Summer pastels

By 6:45 μ.μ. , , , ,

GR: Καλησπέρα σε όλους. Ο καιρός είναι λιγάκι χάλια τις τελευταίες μέρες και με έχει πιάσει κατάθλιψη. Έτσι αυτό το outfit ήρθε για να μου θυμίζει τα καλοκαιρινά ηλιόλουστα απογεύματα όταν το μόνο πρόβλημα μας ήταν τι να φορέσουμε για να αντέξουμε την ζέστη. Το μπλουζάκι μου το χάρισαν στα γενέθλια μου και όταν το είδα σκέφτηκα ότι ήρθε η στιγμή να αρχίσω να φοράω περισσότερο παστέλ αποχρώσεις. Λίγες μέρες αργότερα ένα παντελόνι σε ροδακινί απόχρωση και ένα ζευγάρι μπεζ πλατφόρμες έγιναν δικά μου και ειδού το αποτέλεσμα. Πως σας φαίνεται;; Περιμένω τα σχόλια σας!!
EN: Good afternoon everyone. The weather is a real mess and I'm feelling a little bit depressed!! So this outfit reminds me summer's sunny afternoons when your only problem was what to wear to stand the heat. The t-shirt was given to me as a gift in my birthday and when I saw it I thought that it was about time to wear more pastel colors. A few days later, A pair of peach jeans and a pair of beige shoes were mine and here we go. What do you think about my outfit? I'm waiting for your thoughts!!
Top: gift
Jeans: Pink Woman
Shoes: Voi & Noi
Bag: Longchamp
*Photos by Markella - Do You Speak Gossip!!
Hugs and kisses
Claire 

Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE+

You Might Also Like

17 σχόλια

  1. πάρα πολύ ωραίος συνδυασμός, η λεπτομέρεια πίσω στο μπλουζάκι εξαιρετική πινελιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. The back of your top is so different! I love how your top and jeans flow so well with each other. I love pastels in Summer as they are so soft and gentle!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο outfit! :) Έχω το ρολόι σε κοκκινάκι!
    Ξάνοιξες το μαλλί ή μου φαίνεται Κλεονικάκι?! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχη! Μου αρέσουν πολύ τα παστέλ...<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάρα πολύ όμορφη! Και το ρολόι φανταστίκο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Pastel colours are very cute! ^ ^
    I need a pair of those pinky peachy jeans teehee! ^ - ^

    www.thedailydollyblog.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. οι παστέλ αποχρώσεις είναι υπέροχες!!! σου πάνε πολύ τα χρώματα, ειδικά το μπλουζάκι με το μαλλί, κάνει φοβερή αντίθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λατρεύω παστέλ, και ειδικά το λεμονί και το ροζ! Τα συνδύασες πάρα πολύ ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. I've recently discovered your blog and I really like it! I'm following you now
    Hope you'll like mine too!

    XO,
    Taria-ann
    www.frunettte.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πόσο όμορφα τα χρώματα! πολύ ωραίο και casual chic το ντύσιμο!

    Ειρήνη
    www.thedailylace.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Such a pretty outfit!!! Ta xromata telia!!!!

    Filakia Polla :)

    Layla xx

    www.sprinklesofstyle.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Para poli omorfo to outfit Kleoniki mou! To eidame ki apo konta! :)
    Ki autes oi nees sou platformes einai teleies! <3

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. abso-fucking-lutely amazing!!
    ουπς πιπερι!! χαχα
    τα παστελ σου πανε παρα πολυ να τα τιμας πιο συχνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)