Empties Vol 5

By 7:12 μ.μ. , , , , , , , , , , ,

GR: Καλησπέρα κορίτσια. Επέστρεψα μ'ενα empties post το οποίο περιλαμβάνει προϊόντα περιποίησης προσώπου και σώματος. Η Garnier Hydra Match face, η L'oreal Skin Perfection serum και η Avene Clean-ac κρέμα είναι οι ενυδατικές κρέμες προσώπου που χρησιμοποιούσα τον τελευταίο χρόνο σχεδόν. Για τις δύο πρώτες διαβάστε περισσότερα εδώ και εδώ. Η τρίτη είναι για λιπαρή επιδερμίδα με τάση για ακμή και την χρησιμοποιώ όταν φουντώνει η ακμή μου. Έχει ελαφριά υφή και άρωμα και δεν χειροτερεύει ούτε την λιπαρότητα ούτε την ακμή μου. Τα cleansing wipes της Bioten είναι τα αγαπημένα μου μιας και δεν μου προκαλούν ερεθισμούς και αφαιρούν πολύ καλά το μακιγιάζ. Το αποσμητικό Nivea calm & care είναι η καλύτερη επιλογή ειδικά για καλοκαιράκι όπως έχετε ήδη διαβάσει εδώ. Dalon nail polish remover είναι η πιο πρόσφατη επιλογή μου. Το Nivea eye make-up remover με απογοήτευσε λιγάκι γιατί δεν αφαιρούσα εύκολα την μάσκαρα και έτσουζαν τα μάτια μου. Όσο για το body scrub της Avon με άρωμα βανίλια ήταν μια καταπληκτική επιλογή. Το αγαπώ και μπορείτε να μάθετε το γιατί εδώ. Για το τέλος άφησα ένα προϊόν που έχει ένα απίστευτο χριστουγεννιάτικο άρωμα, το the body shop shower gel ginger sparkle. Ελπίζω να ξαναβγει προς πώληση τα Χριστούγεννα για να αποκτήσω το full size. Λοιπό, έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω; Περιμένω τα σχόλια σας.


EN: Hello girls. I'm back with an empties post which includes only products for face and body care. The Garnier Hydra Match face cream, the L'oreal Skin Perfection serum and the Avene Clean-ac cream are the products I was using the latest months. You can read more about the first two here and here. The Avene Clean-ac cream is for oily, blemish-prone skin and I'm using it these bad acne days. It has light texture and perfume and it doesn't deteroriate my greasiness or my acne. Bioten cleansing wipes are my favorites because they never provoke any irritation and take off my make up very good. Nivea calm & care roll-on is my best ally especially on summer as you've already read here. Dalon nail polish remover is my latest choice. The Nivea eye make-up remover is the one that disappointed me a little. It didn't work well and my eyes tingled after every use. As for body scrub, the Avon's one with vanilla perfume was an incredible option. I love it and you can see why here. Last but not least, a product with the most amazing christmas smell, the body shop shower gel ginger sparkle. I hope it'll be for sale this christmas so I can get a full size product. So, have you tried any of the above products? Waiting fot your thoughts!!
P.S: Μην ξεχνάτε τον καλοκαιρινό διαγωνισμό που τρέχει στο blog.. Μάθετε περισσότερα εδώ!! 
Hugs and kisses
Claire

Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE+

You Might Also Like

13 σχόλια

  1. τα περισσότερα από αυτά είναι αγαπημένα προιόντα!αγαπώ ιδιαίτερα την ενυδατική της Avene!

    Ειρήνη
    www.thedailylace.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οπως ξερεις εμενα αυτη η ενυδατικη της Loreal δεν μου έκατσε καθόλου καλα...από όλα τα άλλα έχω μόνο το ξεβαφτικό νυχιών από dalon αλλα εκεινο χωρίς ασετόν και είναι πολύ καλό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τις ενυδατικές από avene τις λατρεύω όσες έχω δοκιμάσει!! Για το νεράκι θα συμφωνήσω! Κι εμένα με έτσουζαν τα μάτια μου όποτε το χρησιμοποιούσα!! Σου εύχομαι (αν και με 2 μέρες καθυστέρηση) να τα εκατοστίσεις Κλεονίκη μου και να έχεις ότι επιθυμείς!! Φιλιά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία όλα Το ίδιο πρόβλημα είχα κ εγώ με τ ξεβαφτικο ματιων δοκίμασε τ scrub Avon με σοκολάτα υπεροχή μυρωδιά φιλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. η ενυδατική από την Avene είναι η αγαπημένη μου!!!

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Great work on the empties post! Looks like Nivea has some awesome products in Greece that aren't available here in the USA.


    xo Brianna | Glazed Over

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η Avene Clean-ac είναι απο τις αγαπημένες μου κρέμες! την χρησιμοποιώ κ εγώ όταν φουντώνει η ακμή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το L'Oreal Skin Perfection Serum είναι αγαπημένο, όπως και το ντεμακιγιάζ της Nivea! Εξαιρετικό και πολύ αποτελεσματικό βρίσκω και το ξεβαφτικό νυχιών της Dalon! Σε φιλώ γλυκά xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αυτα τα μαντηλακια παλι εμενα δε μου αρεσε καθολου...προτιμω τα ροζ...και ο ορος δεν με ξετρελανε...με χαλαει λιγο και η μυρωδια..αρκετη ξινιλα εβγαλα..χαχα..το scrub μυριζει εκπληκτικα..εγω εχω και το αντιστοιχο Body mist αλλα μου αρεσει περισσοτερο να το φοραω το χειμωνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. όλα τα προϊόντα με το τζίντζερ απο tbs μυρίζουν τέλεια!Συμφωνώ επίσης κ για το scrub avon!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το nivea eye make-up remover,έχει απογοητεύσει και εμένα.Κάθε φορά που το χρησιμοποιούσα,έτσουζαν τα μάτια μου(τελικά,το παράτησα και δεν το τέλειωσα ποτέ).
    Τα μαντηλάκια της bioten,είναι αγαπημένα!

    Φιλιά,Εύα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ki egw persi ithela na agorasw tis giortines limited edition tou body shop alla den...elpizw fetos na parw!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μόνο την κρέμα της garnier έχω δοκιμάσει, αλλά δεν μου ήταν καθόλου καλή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)