ck one color Concealer 3 in 1 | Review

By 4:16 μ.μ. , , , , ,

GR:Καλησπέρα κορίτσια. Ο καιρός μπορεί να κρύωσε λιγάκι αλλά ελπίζω να έχετε όλες καλή διάθεση. Εγώ έφυγα για 3 μέρες από την Θεσσαλονίκη και χαίρομαι ιδιαίτερα. Φυσικά δε θα μπορούσα να σας ξεχάσω οπότε σήμερα θα μιλήσουμε για το ck one color concealer 3-in-1. Έχει την μορφή στυλού και το εφαρμόζεις με το βουρτσάκι που έχει στην άκρη του ενώ η συσκευασία είναι απλή και ωραία. Περιέχει 2,2ml και με βάση τον σχεδιασμό του μπορείς να δεις πόσο σου έχει μείνει. Εγώ έχω την απόχρωση medium (no 3) για πιο φυσικό αποτέλεσμα. Το χρησιμοποιώ δύο μήνες οπότε μπορώ να πω ότι είναι ένα αρκετά καλό προϊόν εκτός αν έχεις έντονους μαύρους κύκλους. Έχει ελαφριά υφή και καλύπτει ικανοποιητικά τις κοκκινίλες και οποιαδήποτε ατέλεια. Δεν στέκεται στις λεπτές γραμμές και το βρήκα κατάλληλο για μένα μιας και δεν έχω μεγάλο πρόβλημα με μαύρους κύκλους και λεπτές γραμμές στα μάτια. Το concealer διαθέτει τέτοια φόρμουλα ώστε να παρέχει μια ειδική γεμάτη αμινοξέα τεχνολογία με Βιταμίνη C και Ε με στόχο την αποτελεσματική κάλυψη των ατελειών ενώ ταυτόχρονα να φωτίζει την επιδερμίδα. Ένας λόγος παραπάνω να είσαι σίγουρη για την αποτελεσματικότητα του, συν την πιθανότητα να το βρεις ενυδατικό με την περιοχή των ματιών σου. 
Γνωρίζω ότι τέτοιου είδους applicater συγκεντρώνουν πολλά μικρόβια γι'αυτό έχω προσπαθήσει να το καθαρίσω (όχι να το πλύνω) με κάποιο αντιβακτηριακό προϊόν και δεν έτυχε εμφανισώ κάποιο πρόβλημα. Σε γενικές γραμμές είναι εύκολο στην χρήση και οικονομικά προσιτό οπότε αξίζει μια δοκιμή. Εσείς το έχετε δοκιμάσει; Περιμένω τα σχόλια σας!!

EN: Hello girls. The weather is cold but I hope everyone is in a good mood! I left Thessaloniki for 3 days and I'm so happy about it. However couldn't forget you so today we will talk about ck one color concealer 3-in-1. It is like a pen with a brush for applicater and its package is beautiful and simple. It contains 2,2ml and you can see how much product is left by taking a look at it's packaging. I have the medium (no 3) shade for a more natural result. I'm using it for two months so I can say that it's a great product since you haven't very dark circles under your eyes. It has light texture and covers well blemishes and other imperfections. It doesn't remain in fine lines and this makes it suitable for my not so big problem with these dark circles. The concealer features a buildable formula that infuses amino-acid pigment technology with vitamins C and E to hide imperfects while illuminating skin. That's why you may find it moisturizing with the area below the eyes and you won't worry about any imperfection. 
I know that the brush may have a lot of germs so sometimes I try to clean it (not to wash it) with an antibacterial product and I have never had any problems. It's easy to use an affordable one so it's worth a trial. Have you tried it? I'm waiting for your thoughts!!

Don't forget my worldwide GIVEAWAY!!
Hugs and kisses
Claire
 Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVINGOOGLE+ 

You Might Also Like

12 σχόλια

  1. Πολύ κομψή και βολική συσκευασία!! Μ'αρέσουν πολύ αυτού του είδους τα concealer, είναι ό,τι πρέπει για κάθε μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελικα και εγω τα CK πολυ τα εχω συμπαθησει, στην επομενη μου βολτα θα το τσεκαρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα concealer τυπου στυλό επιλέγω να χρησιμοποιώ γιατι με βολεύουν πολύ! Και μιας και δεν εχω εντονο πρόβλημα με μαυρους κύκλους και εγώ, πιστεύω θα μου ταιριάξει και θέλω να το δοκιμάσω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα ηθελα να το δοκιμασω!!Ευχαριστουμε πολυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σιγουρα θα ήταν καλό προιόν αφού τα ck μας βγαλανε ασπροπρόσωπες! θα το προτιμήσω τώρα που τελειώνει το δικό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ακούγεται αρκετά ενδιαφέρον. Και μου αρέσει πολύ η συσκευασία του. Προτιμώ τα concealer σε στυλ στυλό. Νομίζω πως είναι πιο εύκολα και πιο γρήγορα στην εφαρμογή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν το έχω δοκιμάσει και θα ήθελα.Ευχαριστούμε πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν το έχω και να σου πω την αλήθεια δεν έχω δοκιμάσει καλλυντικά CalvinKlein αλλά θα τα έχω στα υπόψη σίγουρα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ ωραία συκσευασία!!!!!εγώ πάντως δεν το καθαρίζω αυτό το βουρτσάκι σε ένα αντίστοιχο που έχω, θα έπρεπε λες;;;δεν το είχα σκεφτεί ποτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά η συσκευασία μου άρεσε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μμμ φαίνεται καλό! η φωτογράφιση τόσο όμορφη!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάρα πολύ ωραίο το review σου και τώρα θέλω ακόμα περισσότερο να το δοκιμάσω. Όταν θα τελειώσει το δικό μου θα το έχω υπόψην μου! :)

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)