Summer book recommendations

By 4:24 μ.μ. , , , , , , ,

GR: Καλησπέρα σε όλους. Σαν κλασσική βιβλιοφάγος δε θα μπορούσα να μην προτείνω τρία βιβλία που μπορούν να συντροφεύουν τα καλοκαιρινά βράδια μας ή τις διακοπές μας. Θα ξεκινήσω με το πιο ανάλαφρο και με χιουμοριστικό χαρακτήρα, το "Ο Τζόνι και εγώ" της Ντία Μέξη-Τζόουνς. Το βιβλίο αναφέρεται σε μια Ελληνίδα που παντρεύτηκε και ζει στην Αγγλία και προσπαθεί να προσαρμοστεί σε μια διαφορετική κουλτούρα. Όλα της φαίνονται τόσο διαφορετικά ακόμα και ο ίδιος της ο άνθρωπος και περιγράφει την καθημερινότητα της με τρομερά ξεκαρδιστικό τρόπο. Το "Θυμήσου πόσα μου χάρισες.." της Νατάσας Γκουτζικίδου είναι το αγαπημένο μου βιβλίο. Σας είχα μιλήσει εδώ με αρκετές λεπτομέρειες αλλά να ξέρετε ότι το προτείνω ανεπιφύλακτα. Η τρίτη πρόταση είναι "Το γιασεμί της Ανατολής" της Julia Gregson. Πρόκειται για μια απολαυστική και γλυκιά ιστορία αγάπης που μας ταξιδεύει στο 1942, την περίοδο του πολέμου που σκορπούσε παντού την θλίψη. Μια γυναίκα θα τολμήσει να κυνηγήσει τα όνειρα της, τα οποία θα την οδηγήσουν σε επικίνδυνα μονοπάτια. Η συγγραφέας προσπαθεί να μας αποδείξει ότι το πάθος και το θάρρος είναι ικανά για μεγάλα πράγματα.
Έχετε διαβάσει κάποιο από τα παραπάνω βιβλία; Αν όχι, ποια θα μου προτείνατε; Περιμένω τα σχόλια σας.


EN: Good afternoon everybody. As a typical bookworm I couldn't not forget to suggest three books to accompany us in our summer nights or our summer vacation. To begin with, there is the Dia Mexi-Jones's more lightsome and humorous, "Johnny and I". It has to do with a greek woman living married in England and also trying to get used to a different culture. Everything looks so different, even her husband and she describes her daily routine in an extremely funny way. The second and beloved one is the "Remember everything you gave me" written by Natasa Goutzikidou. I 've already told you about this one in a detailed post here, but you should know that I am completely suggesting it. The third and last one is "The Jasmine of East" of Julia Gregson. It's about a satisfying and romantic love story, traveling us back to 1942, the World War II era, that divided sorrow. A woman dares to chase her dreams which will lead her in dangerous paths. The writer tries to demonstrate us the way that passion and courage can be capable of making great things happen. 
Have you read any of those books?If not which other books would you suggest me? I am waiting for your comments.

P.S: Μην ξεχνάτε τον καλοκαιρινό διαγωνισμό που τρέχει στο blog.. Μάθετε περισσότερα εδώ!! 
Hugs and kisses
Claire

Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE+

You Might Also Like

13 σχόλια

  1. Τι ωραια που προτείνεις βιβλία για το καλοκαίρι!!Όταν τελειώνω από τα αγαπημένα μου fashion magazines ξεκινάω και εγώ να διαβάζω βιβλία και ειδικά το καλοκαίρι που έχω άπειρο χρόνο!!Αυτόν τον καιρό διαβάζω τις 50 αποχρώσεις του γκρι(ασχολιαστο) χαχα και μολις το τελειώσω θα λάβω υπ'όψιν μου και τις προτάσεις σου και θα διαλέξω ένα!!Να περνάς υπέροχα!!Φιλάκια πολλά!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την έχω διαβάσει αυτήν την σειρά και ανυπομονώ για την ταινία χιχι
      Πολλά φιλιά Γιώργο μου.. Καλό καλοκαιράκι να έχουμε!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ μου αρέσουν οι προτάασεις για βιβλία!!
    Δεν έχω διαβάσει κανένα από τα 3 που προτείνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν τα διαβάσεις ποτέ ελπίζω να σου αρέσουν το ίδιο :)

      Διαγραφή
  3. Δεν εχω διαβάσει κανένα από τα 3 θα τ εχω υπόψην μου ομωσ αυτή τι περίοδο διαβάζω το Κελαρι τησ ντροπησ τησ Δημουλιδου υπέροχο μυθιστόρημα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την Δημουλίδου την έχω πάρει με άσχημο μάτι αλλά θα το κοιτάξω ίσως το διαβάσω και εγώ :)

      Διαγραφή
  4. δεν τα έχω διαβάσει αλλά θα μπουν στη λίστα για την επόμενη παραγγελία!! είμαι ορκισμένη οπαδός του Dan Brown οπότε αν πρότεινα κάτι θα ήταν κάτι δικό του! Αν όμως θέλεις κάτι ανάλαφρο για καλοκαίρι, τότε ρίξε μια ματιά στα βιβλία της Κάθυ Κέλλυ (για την ξαπλώστρα)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω διαβάσει κάτι του Dan Brown αλλά σ'ευχαριστώ για την πρόταση, θα κοιτάξω σίγουρα τα βιβλία του!! :)

      Διαγραφή
  5. Awww great suggestions I just finished the Divergent Trilogy and think I am gonna start the KiteRunner :) xx

    www.thesalalaway.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. den exw diavasei kapoio apo auta alla tha ithela na proteinw se oles to agaphmeno mou vivlio ,to spiti twn skiwn ths dimoulidou!einai anepanalipto!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λατρεύω τέτοια post! Ωραίες επιλογές! Θ αήθελα όμως πιο πολύ να διαβάσω το βιβλίο της αγαπημένης Νατάσας Γκουτζικίδου.
    Να περνάς όμορφα Κλεονίκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)