My collection of red lipsticks

By 7:16 μ.μ. , , , , , , , , ,

GR: Καλησπέρα κορίτσια.. Το συγκεκριμένο post το είχα στο μυαλό μου καιρό αλλά αφορμή στάθηκε μια συζήτηση που είχα με μια φίλη χθες και σκέφτηκα ότι έπρεπε επιτέλους να το γράψω. Η φίλη μου που λέτε, με ρώτησε από ποια εταιρία να αγοράσει το πρώτο της κόκκινο κραγιόν και κάπως έτσι ξεκίνησε μια πολύωρη κουβέντα. Μπορεί εγώ να έχω τέσσερα κόκκινα κραγιόν και ένα lip tint αλλά το καθένα έχει την χρήση του. Τα πιο σταθερά μου κραγιόν είναι το Russian Red της Mac και το Rouge Artist Intense Lipstick (Mat 8) της Μake Up For Ever. Το πρώτο είναι πιο ενυδατικό και το δεύτερο πιο matte αλλά και τα δύο τα προτιμώ για βραδινές εμφανίσεις. Για το πρωί ιδανικό είναι Dare to Wear (No 03) της Essence, έχει μέτρια διάρκεια και τέτοια απόδοση χρώματος που ναι μεν είναι καλή αλλά όχι πολύ έντονη για πρωινό μακιγιάζ. Το κραγιόν του The Body Shop, αν δεν κάνω λάθος είναι από την σειρά Colourglide (διορθώστε με αν κάνω λάθος) και πρωτοκυκλοφόρησε πριν δύο Χριστούγεννα και είναι πιο εορταστικό. Δηλαδή έχει μικρά glitter και δεν είναι για κάθε μέρα πιστεύω αν και η χρωματική του απόδοση όπως θα δείτε και στην φωτογραφία είναι μικρή. Για το τέλος άφησα ένα προϊόν λίγο διαφορετικό, είναι το Τony Τint από Tony Moly. Μοιάζει σε lip gloss αλλά μόλις το εφαρμόσεις στα χείλη μέσα σε ένα λεπτό παίρνει πιο matte υφή και μένει σταθερό για ώρες.


EN: Good evening girls.. This post was coming up to my mind for a long time, but after a conversation with a friend of mine yesterday, I thought that it was just time to make it. All she did was to ask me which company's red lipstick should she get and that was the beginning of a long talk. Personally I have 4 red lipsticks but each one of them has a different kind of use. Mac's Russian Red and Make Up For Ever's Rouge Artist Intense Lipstick (Mat 8) are the most stables. The first one is more hydrating and the second one is more matte but I prefer both while I am going out at night. During the morning the ideal one is Essence's Dare to Wear  (No 03) that has a normal duration but such a great smooth color ideal for morning make up. The Body Shop's lipstick, if I am not wrong, belongs to the Coulourglide collection, and it was released 2 Christmas ago and it's more festive. I mean, it has tiny glitters and is not so casual, even though its colour rendering is low. The last one, is a bit different product, the Tony Moly's Tony Tint. It's similar to a lip gloss but as soon as you use it, it gets the most matte texture, staying stable for hours.
Από αριστερά: Dare to Wear (No 03) | Essence
Russian Red | Mac
Rouge Artist Intense Lipstick (Mat 8) | Μake Up For Ever
Colourglide | The Body Shop
Τony Τint | Tony Moly.

GR: Εσείς ποια κόκκινα κραγιόν έχετε στην συλλογή σας;; Περιμένω τις προτάσεις σας.
EN: Which red lipsticks do you have?? I'm waiting for your suggestions.

Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE+

You Might Also Like

23 σχόλια

  1. Πολύ ωραία κόκκινα! :) (όχι Δέσποινα,δεν θες άλλο κόκκινο)
    Υπέροχα & αμαρτωλά(σε βάζουν σε πειρασμό) τα κόκκινα..!
    Άλλο ένα θέλω μόνο(ένα της golden rose) & έχω τελειώσει με τα κόκκινα για κανα 2 ζωές..! >:O

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου αρέσει πολύ το κόκκινο κραγιόν!Πάει στις περισσότερες,μην πω σε όλες!!Είναι το απόλυτο γυναικείο κραγιόν!!Φιλάκια πολλά Κλεονίκη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το κόκκινο κραγιόν είναι το απόλυτο must have σε ένα νεσεσέρ. Δύσκολα δοκιμάζεις το πρώτο σου αλλά μετά δύσκολα σταματάς να αγοράζεις και να φοράς κόκκινα κραγιόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο θα συμφωνήσω βρε Ελένη! :)
      Ένα από τα πρώτα μου κόκκινα πρώτα το έφτασα στη μέση & μετά άρχισα να το βάζω έξω! >:O

      Διαγραφή
  4. Μα τί συλλογή! Ένα και ένα ειναι τα κραγιονάκια! Το κόκκινο τελικά, δέ το χορταίνουμε με τίποτα!!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ena kokkino kragion epiballetai n iparxei panta!! egw xrisimopoiw xronia ena tis maybelline noumero 01!!an endiaferetai kamia as to dokimasei!!pragmatika aksizei!!

    xoxo
    Stephania
    http://colorfulblast.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Nomizw oti kokkina-kokkina, exw dio! To Ruby Woo kai to Mac Red. To Ruby Woo itan to prwto kai to iperagapw, alla kai gia to Russian Red exw akousei ta kalitera, kai ap'oti eida sou paei poli!
    Poli wraio post. Nomizw kathe ginaika ofeilei na exei toulaxiston ena kokkino kragion stin sillogi tis...

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ πόσο τέλεια! Το Russian Red είναι κλασσική αγάπη! Θα ρίξω μια ματιά και σ΄ αυτό της MUFE- φαίνεται υπέροχο! Φιλάκιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφαααα τα κόκκινά σου!!
    Εχω κι εγώ το Russian Red!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ όμορφα, με κάνεις να θέλω να τσεκάρω και γω τα κόκκινα μου :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραία κόκκινα! Εμείς αγαπάμε το matt lipstick της Erre Due σε κόκκινη απόχρωση μιας και έχει υπέροχη απόδοση και διαρκεί απίστευτα πολύ στα χείλη! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραία κόκκινα!
    Θέλω να δοκιμάσω οπωσδήποτε το Russian Red :)

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λατρεύω τα κόκκινα κραγιόν! Πολύ ωραία όλα, ειδικά το Russian Red, έρωτας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απο τα πιο αγαπημένα μου το Mac Russian red, αλλα τωρα πρεπει να δοκιμάσω κ το mufe!! Φαίνεται υπέροχο χρώμα!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γενικά δεν είμαι φαν του κόκκινου κραγιόν γιατί έχω χλωμή επιδερμίδα και σπάνια βρίσκω κάποιο να με κολακεύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το essence πρέπει να το δοκιμάσω μου φαίνεται!!! Εγώ προτιμώ τα πιο βυσσινί κόκκικνα αλλά από true reds το ruby woo ειναι το αγαπημένο μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πολυ ωραια συλλογη!!κ μενα μου αρεσουν πολυ τα κραγιον!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ πολύ όμορφα κραγιον και πολύ ωραίο ποστ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. I love Diva from Mac and Maybelline 24h in 510 and 542!
    xo
    Alice

    http://alicesbeautymadness.blogspot.nl/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Nice collection! I love red lips!!


    http://the-haute-strawberry.blogspot.gr/2014/02/in-mountains.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Poli omorphoi. Mou aresei.
    I normally don't like reds too much but when I do, i like to get a really nice bright one. You have a good collection. Poli oraiaio.
    Marie
    iamthemakeupjunkie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ωραία τα κραγιόν! Σαν χρώμα μου άρεσε πολύ της essence και των body shop!
    Όπως καταλαβαίνεις δεν είμαι του πολύ έντονου κόκκινου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)