January- February Favorites '14

By 2:48 μ.μ. , , , , , , , , , , ,

GR: Από τον Γενάρη υπάρχουν κάποια συγκεκριμένα προϊόντα που χρησιμοποιώ αρκετά. Το πρώτο, Herbal Essences Seductively straight δεν είναι για βαμμένα μαλλιά αλλά βοηθάει στο να μην φριζάρουν, να παραμένουν απαλά και με ένα μοναδικό άρωμα κρίνου. Σας έχω ξαναδείξει το The Body Shop Madagascar Vanilla Flower body lotion στα αγαπημένα για το 2013, ρίξε μια ματιά εδώ. Το Aprivot Facial Scrub της Beauty Formula είναι κάτι καινούργιο στην ρουτίνα μου. Είναι απαλό με την επιδερμίδα μου, μυρίζει υπέροχα και δεν προκαλεί ερεθισμούς. Χάρη στην Olia δοκίμασα το προηγούμενο προϊόν και το Dragon Fruit Polishing Mask του H&M. Η μάσκα έχει μοναδικό φρουτένιο άρωμα και κάνει απαλή απολέπιση στο πρόσωπο. Ποτέ δεν χρησιμοποιώ και τα δύο μαζί ή παραπάνω από δύο φορές την εβδομάδα λόγω της ακμής μου αλλά και τα δύο κάνουν πολύ καλή δουλειά. Το καλύτερο μέχρι τώρα nail polish remover είναι αυτό της Dalon γιατί δεν έχει έντονη μυρωδιά και αφαιρεί τέλεια τα πάντα. Και το τελευταίο προϊόν περιποίησης είναι το Hair repair with Liquid Keratin cream της Gliss. Θα μάθετε περισσότερα γι'αυτό στο επόμενο ποστ. Το πιο πολυχρησιμοποιημένο άρωμα αυτές τις μέρες είναι το Secret Fantasy Kiss της Avon και το πιο πολυφορεμένο κραγιόν το Russian Red.


EN: Since January I am mostly using some specified products. The first, Herbal Essences Seductively straight is not for coloured hair but doesn't frizz and leaves my hair smooth with an intense lily scent. I have already showed you The Body Shop Madagascar Vanilla Flower body lotion in my 2013 favs, click here to see it . The Aprivot Facial Scrub by Beauty Formula is a new thing in my routine. It's gentle with my skin, it smells amazing and it doesn't cause any irritation. Thanks to Olia I tried the preview product and the Dragon Fruit Polishing Mask by H&M. The mask has a fruity aroma and exfoliate affable. I never use them together or more than twice in a week because of my acne but they both do a great job. My all time favorite nail polish remover is this one from Dalon because it hasn't strong aroma and removes absolutely everything. And the last pampering product is the Hair repair with Liquid Keratin cream by Gliss. You are going to find out why this is in my favorites in the next post. The perfume I used most these days is the Secret Fantasy Kiss by Avon and the lipstick I used most is the Russian Red.
GR: Ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα; Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω;;
EN: Which were your favorites?? Have you ever tried anything from the above??
Hugs and kisses
Claire

Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE+

You Might Also Like

22 σχόλια

  1. Το ξεβαφτικό νυχιών της Dalon είναι όντως υπέροχο! Χμ, η μάσκα μου κίνησε την περιέργεια! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγώ με ένα herbal σαμπουάν εχω κολλήσει τελευταία! Κάνουν πολύ καλή δουλειά και έχει ωραίο αρωμα!!;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πω πω τι μου θυμισες..την κρεμα σωματος την ειχα και μου τελειωσε..τη θελωωω..μυριζει τελεια...το herbal απο την αλλη δε μου ταιριαξε καθολου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα τα αγαπημένα σου έχω δοκιμάσει το Herbal Essences Seductively straight και δεν μου άρεσε καθόλου γιατί βάραινε και λάδωνε τα μαλλιά μου ,επίσης έχω δοκιμάσει και το Hair repair with Liquid Keratin cream της Gliss που δεν έχω σχηματίσει ακόμα άποψη αν μου αρέσει η όχι μιας και είναι πολύ πρόσφατη αγορά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βανίλια και Russian Red, μόνιμες αγάπες. Απαιτώ all time favourites με guest star τον Leo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. η μασκα πως κανει απολεπιση κλεονικη? θα ηθελα περισσοτερες λεπτομερειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το ξεβαφτικό της dalon είναι φοβερό όμως!
    Και επίσης ψάχνω το russian red και είναι sold out :/
    Είπα τον πόνο μου πάλι :)
    Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τελικά το βρήκα και το δοκίμασα και εγώ το dalon και είναι πολύ καλό, άσε που επιτέλους βρήκα και ξεβαφτικό που δε μυρίζει σαν ψόφιος αχινός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Περιμένω με αγωνια να διαβάσω για το Hair Repair της Gliss δεν το έχω δοκιμάσει και τώρα τελευταία αισθανομαι τα μαλλιά μου λίγο ξηρά, οπότε αν ειναι καλό why not!! Υπέροχα τα αγαπημένα σου! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. θα ήθελα να δοκιμάσω αυτό της gliss!!!η μάσκα φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα, όσο για το ασετόν συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εγώ μόνο το σαμπουάν έχω δοκιμάσει.. όμως δεν κάνει για τα μαλλιά μου, τα λαδώνει και σκέψου έχω πολύ ξηρά μαλλιά!! :) φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπώ βανίλια Μαδαγασκάρης από body shop και το scrub από beauty formulas!!
    Θα χαρώ να ρίξεις μια ματιά στο blog μου και στα δικά μου αγαπημένα!! :-* :-*
    http://staceysbeautylife.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. The Dragon Fruit mask sounds lovely!! Great picks :)

    Jess xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. I love Herbal Essences shampoos, they smell fantastic! Great post :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. I love Herbal Essences! Especially the Hello Hydration line (: the apricot scrub sounds great too! (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μου αρέσουν πολύ τα body lotion της Body Shop!
    Το ασετον της dalon βλέπω πως όλες λέτε καλά λόγια και σίγουρα θα το δοκιμάσω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ωραία προιόντα!Αγαπώ κραγιόν mac! Για το προιόν της Gliss με ενδιαφέρει πολύ να δω το ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ιιιιχ! Κλεονίκη μου <3 τέλεια τα αγαπημένα σου και φυσικά χάρηκα απίστευτα που έχεις συμπεριλάβει και 2 πραγματάκια από τον διαγωνισμό! και η πλάκα είναι ότι εγώ δεν τα έχω δοκιμάσει! λες λοιπόν να πάω να τα αγοράσω και για μένα; χιχι!
    υ.γ.: το russian red θέλω να το δοκιμάσω επειγόντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. You had a lot of nice picks this month. Poli oraio. Mou aresi olla (Sorry, I only have the Greek alphabet on my phone!).
    Marie
    iamthemakeupjunkie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Οι μυρωδιές πρέπει να είναι τέλειες από όλα τα προϊόντα απ ότι φαίνεται!!Εγώ πάντως δεν αγοράζω κάτι χωρίς να το μυρίσω πρώτα!!!Φιλάκια πολλά Κλεονίκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τα Herbal Essences μου αρέσουν πολύ αλλά και αυτή η κρέμα από τα Body shop πρέπει να είναι τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Έχω δοκιμάσει το ασετόν της dalon και μου άρεζε αρκετά!Αν και σ'εμένα ξέραινε λίγο τα πετσάκια μου...Με έβαλες σε σκέψεις για το scrub και το body lotion...αν και όταν πηγαίνω στα body shop με τόσα που έχει δεν ξέρω ποιο να πρωτοπάρω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)