My current hair-care routine

By 6:05 μ.μ. , , , , , , , , ,

GR: Καλησπέρα κορίτσια. Πριν λίγο καιρό μια φίλη με ρώτησε ποια είναι η ρουτίνα που χρησιμοποιώ στην περιποίηση των μαλλιών μου και το βρήκα πολύ καλή ιδέα για ποστ. Γνωρίζετε ήδη ότι βάφω τα μαλλιά μου τον τελευταίο χρόνο. Τα λούζω δύο φορές την εβδομάδα αλλιώς αν τα κάνω περισσότερες φορές θα λαδώσουν πιο εύκολα και χρησιμοποιώ το Syoss colour protect shampoo with pro-cellium keratin. Ήταν μέσα στα αγαπημένα προϊόντα περιποίησης μαλλιών 2013, μπορείτε να διαβάσετε το ποστ εδώ. Σ'αυτό θα βρείτε και το Timotei Conditioner για βαμμένα μαλλιά. Πιθανότατα θα το αλλάξω γιατί θέλω να δοκιμάσω κάτι νέο. Όσο για τα λαδάκια, έχω πολλά αλλά τους τελευταίους μήνες χρησιμοποιώ το Garnier Fructis Miraculous oil και το Kerastase Elixir Ultime. Το πρώτο προσφέρει ενυδάτωση όταν την χρειάζομαι και το δεύτερο ενισχύει το χρώμα των μαλλιών μου. Τους τελευταίους δύο μήνες, μετά από το πρώτο λούσιμο βάζω κάποιο λαδάκι αλλά μετά το δεύτερο λούσιμο της εβδομάδας βάζω το Schwarzkof Gliss με liquid keratin. Αφορά τα κατεστραμμένα/ταλαιπωρημένα μαλλιά όπως μπορείτε να δείτε και στο review του. Αυτές είναι οι συνήθειες μου κορίτσια. Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω; Ποια προϊόντα υπάρχουν στην δική σας ρουτίνα;;


EN: Hello girls. Recently one friend of mine asked me what is my hair-care routine so I thought that it was a good idea for a blog post. You already know that I'm dying my hair for almost a year. I wash my hair twice a week, elsewhere it gets oily and I'm using the Syoss colour protect shampoo with pro-cellium keratin. It was in the favorite hair products for 2013, you can read the whole post here. In the above post, you will find also the Timotei Conditioner for coloured hair. I will probably change it because I want to try some other product. As for oils, I have so many but the past few months I'm using the Garnier Fructis Miraculous oil and the Kerastase Elixir Ultime. The first one offers hydration and I use it only when I feel that I need it and the second one strengthens my hair's colour. The last two months, after the first week's wash I use only an oil on my hair but after the second one, I use the Schwarzkof Gliss with liquid keratin. It applies for damaged hair as you can see in its review. These are my habbits girls. Have you tried any of the above? What products do you have in your routine? 
Hugs and kisses

Claire


Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE+

You Might Also Like

20 σχόλια

  1. τα syoss εμενα δε μου αρεσουν καθολου..δεν ταιριαξαν στα μαλλια μου,...απο timotei εχω δοκιμασει αυτο με το αμυγδαλο και μυριζει θεϊκα...απο gliss εχω τη μασκα στην ασπρη συσκευασια και τη λατρευω,,αυτη την κρεμα δεν την εχει παρει καπου το ματι μου..μπορει να την δοκιμασω αν τη βρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για την συγκεκριμένα εταιρία (την Syoss) ακούγονται πολλά και θετικά και αρνητικά σχόλια πάντα.. δε ξέρω γιατί αλλά καταλαβαίνω γιατί μπορεί να μην σου άρεσε!! :)

      Διαγραφή
  2. hey girl! this is such a fab routine. I think I need to get all of those products. You are the bomb dig! Keep up that hair girlfriend!

