ck one mascara | Review

By 2:22 μ.μ. , , , , ,

GR: Καλησπέρα κορίτσια. Όπως ήδη γνωρίζετε το αγαπημένο μου προϊόν μακιγιάζ είναι η μάσκαρα. Λατρεύω το γεγονός ότι προσδίδει ένταση στα μάτια μου. Η συγκεκριμένη μάσκαρα ck one έχει ένα περιστρεφόμενο βουρτσάκι. Πρώτα κάνεις μια εφαρμογή με το μακρύτερο για να αποκτήσεις μάκρος και έπειτα κάνεις μια δεύτερη εφαρμογή με το κοντύτερο βουρτσάκι (αφού περιστρέψεις το καπάκι) για αξιοσημείωτο όγκο. Δεν κολλάει τις βλεφαρίδες μεταξύ τους και μπορεί να αφαιρεθεί πανεύκολα. Κάνει ακριβώς ότι υπόσχεται μιας οπότε αξίζει σίγουρα μια δοκιμή. Δεν θυμάμαι ακριβώς πόσο κόστιζε αλλά δεν είναι ακριβό προϊόν. Το έχετε δοκιμάσει; Περιμένω τα σχόλια σας!!

EN: Good evening ladies. My favorite make-up product is mascara as you already know!! I love the fact that it intesifies my eyes. This particular ck one mascara has a a unique twist brush applicator. Firstly, you apply a coat with the longest brush to gain length and then apply a second coat with the shortest brush (after you twist the cap) for a remarkable volume. It does not stick the eyelashes together and you can easily take it off. It certainly keeps its promises so it worths a try.I don't remember exactly how much it costs but I know that it's not an espensive product. Have you tried it? I'm waiting for your thoughts!!

Τα προϊόντα μακιγιάζ ck one color διατίθενται αποκλειστικά στα πολυκαταστήματα Notos Galleries Αθήνας και Θεσσαλονίκης.
Hugs and kisses
Claire
 
 
Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

20 σχόλια

  1. Δεν την έχω δοκιμάσει, αλλά μιας και μου τελειώνει η αδιάβροχη volumizing της erre due, θα την αναζητήσω!
    (Γι' αυτό έχουμε τους συγγενείς στην Αθήνα!)
    ;-) χαχα!
    Καλή εβδομάδα, ομορφιά μου!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. hmm I am not a great fan of high end mascaras but it's great you found your perfect match!!
    xo
    Alice | Alice's Beauty Madness

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θέλω πολύ να δοκιμάσω προϊόντα ck αλλά δυστυχώς Σέρρες δεν έχουμε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. I don't think this mascara would work well for how I like mine, but glad it works well for you.

    Sophie
    xx
    www.pocockins.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ohh I love how it has a special twist brush! I have been so intrigued by Calvin Klein's makeup range - everything looks great!

    Sophia Meola | A Fashion, Beauty & Lifestyle Blog

    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. The brush sounds interesting! I haven't tried CK makeup before, but their fragrances are great! x

    Laura
    Pink Frenzy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. This sounds fab, I love the idea of the twist brush for the two steps! I'd love to see it on your lashes :)

    Jess xo
    http://just-jesss.blogspot.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. The brush intrigues me! I do like a good mascara! Strangely enough CK makeup hasn't appealed to me until now! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. δεν το εχω δοκιμάσει αλλά θα ήθελα! υπέροχο review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. It sounds like an interesting one! I'm too lazy thought and probably wouldnt use both brushes! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Nice looking mascara, I am always on the hunt for a good one!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. έτσι όπως βλέπω το βουρτσακι πιστεύω ότι θα με βολέψει..δεν εχω δοκιμάσει κατι απο ck αλλα θελω πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Hmm, never tried this but it looks like it would be really good!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ εντυπωσιακό βουρτσάκι! Θα ήθελα να τη δοκιμάσω κάποια στιγμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)