Traveling outfit & what's in my bag

By 2:30 μ.μ. , , ,



GR: Καλησπέρα σε όλους. Όπως ήδη έχω αναφέρει στην σελίδα στο Facebook (κάνε like εδώ αν δεν έχεις κάνει ήδη) για ένα μικρό ταξίδι που έκανα.  Δεν είχα πολύ χρόνο για να φωτογραφίσω κανονικά το look μου αλλά σκέφτηκα να σας δείξω τι επέλεξα σαν outfit για το ταξίδι. Απλό αλλά με κομψά στοιχεία μαζί με μια κλασσική επιλογή, το λευκό μπλουζάκι.


EN: Good afternoon everyone. I have already told you on my Facebook page (like here if you haven't done it yet) that I was on a little trip. I didn't have enough time for a photoshoot for a whole outfit so I thought I could show you what I wore and what I was carrying in my bag while I was on road to my destination. It's simple but chic with the all time classic choice, my white t-shirt.

GR: Όταν ταξιδεύω, δεν μπορώ να έχω μαζί μου κάποια βαριά τσάντα έτσι προσπαθώ να παίρνω μόνο τα απαραίτητα. Το κινητό μου και τα ακουστικά είναι πάντα μαζί μου συν τον έξτρα φορτιστή. Το πορτοφόλι μου με τα κλειδιά είναι το επόμενο πράγμα μαζί με αντιβακτηριδιακά μαντιλάκια και χαρτομάντιλα. Από προϊόντα ομορφιάς, πάντα παίρνω την πούδρα toleriane teint mineral από La roche posay, το Jurlique love balm και το cream lip stain no 03 από Sephora. Τις περισσότερες φορές υπάρχει και ένα μπουκάλι νερό και τα προϊόντα για τα χείλη αλλάζουν ανάλογα την διάθεση.
Τι υπάρχει στην δική σας τσάντα όταν ταξιδεύετε; Περιμένω τα σχόλια σας!!

EN: When I travel, I don't want to carry a heavy bag so I'm trying to pick the necessary items. My phone and my headphones are always with me plus the battery extender. My wallet and my keys are the next things I take with antibacterial wipes and tissues. From beauty stuff I always carry the La roche posay toleriane teint mineral compact powder, the Jurlique love balm and the Sephora cream lip stain no 03. Most of the times there's a bottle of water and the lip products may change according to my mood

What is inside your travel bag? I'm waiting of your thoughts!!

Hugs and kisses
Claire   

Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE+

You Might Also Like

10 σχόλια

  1. Μα πόσο, πόσο σε απολαμβάνω σε τέτοια post!
    Υπέροχη!
    Εγώ στην τσάντα μου, συν τα βασικά (πορτοφόλι, κινητό, κλειδιά, κάρτες) έχω πάντα κι ένα μπλοκάκι, ένα μπλε και κόκκινο στυλό (η έμπνευση έρχεται εκεί που δεν το περιμένω, βλέπεις) και το mp3 μου, που δεν μπορώ εμ τίποτα να το αποχωριστώ!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μ'αρέσει που στη τσάντα έχεις βάλει τα τελείως απαραίτητα εν τω μεταξύ, κλασσική γυναικεία τακτική (not). Τι όμορφες φωτογραφίες και τοπίο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. λίγα έβαλες!!! χε χε...στη δικιά μου θα δεις +++αποσμητικό, κολώνια, κάρτες, τσίχλες, καραμέλες, καραμελότσιχλες, τσιμπιδάκια μαλλιών, κλαμεράκια, φορτιστή κινητού, χαμός!!!! πολύ ωραίο όλο το styling!! φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το κινητό και τα ακουστικά μου εννοείται πάντα μαζί σε όλα μου τα ταξίδια και εγώ!!Χαχα πάντα αναρωτιόμουν τι βάζετε μέσα στις τσάντες....Μια μέρα μια φίλη μου έβγαλε 1,5 λίτρο νερό από την τσάντα της!!Με έχετε εντυπωσιάσει!!χαχα Φιλάκια πολλά και σου εύχομαι να κάνεις και άλλα πολλά ταξίδια!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το πορτοφόλι σου είναι τόσο χαριτωμένο! Κρατάς λίγο την άνοιξη ακόμα στην καθημερινότητά σου παρόλο που έχουμε μπει στο φθινόπωρο και πολύ καλά κάνεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. στα ταξιδια πρεπει να ειμαστε ανετες , και με το τζινακι σου και το πετυχαινεις και δνε χανεις και το στυλ σου!
    λινκ για τον φορτιστη!?!
    χχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραια τσάντα!

    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Poli wraio to meros pou epilexate gia tis fwtografies!
    Exeis mazi sou liga kai kala! Ta apolitws aparaitita. Egw sinithws kouvalaw elaxista mazi mou alla sta taxidia olo kai tha parw megaliteri tsanta kai tha valw mesa polla parapanw! :)

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφο και άνετο outfit! Και το πορτοφολάκι σκέτη γλύκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)