την ευχαριστηθείς μέχρι τέλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. θα ειναι μια από τις επόμενες μου αγορές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ax para poli omorfa xrwmata exei. Exw akousei kai egw oti einai kalo antigrafo tis naked. An exei kai prositi timi akoma kalitera.

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δε την έχω δοκιμάσει αλλά φαίνεται πολύ καλή παλέτα. Αυτά τα χρώματα είναι τόσο βολικά, σε καλύπτουν απ'το πρωί ως το βράδυ! Πολύ καλό review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)