New entries & April's favs '14

By 2:20 μ.μ. , , , , , , , , , ,

GR: Καλησπέρα κορίτσια. Πως περάσατε την Πρωτομαγιά? Εγώ πέρασα υπέροχα μαζί με τα κορίτσια Μαρκέλλα, Ανατολή and Μαρία. Αρχικά θέλω να σας δείξω κάποια νέα προϊόντα που απέκτησα πρόσφατα. Είμαι αρκετά ικανοποιημένη από όλα και θα διαβάσετε τα reviews τους σύντομα.

EN: Hello girls. How was your 1st May? Did you have a good time?? I had an amazing time with my girls Markella, Anatoli and Maria. First of all, I want to show you some new entries in my beauty routine. I'm really satisfied with all of them and you're going to read their reviews soon.
GR: Μέσα στον Απρίλιο όμως χρησιμοποίησα περισσότερο τα προϊόντα που θα δείτε παρακάτω. Το Bioderma Sebium H2O είναι κλασσική επιλογή για μένα. Αφαιρεί το μακιγιάζ απαλά χωρίς να προκαλεί ερεθισμούς. Αν θέλετε review και γι'αυτό απλά πείτε το μου. Για τα χείλη μου, χρησιμοποίησα το Cream lip stain (No 03) του Sephora. Έχει ένα όμορφο ροζ χρώμα που μένει σταθερό για πολλές ώρες. Το πιο πρόσφατο αγαπημένο eyeliner είναι αυτό από Catrice και μπορείτε να δείτε το γιατί εδώ.  Δεν χρειάζεται να πω πολλά για το λαδάκι μαλλιών Kerastase Elixir Ultime μιας και το έχετε δει πολλές φορές στο blog όπως εδώ. Για το τέλος άφησα την απόλυτη ανοιξιάτικη παλέτα Pretty pastels της MUA η οποία θα είναι ο κατάλληλος σύμμαχος για αυτήν την εποχή.


EN: I mostly used the products that you see further down in the April. The Bioderma Sebium H2O is an all time classic choice for me. It takes off gentle the make up without any irritation. If you want a review about it just let me know. For my lips I used a lot the Cream lip stain (No 03) by Sephora. It has a beautiful pink colour that lasts for hours. My latest favorite eyeliner is the one from Catrice and you can see why here. There is no need of telling a lot about the Kerastase Elixir Ultime because you have seen it several times on my blog like here. Last but not least, the absolute spring palette Pretty pastels from MUA  is going to be a perfect ally for this season.
GR: Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω;;
EN: Have you ever tried anything from the above??

Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE+

You Might Also Like

19 σχόλια

  1. Πολύ ωραία όλα!Θέλω να πάρω καλλυντικά από MUA!Το λαδάκι το έχω σε μικρό μέγεθος από περιοδικό!Το lip stain δεν μου κάθησε καλά γτ έχω ξηρά χείλια! :/ Με γεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αααα και εγώ το concealer της Maybelline χρησιμοποιώ και είμαι πολύ ευχαριστημένη. Νομίζω, γιατί είναι και το πρώτο που χρησιμοποιώ. Τι άλλα έχεις δοκιμάσει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μόλις σε καμάρωσα μαζί με τα υπόλοιπα... λουλουδένια κορίτσια στην ανάρτηση της Μαρκέλλας!
    ;-)
    Μόνο το νεράκι της Bioderma έχω δοκιμάσει και το λατρεύω!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά κούκλα μου!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγω εχω το αντιστοιχο απο catrice αλλα το felt tip liner και ειναι καταπληκτικο οντως! x x x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το fit me εμενα δε μου ταιριαξε καθολου δυστυχως..κριμα γιατι η αποχρωση ηταν τελεια...το λαδακι ολο το κοιταω στο σουπερ μαρκετ και ολο δεν το παιρνω..εχω βολευτει με το Bioderma Οποτε το θεωρω περιττο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το νεράκι το έχω καταευχαριστηθεί όπως και τα lip stain!!! Οι σταγόνες δεν τρελάθηκα στεγνώσαν πολύ γρήγορα μες στο μπουκαλάκι σνιφ σνιφ... Περιμένω γνώμη για το concealer το έχω στη wishlist εδώ και καιρό! Φιλιά πολλά κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. kleo to eyeliner liwnei katholou h einai stathero ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Gia to neraki tis bioderma exw akousei ta kalitera, an kai egw epeidi eimai lazy, sinithws xrisimopoiw mantilaki gia to ntemakigiaz mou :/

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. I've been wanting to try the MUA pastel palette for quite some time now, it looks great! :) Lovely post x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολυ ωραια ολα !!!!! Δεν εχω δοκιμάσει κατι ακομα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραία όλα κοπέλα μου!θέλω πολύ να δοκιμάσω το ντεμακιγιάζ ματιων της garnier καιώς και το fit me! Bioderma σταθερή αξία!!Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλημέρα έχουμε τις ίδιες σταγόνες για γρήγορο στέγνωμα .είναι πολύ καλές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ ωραίες επιλογές και πολλές κοινές αγάπες βλέπω!! Το Sebium της Bioderma ήταν το πρώτο που δοκίμασα και το είχα λατρέψει αλλά για κάποιο λόγο μετά κόλλησα με το Sensibio! Υπερ-αγαπώ το λαδάκι της Kerastase, όπως και το Fit Me, είναι ιδανικό για κάθε μέρα! Φιλάκια πολλά κοριτσάκι μου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφα όλα! Αυτές οι σταγόνες της essence κάνουν καλή δουλειά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Aυτές τις σταγόνες της essence ΠΡΕΠΕΙ να τις δοκιμάσω! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)