Skin Perfection Advanced Correcting Serum by L'oreal | Review

By 8:16 μ.μ. , , , ,

GR: Τους τελευταίους δύο μήνες έχω προσθέσει στην καθημερινή μου περιποίηση τον διορθωτικό ορό της L'oreal από την σειρά Skin Perfection. Από την περιγραφή του προϊόντος γνωρίζω ότι περιέχει Perline-P και LR 2412, δύο συστατικά που ενισχύουν την δράση του. Συγκεκριμένα, υπόσχεται ότι βελτιώνει την επιδερμίδα ζωντανεύοντας τον τόνο της και συσφίγγοντας τους πόρους. Το χρησιμοποιώ κάθε πρωί ειδικά πριν το μακιγιάζ και έχω παρατηρήσει μια μικρή αλλαγή όσον αφορά τους πόρους. Ναι μεν δεν είναι πλέον τόσο ορατοί αλλά δεν έχουν εξαφανιστεί κιόλας. Δεν μου προκαλεί έξτρα λιπαρότητα το αντίθετο,  νιώθω ότι προσφέρει μια καλή ενυδάτωση στην επιδερμίδα μου. Η υφή του είναι ανάλαφρη χωρίς να κολλάει, αποροφάται μέσα σ'ένα λεπτό και έχει όμορφο άρωμα για το είδος του. Η ροζ γυάλινη συσκευασία του σου δίνει την αίσθηση ότι πρόκειται για ένα προσεγμένο προϊόν, σαν κάποιο είδος πολυτελείας.


EN: It's been 2 months since I 've added L'Oreal Paris Skin Perfection Advanced Correcting Serum on my daily care. By reading it's description you get to know that it consists Perline-P and LR 2412, two ingredients that empower it's use. Specifically, it promises to improve the skin quality, exhilarating its tone and tightening the pores. I use it every morning, especially before foundation and I have already noticed some few changes on pores. They are now not so detectable but on the other side they are not completely disappeared. In addition to this, instead of provoking extra skin greasiness, it hydrates it. Its texture is smooth and non-sticky, and it can be absorbed in a single minute, retaining a beautiful smell. Finally a pink glass package comes to make you feel that you have to do with some kind of glamour.

Have you tried it girls?? I'm waiting for your responses..
Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE+

You Might Also Like

30 σχόλια

  1. Τελικά, όσες το δοκιμάσατε, μια χαρά άποψη έχετε!
    Λες να... υποκύψω κι εγώ??!!!
    ;-) χαχα!
    Υπέροχο review!
    Καλό Σαββατοκύριακο, κούκλα μου!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα δεν θέλω να σε βάλω σε πειρασμό χαχαχ
      Πολλά φιλιά κοπέλα μου!!

      Διαγραφή
  2. Το αγόρασα πρόσφατα και μόλις σήμερα άρχισα να το χρησιμοποιώ! Σαν πρώτη εντύπωση μου φάνηκε αρκετά καλό αλλά πρέπει να το δοκιμάσω λίγο καιρό ακόμα!
    Ελπίζω να κάνει κάτι και για τους δικούς μου πόρους!
    http://staceysbeautylife.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θέλω πολύ να το δοκιμάσω!!!!!!!!
    Μόλις μου τελειώσει της Vichy!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακουγεται πολυ καλο!βαζεις κ ενυδατικη απο πανω ή τ αφηνεις μονο τ;σε καλυπτει δλδ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν βάζω από πάνω ενυδατική για να μην παραφορτώσω το πρόσωπο.. Από θέμα ενυδάτωσης μιας και δεν έχω τόση λιπαρότητα αυτήν την περίοδο λόγω κρύου είμαι καλυμμένη!! :)

      Διαγραφή
  5. τι επιδερμιδα εχεις??μου κανει εντυπωση που το χρησιμοποιεις μονο πρωι..θελω πολυ να τον δοκιμασω αλλα εχω λιπαρο δερμα και δεν ειμαι σιγουρη αν θα μου ταιριαξει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανονικά έχω λιπαρή επιδερμίδα αλλά αυτήν την περίοδο είναι σαν μικτή οπότε δεν μου δημιουργεί κάποιο πρόβλημα.. Δεν ξέρω πως θα είναι σε καθαρά λιπαρή επιδερμίδα οπότε σκέψου το καλά πριν το δοκιμάσεις!
      Α! την βάζω μόνο πρωί γιατί το βράδυ βάζω κρέμα για την ακμή. Βέβαια την χρησιμοποιώ κάθε φορά πριν από το μακιγιάζ σαν βάση :)

      Διαγραφή
  6. Θέλω να το δοκιμάσω και εγώ και μου ακούστηκε καλό! Δυσκολο πράγμα οι πόροι! Ελπίζω να δώ και εγώ διαφορά :) xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. θελω πολύ να το δοκιμασω σιγουρα στο μελλον!!! φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ να ακούσω την άποψη σου αν τελικά το δοκιμάσεις :)
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  8. Εξαιρετική ποιότητα και τιμή! Το αγαπώ! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαίρομαι πάντως που ταιριάζει και σε λιπαρές επιδερμίδες. Το έχω λατρέψει, το ξέρεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. I use it now for months and love it! the feeling on the skin is great, even though I don't see huge improvements, but my skin looks better for sure!
    xo
    Alice
    http://alicesbeautymadness.blogspot.nl/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τον δοκιμάζω κι εγώ αυτό τον ορό και μου αρέσει περισσότερο από τον ορό Idealia της Vichy!
    Πολύ ωραία λεπτόρευστη υφή και ήδη είδα διαφορά στους πόρους, μετά από λίγες μέρες χρήσεις <3
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άλλο ένα θετικό review γι'αυτό το προϊόν..αρχίζω και το σκέφτομαι!Πάντως έχει πολύ ωραία συσκευασία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά έχω αρχίσει να το σκέφτομαι :)

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το αποφασίσεις ποτέ ελπίζω να σου αρέσει όσο εμένα :)
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  14. Super review!! αξίζει λές ε?? μπαίνει στη wishlist :) xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εμένα μ'αρέσει πολύ και μου προσφέρει τόση ενυδάτωση όσο χρειάζονται σε καθημερινή βάση :)

    Αννα|| Fashiony Nails

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)