Blue & Beige

By 4:31 μ.μ. , , , , , , , ,

GR: Καλησπέρα κορίτσια. Στις αρχές του μήνα πήγα με τα κορίτσια στο fashion show της σχολής Pansik scuola di moda, το οποίο έγινε εδώ στη Θεσσαλονίκη. Αν και καλοκαίρι, ο καιρός εκείνη την ημέρα δεν ήταν καλός και είχε λίγη ψύχρα. Επομένως, επέλεξα ένα girly look με συνδυασμό των χρωμάτων μπλε-καφέ/μπεζ και χρειάστηκα το μπουφανάκι για το βραδινό κρύο. Οι λεπτομέρειες του outfit μου είναι το όμορφο χειροποίητο λιλά βραχιόλι και τα μπλε σκουλαρίκια σε σχήμα καρδιάς. Μην ξεχνάτε τα νέα αγαπημένα μου γυαλιά από H&M, δώρο του αγοριού μου. Πως σας φαίνεται λοιπόν; Περιμένω τα σχόλια σας. 

EN: Hello girls. In the beginning of June I went with my girls at the fashion show of the Pansik scuola di moda here in Thessaloniki. Even though it's summer, the weather was bad that day and it was also a little cold. Therefore, I was wearing a girly outfit in a blue-brown/beige combination and I had to take a jacket with me for the night. My outfit's details are the beautiful handmade lilac bracelet and blue heart-shaped earrings. Don't forget my new beloved sunglasses by H&M, gifted by my boyfriend. So what do you think about my outfit? I'm waiting for your thoughts!!

Jacket: Bershka
Top/Trousers/Shoes: Local Store
Belt/Sunglasses: H&M
Bag: Longchamp
*Photos by Markella - Do You Speak Gossip!!
Hugs and kisses

Claire 
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE+

You Might Also Like

14 σχόλια

  1. Πολύ όμορφη, υπέροχες φωτογραφίες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο το τοπ!!! Και ολο το σύνολο βέβαια!! loved it φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Para poli omorfo to outfit sou, sou to eipa ki apo konta. Eidika auto to tzin sou paei apisteuta.
    Eprepe omws na valeis kai tis alles sou tis kontines stis opoies eisai koukla! :)

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολυ ωραιος συνδιασμος κλεονικακι!!!!μαρεσει πολυ η ζωνη στη μεση , κανει τη διαφορα!!
    τελευταια εισαι ολο φασιον ποστ :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Love this outift a lot, how lovely are your shoes :)

    x x x

    www.charlotelizabeth.blogspot.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κουκλίτσα! Πολύ όμορφα και τα αξεσουάρ, αλλά ξετρελάθηκα με τα παπούτσια σου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ κομψό σύνολο και ότι πρέπει για ένα fashion event!!Τα γυαλιά σου πάνε πάρα πολύ!!Μεγειά!!Φιλάκια πολλά και ελπίζω να πέρασες τέλεια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)