This neon love is burning too bright

By 4:09 μ.μ. , , , , , , ,

GR: Καλησπέρα σε όλους. Πριν αρχίσω να φοράω τα αγαπημένα μου σκούρα ρούχα, προσπαθώ να προσθέτω λίγο χρώμα σε κάθε μου outfit. Τελευταία, το συγκεκριμένο ζευγάρι παπουτσιών είναι ο καλύτερος μου φίλος στις βόλτες μου. Θεωρώ ότι τα All Star Converse είναι τα πιο κατάλληλα για την συγκεκριμένη εποχή, ειδικά αν τα αγαπάς όπως εγώ. Φυσικά δεν έχω μόνο αυτό το ζευγάρι σε neon πράσινη απόχρωση, οπότε υπάρχουν πολλές πιθανότητες να δείτε και άλλα looks με κάποιο από τα άλλα ζευγάρια (διαβολικό ε;). Εσείς τι σχέση έχετε με τα all star; Και πως σας φαίνεται ο τρόπος που τα συνδυάζω εγώ; Περιμένω τα σχόλια σας!!
EN: Hello everyone. Before I wear my lovely dark colored clothes I will try to give a colorful touch to my outfits. Recently, this particular pair of shoes is my best friend for my coffee breaks. I think that All Star Converse are more suitable for this season, especially if you love them like me. Of course, I don't have just this neon green, so there are many chances to see more looks with other pairs (a little diabolic eh?). What's your relationship with all star? Do you like the way I combine them? I'm waiting for your thoughts!!
Tops / Jeans: Pink Woman
Shoes: All Star Converse
Watch: Ebay

*The title is inspired by the lyrics of Karmin - Neon Love..
Photos are taken by Anatoli - From An.ni With Love.
Hugs and kisses
Claire   
Follow me on: FACEBOOK, TWITTER, BLOGLOVINGOOGLE+

You Might Also Like

10 σχόλια

  1. εννοείται οτι αγαπάμε σταράκια <3 εγω τους κάνω και τεμενάδες αν λάχει! :P κούκλα κλεο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. cool!!Τα βάζω και γω συχνάα!!!Ειδικά τα λιωμένα μουυ!!χαχα!! xXx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ολοι εχουμε τα λιωμενα σταρακια! υπεροχα!
    Ειρήνη
    www.thedailylace.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μου αρέσουν πολύ τα all star και αυτό το χρώμα επίσης...γενικά τα neon χρώματα είναι εντυπωσιακά και μετατρέπουν ακόμη και τα πιο βαρετά ρούχα σε στυλάτα! ωραίος ο συνδυασμός! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Emena me ksereis, den timw sixna ta athlitika mou, kai eidika ta starakia mou! hehe einai san kainourgia panta!
    Alla mou aresoun poli se allous kai ta dika sou einai poli idiaitera! Poli wraio to outfit! To thimamai ki apo konta! ;)

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το πιο άνετο παπούτσι!!! Υπέροχο το look και τέλειο το μπλουζάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Great post! I follow you now on Bloglovin ;)

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)