3 easy tips to revive a dry mascara

By 2:36 μ.μ. , ,

GR: Σε όλες μας έχει τύχει είτε επειδή την αφήσαμε ανοιχτή είτε γιατί την χρησιμοποιούσαμε συνέχεια, να μας ξεραθεί η μάσκαρα. Υπάρχουν πολλά tips για να σώσεις την κατάσταση και παρακάτω σας παραθέτω τους τρεις τρόπους που έχω δοκιμάσει και βρήκα αποτελεσματικούς.
Tip 1: Βράσε λίγο νερό σ’ ένα κατσαρολάκι και βάλε μέσα την μάσκαρα σου αφήνοντας την για 4 λεπτά. Πρόσεξε να είναι καλά κλεισμένη γιατί αν μπει μέσα νερό θα καταστραφεί!

Tip 2: Ρίξε 2 σταγόνες ελαιόλαδο ή αμυγδαλέλαιο μέσα στην μάσκαρα και ανακάτεψε πολύ καλά με το βουρτσάκι. Μην το παρακάνεις με τις σταγόνες γιατί θα έχεις τα αντίθετα αποτελέσματα.

Tip 3: Μπορείς να προσθέσεις λίγη κρέμα ματιών. Κάνει παρόμοια δουλειά με το ελαιόλαδο και θα μαλακώσει την ποσότητα που ξεράθηκε ώστε να επιτρέψει λίγες ακόμα χρήσεις.
Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω tips;; Αν όχι, ποιο είναι το δικό σας μυστικό γι'αυτό το πρόβλημα;;

EN: We all have at least one mascara which dried and we didn't know how to fix it. There are a lot of tips about reviving it and today I'm going to tell you the three I used and found them effective.
Tip 1: Boil some water and put inside the mascara for 4 minutes. You have to make sure it's perfectely packaged elsewhere it will be destroyed.
Tip 2: Add two drops of olive or almond oil in the mascara and blend very well. Don't add too many drops otherwise you're going to have the opposite results.
Tip 3: You can add eye cream. It does the same Jod with the olive oil and it will soften up the mascara for more uses.
Have you tried any of these tips?? If not, what is your secret for this problem?

Hugs and kisses
Claire 

Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE+

You Might Also Like

25 σχόλια

  1. Καλό μήνααα!
    Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα από αυτά, αλλά έχω παρατηρήσει πως μου ξεραίνεται γρήγορα!
    Καλή εβδομάδα φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και καλή εβδομάδα Κατερινάκι :)

      Διαγραφή
  2. haridryer is my top tip, blast the tube for a few seconds, works the same as the water i suspect.
    Lauren
    livinginaboxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ καλες ιδέες! Θα σίγουρα δοκιμάσω το πρώτο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έκανα παλιότερα αυτό με το ζεστό νερό. Για την προσθήκη επιπλέον υλικών μέσα στη μάσκαρα (όπως έλαια ή ακόμα και coca-cola) έχω διαβάσει πολλά άρθρα που λένε ότι αλλοιώνει η σύσταση του προϊόντος και είναι προτιμότερο να αποφεύγεται. Ο πιο "ασφαλής" τρόπος είναι ο πρώτος με την μόνη προϋπόθεση ότι δεν θα αφήσουμε τη μάσκαρα να βράσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ έχω διαβάσει παρόμοια άρθρα γι'αυτό και στην αρχή το έκανα δοκιμαστικά. Επιπλέον έχω διαβάσει ότι εφόσον το κάνεις για να κερδίσεις μερικές ακόμα χρήσεις δεν επηρεάζει το προϊόν. Τι να σου πω, εγώ το έχω κάνει 3 φορές και δεν παρατήρησα κάτι.. Θα έχω τον νου μου αν είναι από δω και πέρα :)

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ να μάθω τις εντυπώσεις σου αν τα δοκιμάσεις τελικά :)

      Διαγραφή
  6. Δεν είχα ακούσει κανένα από αυτά, πολύ χρήσιμα πάντως σίγουρα θα κάνω δοκιμή! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ τα είχα διαβάσει κάπου και είπα να τα δοκιμάσω :)
      Και τώρα είπα να τα μοιραστώ μαζί σας!!

      Διαγραφή
  7. Ωραίες συμβουλές !! Θα τις δοκιμάσω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα tips.!!! Τα περισσότερα τα ξέρω και μπορώ να πώ πως κάνουν δουλεια ♥


    beautybykaterinaki.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα έχεις δοκιμάσει εσύ η ίδια?? Χαίρομαι που βόλεψαν και εσένα πάντως!!

      Διαγραφή
  9. Πολυ ωραια tips! Δεν εχω δοκιμασει κανενα και επειδη εχω και λατρεια με τις μασκαρα και εχω πολλες ανοιχτες ταυτοχρονα ξεραινονται γρηγορα. Νομιζω θα δοκιμασω σιγουρα το πρωτο! x x x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. νομιζω οτι εχω δει στο pinterest να βαζουν 1-2 σταγονες απο "τεχνητα δακρυα" -ειναι μπουκαλακια που τα πουλανε στα φαρμακεια και ξεκουραζουν τα ματια οταν υποφερουν απο ξηροτητα.και τωρα που το θυμηθηκα θα το δοκιμασω γιατι μια μασκαρα μωβ της radiant μου ξεραθηκε χωρις να προλαβω να την καλοχρησιμοποιησω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Para poli endiaferonta tips! Nomizw tha dokimasw to prwto tin epomeni fora! :)

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Great tips
    Thanks for the advice :)

    http://coco-colo.blogspot.de/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μα πόσο χρήσιμες συμβουλές!!! Σίγουρα θα δοκιμάσω τον πρώτο τρόπο, μιας και μου φαίνεται πιο εύκολος!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρησιμότατες οι συμβουλές και να σου πω ότι δεν τις έχω δοκιμάσει...στις επομενες δεν το συζητώ θα κάνω πειράματα! φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συνήθως έχω μια κλειστή να βρίσκεται (γκουχ γκουχ οκ ίσως όχι μόνο μια) για να μη βρεθώ ποτέ χωρίς μάσκαρα. Δεν ξέρω αν θα δοκίμαζα κάτι από όλα αυτά, έχω υποφέρει πολύ από επιπεφυκίτιδες και με τα μάτια μου είμαι λίγο παραπάνω από προσεκτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ ωραία tips δεν ήξερα κανένα απο τα παραπάνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με το ελαιόλαδο και το νερό ήξερα...αλλά με την κρέμα δεν το ήξερα! Πολύ ωραία tips!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)