Korres Wild Rose Concealer | Review

By 9:20 μ.μ. , , , ,

GR: Το Wild Rose Concealer του Korres είναι ένα αρκετά υποσχόμενο προϊόν. Έχει ένα βουρτσάκι για την εφαρμογή του προϊόντος και μια περιστρεφόμενη άκρη ώστε να βγαίνει η κατάλληλη ποσότητα. Η υφή του είναι ελαφριά αλλά όχι τόσο ρευστή. Αν και έχω έντονους μαύρους κύκλους, επέλεξα την απόχρωση WRC1. Για την περιοχή των ματιών είναι αποτελεσματικό αφού καλύπτει αρκετά καλά και προσδίδει φωτεινότητα. Έχει καλή διάρκεια και δεν σπάει (να μαζεύετε με λίγα λόγια στις γραμμές των ματιών). Το χρησιμοποίησα για να καλύψω και τυχόν κοκκινίλες και σπυράκια μιας και έχει παρόμοια απόχρωση με το foundation μου και τα κατάφερε. Είναι μόνο 1,5ml και μου τελείωσε μέσα σε τρεις μήνες. Με συχνή και λογική χρήση, φαίνεται ότι δεν είναι αρκετή ποσότητα για μένα και αυτό είναι το μόνο μου παράπονο. Παρόλ'αυτά, είναι πιθανό να το ξαναγοράσω γιατί είναι ένα φυσικό προϊόν από μια εταιρία που εμπιστεύομαι. Μπορείτε να το βρείτε online από 10,50 ευρό.
 
EN: The Wild Rose Concealer by Korres is a promising product. This concealer pen has a small brush tip and you dispense the product by twisting the other end. Its texture is light and it's not too liquid. Although I have intense dark circles I chose the WRC1 shade. For the under eye area it is very effective as it covers well and gives a luminous effect. It lasts long and doesn't crease. I also used it for covering blemishes because it has a similar shade with my foundation and succed. It's only 1,5ml and it took almost three months to finish it. With a regular but arguable use, it appears to be not enough quantity for me and that's my only complaint. Nevertheless, it's very possible to buy it again because it is a natural product for a company I trust a lot. You can buy it online, in a price starting from 10,50 Euro.
GR: Το έχετε δοκιμάσει ποτέ; Ποιο είναι το δικό σας μυστικό για την καταπολέμηση των μαύρων κύκλων;
EN: Have you ever tried it? What is your secret for fighting the dark circles?
Hugs and kisses
Claire

Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE+

You Might Also Like

34 σχόλια

  1. M'αρέσουν πολύ τέτοιου είδους concealer!!
    Ισως το δοκιμάσω!!
    Φιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα πάλι έτσι και έτσι.. Αλλά πάντα τα δοκιμάζω :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ ενδιαφέρον το βουρτσάκι. Δεν εχω δοκιμάσει παρόμοιο προιόν! Φαίνεται όντως πολλά υποσχόμενο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέτοιου είδους βουρτσάκια βοηθάνε στην εφαρμογή συνήθως.. :)

      Διαγραφή
  3. εχω αρκετά τέτοια concealer και η σειρά wild rose μου αρέσει οπόυτε θα το έχω στο νου για το μέλλον :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ λέω να δοκιμάσω κάποιο από αυτά που μας έχεις δείξει εσύ μέχρι τώρα :)

      Διαγραφή
  4. Το έχω αγοράσει και εγώ, αλλά δεν το άνοιξα ακόμη! Αυτό με την ποσότητα είναι πρόβλημα όντως! Μα 1,5 ml;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε ξέρω ίσως λόγω σχήματος να έχει τόση ποσότητα. Θα το συγκρίνω και με άλλα σε τέτοιο στυλ να είμαι σίγουρη!! :)

      Διαγραφή
  5. exw akousei ta kalytera alla e oxi kai 1,5 ml..egw exw to consealer mou apo ton iounio ,to foraw kathe mera k akomh na teleiwsei!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να σου πω μαράκι, και εγώ δε το πρόσεξα όταν το πήρα. Αλλά εντάξει είναι πολύ καλό όπως και να το κάνουμε σαν προϊόν :)

      Διαγραφή
  6. ta perissotera proionta tou korre m aresoun gt einai poiotika kai prosegmena!M aresei omws epishs oi posothtes na einai "Xortastikes" kai na mhn tsigkouneyontai eidika otan h timh einai sxetika kalh!exeis apolyto dikio kleonikh m!
    filakia kai eyxaristoyme g to enimerwtiko post!!
    www.getalocalife.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε :) Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  7. Akougetai poli endiaferon! To vourtsaki tou mou arese para poli! Me to diko mou den eimai ikanopoiimeni, opote mporei na to dokimasw meta. An kai 1.5ml gia 10.50 eurw einai poli ligo...