    Xo
    Livinlikelarz

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα syoss δεν μου αρέσουν καθόλου! όσα έχω δοκιμάσει, δεν μου έχουν ταιριάξει κα-θό-λου, δυστυχώς!!!
    Το συγκεκριμένο Conditioner της Timotei, το έχω, αυτό χρησιμοποιώ και μου αρέσει πολύ!
    Θέλω πολύ να δοκιμάσω τα συγκεκριμένα λαδάκια!!!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ έχω δοκιμάσει μόνο δύο προϊόντα συνολικά και μου άρεσε μόνο το ένα.. Είναι στο πως θα βολέψει τον καθένα τελικά!! Της garnier που είναι και οικονομικό στο προτείνω αλλά έχε υπόψιν σου ότι έβγαλε και νέα η εταιρία ίσως σου αρέσει κάποιο από εκείνα :)

      Διαγραφή
  4. Teleutaia xrisimopoiw to miraculous oil kai mou exei aresei poli! Alla nomizw psithika na xrisimopoiisw ta syoss, giati sintoma tha xreiastw nea sampouan. :)

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω αν το δοκιμάσεις να είσαι από αυτές που τους αρέσει μην σε πάρω στον λαιμό μου :)

      Διαγραφή
  5. Έχω δοκιμάσει τα syoss(την αντρική σειρά) και μου προκαλούν φαγούρες...Μετά συνέχισα με Redken και Kerastase και ευτυχώς έμεινα πολύ ευχαρστημένος!!Φιλάκια πολλά και καλό Σ/Κ!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια? Την δοκίμασε το αγόρι μου και είχε ακριβώς την ίδια εντύπωση.. Κρίμα :/
      Καλό σκ και σε σένα Γιώργο μου!!

      Διαγραφή
  6. Το λαδάκι της garnier το χρησιμοποιώ και εγώ, τα σαμπουάν syoss δε μου ταιριάζουν αλλά εμένα γενικότερα λίγα προϊόντα μου ταιριάζουν χιχι έχω δοκιμάσει το timotei για βαθύ καθαρισμό, υπέροχο ήταν!!! Επειδή ύπηρξα κοκκινόμαλλα σαν εσένα (πόσο σε ζηλεύω) δοκίμασε σαμπουάν με κανέλλα ή γενικά για κόκκινα μαλλιά αν βρεις! Θα σταματήσει λιγάκι να σου ξερνάει το χρώμα και θα χαρείς πολύ τη λάμψη τους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ σ'ευχαριστώ πολύ για την συμβουλή.. Θα το δοκιμάσω είτε κάτι με κανέλα είτε αποκλειστικά για κόκκινα γιατί κάθε φορά στεναχωριέμαι που φεύγει η λάμψη γρήγορα :)

      Διαγραφή
  7. Δεν έχω εμπειρία σε προιόντα για βαμμένα μαλλιά, αλλά παίρνω το αντίστοιχο σαμπουάν από syoss για λάμψη και ειναι από τα αγαπημένα μου!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε λοιπόν Βασιλική είσαι από τις λίγες (μαζί με μένα) που μας βόλεψαν τα Syoss :)

      Διαγραφή
  8. Συμφωνω μαζι σου στα 3 απο τα 5 τα λαδακια τα εχω και εγω και τα αγαπω οπως και την κρεμα απο gliss σε αντιθεση με το μαλακτικο απο timotei δεν εκανε τπτ στα δικα μου μαλλια και τα σαμπουαν απο syoss που μου δημιουργουν ξηροδερμια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με την ξηροδερμία το έχω ξανακούσει και το πρόσεχα στην αρχή αλλά μετά από 3 μπουκάλια μπορώ να πω ότι δεν έπαθα κάτι ευτυχώς.. :)

      Διαγραφή
  9. I had the Schwarzkopf Gliss and loved it, need to repurchase! Great post :)

    Jess xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Now I wanna try out some of these products :) Lovely post! xo's

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. I use the same shampoo!!! I find that it's the only one that actually cleans my hair and keeps the color! :) I'd like to try the Garnier oil, for now I'm using the L'Oréal color protect one and love it, but in the market for smt new!
    Nice post
    Alice

    alicesbeautymadness.blogspot.nl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το σαμπουάν της syoss εμένα δεν μου πολυάρεσε! Δεν μου "έκατσε" καλά στα μαλλιά μου! Πάντως το λαδάκι της garnier είναι πολύ ωραίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)