When in doubt wear something red

By 10:04 μ.μ. , , , , , ,


GR: Καλημέρα σε όλους. Το συγκεκριμένο outfit δεν το δημιούργησα τυχαία. Από την πρώτη στιγμή που απέκτησα το κόκκινο μπλουζάκι είχα κάτι παρόμοιο στο μυαλό μου αν και το υπόλοιπο σύνολο το διάλεξα λίγα λεπτά πριν φύγω από το σπίτι. Είμαι πολύ ενθουσιασμένη γιατί το λάτρεψα το συγκεκριμένο look και θα το συνδύαζα άνετα με ψηλοτάκουνες γόβες σε βραδινή έξοδο. Όσον αφορά τις φωτογραφίες, είναι τραβηγμένες από την Μαρκέλλα σ'ενα υπέροχο τοπίο όπως μπορείτε να δείτε. Απολαύστε τες λοιπόν και περιμένω τα σχόλια σας!!

EN: Good morning everyone. This outfit wasn't exactly a last minute choice. I had something similar in my mind from the moment I got this red top even though I picked everything else few minutes before going out. I'm super excited about this outfit because I really love it and I would definitely wear it with high heels for a stunning night outfit. As for the photos, they were taken by Markella in a very beautiful landscape as you can see. Enjoy the photographs and I'm waiting for your thoughts!!

Top: Romwe
Jeans: Pink Woman
Shoes: Local Store
Bag: Pull & Bear

Hugs and kisses
Claire
 

Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

26 σχόλια

  1. κλεονικακι υπερπαραγωγη σημερα!!!!
    σου παει πολυ το κοκκινο μπλουζακι σου και ταιριαξε τελεια με το σακακι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φοβερο outfit και σουπερ τσαντα!νομιζω πρωτη φορα τη βλέπουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο outfit! τα συνδύασες υπέροχα!
    τέλεια τα μποτάκια!
    πολλά φιλιά! :)
    http://alternativebeautybymaria.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίες φωτογραφίες! Σου πάει αρκετά το κόκκινο, ειδικά το σκούρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. latrevo ton sindiasmo tou aspromavrou me to kokkino! poli omordo outfit

    filia xx Simoni

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όλο το outfit είναι υπέροχο αλλά η τσάντα είναι λατρεία!!!!

    http://theinspirationstories.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. So chic !! :) Πολύ ωραίο μπλουζάκι και σου πάει σαν χρώμα.Στα συν για μένα το γεγονός ότι ταίριαξες τοπίο και outfit απόλυτα!Αναδεικνύει τα χρώματα που φοράς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφο το ντύσιμο Κλεονίκη μου! Μου αρέσει που συνδύασες την κόκκινη μπλούζα με το σακάκι! Όλα τα βλέμματα πάνω στο τσαντάκι! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και σου πάειιιιι!!
    Φτου! Φτου! Κουκλίτσα!
    ΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πολύ ωραίο ντύσιμο!!!! μου αρέσει πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχο outfit!! Πολύ όμορφη η τσάντα, αλλά ειδικά το μπλουζάκι έχει απίθανο κόψιμο!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νομίζω είναι το χρώμα σου το κόκκινο! Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Amazing pictures and you look so beautiful, my dear <3

    Have a great day,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Lovely outfit and red really suits you as a colour, sadly for me it makes me look washed out x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. You look beautiful and red is m,y go to color! :D :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. You look great - such a nicely put together outfit and the red really suits you! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πολύ ωραίο Outfit!! ξετρελάθηκα με την τσάντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. look great red really suits you, I wish could wear red but doesn't suit me.

    Sophie
    xx
    www.pocockins.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Aww ti glikia! S'euxaristw poli pou me aneferes kai xairomai para poli pou sou aresan oi fwtografies kai to meros! <3
    Kourastikame poli ekeini tin imera me ola ta outfits pou fwtografisame, alla isoun koukla me auto to look kai sou pigaine para poli! Na foras pio sixna kokkino! :*

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)