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν θες να το δοκιμάσεις αξίζει σίγουρα. Αν το θέμα της ποσότητας σε απασχολεί είναι λογικό αλλά εσύ ξέρεις καλύτερα :D

      Διαγραφή
  8. εμενα για ενα περιεργο λογο μου κρατησε μηνεεεες...εβαζα ελαχιστη ποσοτητα...μου ειχε αρεσει παρα πολυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να σου πω, εγώ έβαζα και κάθε μέρα.. :)

      Διαγραφή
  9. Το είχα παλιότερα και ήταν πολύ αγαπημένο μου, μου το ξαναθύμισες και θα το έχω υπόψη μου μόλις μου τελειώσει αυτό που χρησιμοποιώ τώρα..
    Πολύ ωραία παρουσίαση ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά μ'αρέσει αυτή η συσκευασία στα concealers! Ένα καλό concealer αλλά για λάμψη, που είχα δοκιμάσει ήταν το Lumi Magique από L'Oreal, κανένα δε συγκρίνεται μαζί του μέχρι τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι την λάμψη την κοιτάω δεύτερη σ'ένα concealer αλλά θα έχω υπόψιν την πρόταση σου Μαριάννα..

      Διαγραφή
  11. Para poly wraia protash....... apo thn perigrafh pou ekanes...th hthela alhtheia na to dokimasw... great review&post..
    keep in touch Claire..:)
    kisses..
    http://styleinthessbiky.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το έχω δοκιμάσει. Δυστυχώς σε μένα δεν έκατσε καθόλου καλά. Έχω έντονους μαύρους κύκλους που δεν κατάφερε να καλύψει, μάζευε στις λεπτές γραμμούλες και τις τόνιζε και τέλος έδινε ένα cakey εφέ. Είναι κρίμα που δεν έκανε δουλειά σε μένα γιατί έχει τόσο καλά συστατικά. :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα κρίμα όντως.. Αλλά ελπίζω να έχεις βρει το κατάλληλο για σένα :)

      Διαγραφή
  13. Αν και λίγη νομίζω η ποσότητα φαίνεται πολύ ωραίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. προσωπικά δεν χρησιμοποιώ concealer αλλά μου αρέσει πολύ η συσκευασία του, είναι πολύ πρακτική. Φιλάκια Claire μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως.. Και ούτε φοβάσαι μη σπάσει ούτε τίποτα!!
      Πολλά φιλιά γλυκιά μου

      Διαγραφή
  15. μμ δεν το έχω δοκιμάσει αλλα φαίνεται πολύ καλό.. πολύ ομορφο ποστ.. φιλακια χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι πολύυυ καλό αλλά και μένα μου τελείωσε παρα πολύ γρήγορα:/ Αφού νόμιζα ότι είχα χαλάσει κάτι εγώ στη συσκευασία. Δοκίμασε και το concealer με το ρόδι που είναι πιο παχύρευστο με καλύτερη κάλυψη, είναι ακόμη καλύτερο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με το ρόδι όμως δεν αργεί να απορροφηθεί; Γιατί το δοκίμασα στο χέρι και το ένιωσα κάπως.. Θα το κοιτάξω σίγουρα :)

      Διαγραφή
  17. Προσωπικά δεν χρησιμοποιώ concealer (ούτε make-up), αλλά μου αρέσει πολύ η συσκευασία του, και από όσα λες είναι καλό για την τιμή του! Επίσης, εμπιστεύομαι απόλυτα τον Κορρέ!

    Πολλά φιλιά!
    Αντζελίνα - http://www.just-angelina.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα πολύ καλά κάνεις από μια άποψη.. Και εγώ αν δεν είχα λιπαρή επιδερμίδα με τα σχετικά ίσως δεν έβαζα ποτέ.. :)
      Φιλάκια

      Διαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)