Brown and Blue

By 7:15 μ.μ. , , , , , , , ,

GR: Καλησπέρα κορίτσια. Πολλές από εμάς υποτιμούμε κάποια αξεσουάρ. Για μένα, ένα από αυτά είναι το φουλάρι. Πίστευα ότι δε θα μπορέσω να το συνδυάσω εύκολα αλλά μια μέρα αποφάσισα ότι θα έδινε μια πινελιά κομψότητας σε εκείνης της ημέρας το look και έτσι το τόλμησα. Το outfit μου ηταν σε καφέ και μπλε αποχρώσεις και το συμπλήρωσε όμορφα. Πλέον, δε βρίσκω τον λόγο να μην το ξαναφορέσω σύντομα. Εσείς έχετε κάποιο αξεσουάρ που δε φοράτε συχνά; Τα φουλάρια πως σας φαίνονται;; Περιμένω τα σχόλια σας!!
EN:Good afternoon my ladies. Many of us are underestimating some accessories. For me, scarf is one of them. I thought that it was difficult to combine them with clothes but one day I decided to give a classy touch to that day's look so I dared it. My outfit had brown and blue shades so it completed it in a beautiful way. Now, I can't find any reason not to wear it in the near future. Do you have any accessories which you don't wear them often??? Are you into scarves? I'm waiting for your thoughts!!
Top: Anel
Jeans: Pink Woman
Shoes: Local Store
Necklace: Accessorize
Earrings: Avon 
Sunglasses: H&M
Photos by Anatoli - From An.ni With Love
Hugs and kisses
Claire   

Follow me on: FACEBOOK, TWITTER, BLOGLOVINGOOGLE+

You Might Also Like

14 σχόλια

  1. πολύ ωραία πινελιά!!!!επίσης λατρεύω τους συνδυασμούς μπλε και καφέ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. I love the outfit! brown and blue always scream classy to me! :)
    great picks! Where's the jacket from? I am on a hunt for a nice brown one ;)
    xo
    Alice|Alice's Beauty Madness

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πραγματικά τα φουλάρια αλλάζουν όλο το outfit!! Υπέροχες φωτό!! Λάτρεψα και τα σκουλαρίκια σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. I loved the OOTD, the earrings are really pretty! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εγώ δεν τα τιμάω ιδιαιτέρως τα φουλάρια, αλλά που και πού τα βάζω για να δώσουν μια διαφορετική πινελιά στα look μου. Πολύ ωραίο το δικό σου! :)

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίος συνδυασμός, και τα αξεσουάρ που διάλεξες ταιριάζουν απόλυτα! Επίσης το σακάκι το λάτρεψα!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. I love this look!!!!!


    xoxo,
    Marianna

    http://mariannapapagiannopoulou.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)